Comentarii (55)
MaxiP
MaxiP  •  28 Octombrie 2024, 20:48
Postat de Catalynn_27 pe 28 Octombrie 2024, 16:34

E foarte simplu: un sportiv mare alege în general să se retragă “in the blaze of glory”, nu pe ușa din dos! Graf, după mine GOAT (nu Williams) s-a retras la 30 de ani din lista de provocări. Zidane la fel, nu a așteptat să ajungă sa radă lumea de el. Gică Popescu, aceeași treaba. Popa nu, el a preferat să își vadă visul de a juca și retrage de la Steaua București. Noi îl apreciem și așa, fiind unul dintre noi, însă e clar ca nu mai face față. Dar Adi nu a fost un sportiv de talia Simonei, el nu are ce imagine să își strice. Se spune ca prima impresie contează. E adevărat, însă si ultima e la fel de importantă!

Exemplele tale sunt din alte vremuri, scuza-ma. Graf, Borg, Zidane... nu prea juca nimeni pe vremea aia la 35 ani. Acum joaca si la 40, normal ca la 33 pentru multi nu e nici pe departe final de cariera. Apropo, Popescu nu s-a retras atat de repede, a fortat putin, din ce tin minte s-a retras din nationala cam pe usa din dos dupa acel 2-5 cu Danemarca, ulterior renuntand de tot. Dan Petrescu (daca tot dam exemple din fotbal) juca la final de cariera antrenor-jucator pe la FC National si era foarte tare sa faca asta. Hai sa vedem si alte exemple: Nadal, Murray, Cristiano Ronaldo? Simone Biles, sa alegem si alte sporturi? E o problema ca mai activeaza sau ca au aratat ca sunt si umani? Bolt, care s-a vazut terminandu-si cariera cu bronz dupa 10 ani de invincibilitate? Din contra, il admir ca si-a asumat infrangerea, a aratat cu atat mai mult cat de mare a fost, neexistand o regula ca el sa-i bata pe toti. Spre deosebire de Plushenko, care s-a dus la JO sa smulga o medalie de aur pe seama echipei ca apoi sa se dea accidentat in proba individuala stiind ca nu e nici pe departe favorit. A, s-a retras in mod admirabil, a refuzat concursul intr-o proba in care stia ca nu poate castiga. Ba din contra, mi se parea fantastic daca concura si termina pe 6, aratand ca si la mult timp dupa perioada lui de apogeu, desi nu mai e dominant, tot se apropie de elita. E dreptul Simonei sa incerce, nu pierde nimic, e doar bonus daca cumva revine la nivel inalt, inchide complet gura lumii.

MaxiP
MaxiP  •  28 Octombrie 2024, 20:42
Postat de _Van_Basten pe 28 Octombrie 2024, 14:40

Maria Yuana a fost "complet depasita" doar cand a vrut ea. In rest, daca voia sa termine meciul repede i-ar fi dat un 6-2/6-0. In fapt ultimele 6 gameuri din setul 2 i-au revenit.

Asa e, a vrut Yuan sa fie condusa 3-0 cu siguranta. Nu, Yuan a revenit fix cand Halep n-a mai sustinut ritmul din inceputul setului 2, revenind complet in momentul in care Halep si-a batut joc de game-ul 6 in care a avut 30-0 pe serviciul adversarei, iar daca fructifica, sincer, cred ca se mergea in decisiv. Nu e o scuza ca Halep a fost peste adversara doar 3 game-uri, doar ca ideea e ca a existat acel moment (scurt, adevarat) in care s-a vazut ca are un potential cu care isi poate domina lejer adversara. Ramane de vazut daca poate ajunge din nou la nivelul la care sa faca acest lucru intr-un procent de 75% din meciuri, nu pe la 15-20% cum a facut astazi.

MaxiP
MaxiP  •  28 Octombrie 2024, 20:39
Postat de arhiducele pe 28 Octombrie 2024, 15:05

Toate pe care le-ai enumerat sunt jucătoare. Simona, chiar dacă e a noastră și o admir, nu mult, nu se ridică la nivelul lor. Deci mai bine pușca în cui decât să te faci de mninune. E mai bine așa. Ieri a pus unul paleta în cui, o poate face și ea că nu e o rușine să spui stop. Ce vrea să demonstreze? Îi dau ăia șanse și nu le fructifică. O să meargă în calificări, vei vedea. Sau nu se coboară așa jos că e Halep.

Deci Azarenka si Pironkova sunt jucatoare, iar Halep nu... asa, la nivel obiectiv, daca ii declari asta unui urmaritor de tenis ai ultimilor 20 de ani din afara tarii, fara nicio subiectivitate legata de subiect, ce zici, mai discuta despre tenis cu tine? Ok, de-acord, cand vine vorba de Serena sau de Clijsters, poti spune asta, dar chiar Pironkova... si inclusiv legat de Azarenka (alt nivel decat Pironkoca cu siguranta), nu prea s-a evidentiat cu nimic mai mult ca Halep, sunt 2 jucatoare vazute apropiate dpdv valoric, doar ca Halep avand o longevitate si constanta mai mari la nivel inalt.

Barna
Barna  •  28 Octombrie 2024, 17:42
Postat de Catalynn_27 pe 28 Octombrie 2024, 16:39

Sunt total de acord! Astea cu “mănânc și am un stil de viață sănătos” sunt lozinci pt prostime, la nivelul din sportul profesionist actual orice mic avantaj contează enorm! Eu unul aș legaliza dopajul, nu văd rostul să tot băgăm mizeria sub preș.

Dopajul este egal cu a trișa, noroc că nu e după tine!:)

Catalynn_27
Catalynn_27  •  28 Octombrie 2024, 16:47
Postat de OlteanuMarian pe 28 Octombrie 2024, 13:48

...ce ai Cataline?...cum nu primeste bani ?...are totul gratuit deplasare cazare masa plus premiu ...plus bani din sponsorizari ...performanta ioc ...

Nu e adevărat! Poate, doar poate, cazarea să fie gratuită, însă drumul și restul nu sunt! Tenisul este un sport foarte scump, ca să faci într-adevăr bani trebuie să fii sus!

Catalynn_27
Catalynn_27  •  28 Octombrie 2024, 16:44
Postat de arhiducele pe 28 Octombrie 2024, 15:05

Toate pe care le-ai enumerat sunt jucătoare. Simona, chiar dacă e a noastră și o admir, nu mult, nu se ridică la nivelul lor. Deci mai bine pușca în cui decât să te faci de mninune. E mai bine așa. Ieri a pus unul paleta în cui, o poate face și ea că nu e o rușine să spui stop. Ce vrea să demonstreze? Îi dau ăia șanse și nu le fructifică. O să meargă în calificări, vei vedea. Sau nu se coboară așa jos că e Halep.

La partea ca Simona nu ar fi fost cel puțin la nivel cu Caro și Sloan, nu sunt de acord. Și nu spun asta pt ca e de-a noastră ci las palmaresul să vorbească! Alea cu “a avut noroc” sau “a fost conjunctural”, nu tin! :-)))

Catalynn_27
Catalynn_27  •  28 Octombrie 2024, 16:39
Postat de sughibughi pe 28 Octombrie 2024, 16:14

toti marii campioni se dopeaza, doar ca o fac in mod profesionist, nu ca Simo

Sunt total de acord! Astea cu “mănânc și am un stil de viață sănătos” sunt lozinci pt prostime, la nivelul din sportul profesionist actual orice mic avantaj contează enorm! Eu unul aș legaliza dopajul, nu văd rostul să tot băgăm mizeria sub preș.

Catalynn_27
Catalynn_27  •  28 Octombrie 2024, 16:34
Postat de MaxiP pe 28 Octombrie 2024, 13:49

Si ce sa faca, sa renunte la tenis pentru ca e "jenant" pentru fanii sportului romanesc, care au injurat-o si pe cand castiga grand slamuri? Sau sa faca doar antrenamente si sa spere ca nu va iesi in primele 2 tururi strict pe baza acestora? Pentru cine nu a vazut meciul, nu are ritm inca, nu e pusa la punct fizic, inconstanta la serviciu. In momentul in care a legat jocul, chinezoaica a fost complet depasita, fiind o jucatoare de top 50. E al 5-lea meci al anului pentru Halep. Va juca turnee mai mici, va prinde ritm si va urca mult in clasament. Pe undeva prin martie-aprilie, va incepe sa castige meciuri cu jucatoare de top 50-30 daca nu va avea probleme fizice. Hai sa-i dam putin credit, cred ca e o perioada ce va fi uitata in scurt timp. Iar ca sa se fereasca sa fie "jenanta" in fata marilor cunoscatori de tenis din Romania... am sa spun cum o spuneau unii pe vremuri, nu trebuie sa joace pentru ei. Ei raman sa dea din gura. Vorba mult deranjanta a fetelor de la handbal din 2015: "pentru noi", de data asta "pentru ea". Ca tare jigniti ne-am simtit si atunci, dar oare de ce or fi facut ele asta ne-am intrebat vreodata? Intrebati-o pe Ana Branza, ca pana si ea se saturase de opiniile "iubitorilor" de sport romani, desi chiar e penibil sa ai atatea valori care efectiv sa ironizeze publicul, denota sublima lipsa de cultura sportiva a spectatorului roman.

E foarte simplu: un sportiv mare alege în general să se retragă “in the blaze of glory”, nu pe ușa din dos! Graf, după mine GOAT (nu Williams) s-a retras la 30 de ani din lista de provocări. Zidane la fel, nu a așteptat să ajungă sa radă lumea de el. Gică Popescu, aceeași treaba. Popa nu, el a preferat să își vadă visul de a juca și retrage de la Steaua București. Noi îl apreciem și așa, fiind unul dintre noi, însă e clar ca nu mai face față. Dar Adi nu a fost un sportiv de talia Simonei, el nu are ce imagine să își strice. Se spune ca prima impresie contează. E adevărat, însă si ultima e la fel de importantă!

sughibughi
sughibughi  •  28 Octombrie 2024, 16:14
Postat de monika. pe 28 Octombrie 2024, 15:47

Niciun sportiv care se respecta, si isi ia cariera in serios, nu se dopeaza. Aceasta dependenta e distructiva ( ca oricare alta), iar, dupa ce esti prins si pedepsit, urmeaza un declin rapid, devenind si o persoana nefrecventabila. Adica, ajungi jos de tot, si nimic nu te mai poate reabilita.

toti marii campioni se dopeaza, doar ca o fac in mod profesionist, nu ca Simo

sughibughi
sughibughi  •  28 Octombrie 2024, 16:08
Postat de elgabri pe 28 Octombrie 2024, 12:51

Ie foarte greu fara vitamine.

chiar imposibil

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează