Comentarii (278)
danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:51
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:37

Si pune comentariile astea in care tu ai citat din ce am zis eu,si vice-versa,da aceste argumente la un profesor de logica care are si ceva cunostinte in acest sport,si o sa vezi ce va zice...insa repet,aici nu este vb.de Simona,aici este vb.de o mentalitate ad hominem pe care ,multi patetici o au,din start,indiferent de situatie sau de context. Unii zic, '*** ***',altii zic " nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " + faptul ca se bazeaza pe jocul fizic,care este in sinea lui un contraargument bazat pe experienta empirica,adica 90%din jucatorii de succes se bazeaza la fel de mutl sau chiar mai mult,si apoi,ca logica sa fie perfecta,spunem fraze de genu " "Doua, dar printre randuri. " =)))))))))))))) Daca Flavia a avut sansa ei,cred ca si SImona are o sansa ,deloc de neglijat comparata Simona cu celelalte jucatoare,cu ce joaca,cat de serioasa este,samd +varsta ...la 27-28 de ani este posibil sa joace cel mai bun tenis. In fine...haters gonna....

Flavia e mult mai inteligenta decat Simona, de aceea Simona trebuie sa fie mult mai buna, ca sa aiba sansa ei. Si e mai buna, mult mai buna. Dar motivul nu e acela ca daca oricine de 34 de ani are sansa, atunci si Simona are. Si nici invers, daca tot arborezi logica! Patetic in romana nu inseamna jalnic, ca in engleza, e un false friend, pacaleste nestiutorii de carte. In romana, patetic inseamna plin de patos. In fine, experienta empirica e o formulare nefericita! Cauta si tu de ce. Asa se invata, nu cu pestele, cu undita!

paulg40
paulg40  •  31 Iulie 2016, 23:51

Bravo Lupoaica noastra!

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:47
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:41

Da,asa este, " "Doua, dar printre randuri. ". 1 ,se bazeaza la fel de mult ca celelalte 90% jucatoare,jucatori din top 10 wta,atp. 2 . " nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " Am inteles. Ai dreptate. Daca nu esti beat,iti doresc sa intalnesti multi doctori priceputi care sa te ajute. Nu,nu sunt ironic acum. Seara buna.

Punctul 1 nu l-am scris eu, ci l-ai extrapolat tu! Cat despre doctori, stai linistit, eu sunt unul!

ftwraku
ftwraku  •  31 Iulie 2016, 23:47
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:41

Nu intelegi nimic. 1. Ma trimiti la cursuri de logica pt 12 ani, dar folosesti DECAT in loc de DOAR in propozitie afirmativa si nu te corectezi nici cand ti se atrage atentia a doua oara. Desi lucrul asta se invata la o varsta muuuuult sub 12 ani. 2. Am spus ca Simona are un joc EMINAMENTE fizic si IN DEFENSIVA. Stii ce inseamna asta?! Eminamente inseamna ca se bazeaza numai pe efort fizic, nu are argumentele tehnice. Si fizic nu inseamna forta, asa cum crezi! Are o defensiva brilianta, care va disparea cu inaintarea in varsta, dramatic! Ea nu mai creste de la varsta asta, e in momentul de varf al carierei, dar trebuie sa fi facut vreodata tenis ca sa intelegi, sa simti pe pielea ta ce inseamna un 25 de ani in tenis. Hai, un 27-28. Eu cred ca finala RG a fost o exceptie, nu un traseu normal pt ea in acea perioada! Mai cred (si asta de 3 ani incoace) ca, in ciuda faptului ca specialistii zic ca e specialista pe zgura, ea joaca cel mai bine pe hard. Ceea ce, iata, se vede si la palmares. 3. Daca azi lui Madison ii intrau 25-30% dintre mingile pt care Simona nu era deloc pregatita, asta insemnand outuri de 2 degete, nu stiu daca Simona castiga vreun game! Un jucator, in cativa ani (iar Madison are destui inainte) deprinde sa-si calibreze loviturile eliminand eroarea de 2-4 cm, pentru ca in rest are de toate! Dar sa iti imbunatatesti substantial serviciul, venirea la fileu, stopul si sa intelegi ca scopul jocului de tenis nu e sa-i dai adversarei mingea inapoi, asta e g

Bine maestre... :))

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:45
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:43

Doamne fereste de prostii cu facultatea care nu au logica de 12 ani dar stiu diferenta dintre doar si decat...Ar trebui sa te preocupe faptul ca nu ai o logica de 12 ani:) Seara buna. Din curiozitate,da discutia asta unui profesor de logica cu oarece cunostinte in acest sport =))

Nu vrei s-o dai tu. Eu chiar am treburi serioase! Diferenta dintre doar si decat nu e una academica, asa cum crezi! Nu-ti trebuie facultate pt ea. Nu-ti trebuie mai nimic. Dar nici chiar nimic, cum e la tine. Nu sper ca m-am facut inteles. Cu ce?

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:43
Postat de sorin965 pe 31 Iulie 2016, 23:40

Ai o parere prea buna despre tine , dar cam exagerata . Jignesti ca sa pari superior ? nu reusesti .

Nu vad unde e jignirea. Oamenii care jignesc par inferiori, de aceea ceea ce spui tu e un paralogism. Dar daca te pun in inferioritate, nu e ca sa par superior, ci pt ca e posibil sa fiu! Te-ai gandit la asta? Tu, ca eu, in pofida a ce crezi, nu am o parere despre mine, pt ca absolutul ei nu are nicio importanta! Parerea trebuie sa fie relativa. Eu pot sa fiu un nimic comparat cu altii si un zeu comparat cu tine! De aceea nu am nicio parere despre mine, in raport cu tine, pt ca nu te cunosc! Dar, ca sa nu fiu mincinos, te cam intuiesc, sa stii!

ftwraku
ftwraku  •  31 Iulie 2016, 23:43
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:41

Nu intelegi nimic. 1. Ma trimiti la cursuri de logica pt 12 ani, dar folosesti DECAT in loc de DOAR in propozitie afirmativa si nu te corectezi nici cand ti se atrage atentia a doua oara. Desi lucrul asta se invata la o varsta muuuuult sub 12 ani. 2. Am spus ca Simona are un joc EMINAMENTE fizic si IN DEFENSIVA. Stii ce inseamna asta?! Eminamente inseamna ca se bazeaza numai pe efort fizic, nu are argumentele tehnice. Si fizic nu inseamna forta, asa cum crezi! Are o defensiva brilianta, care va disparea cu inaintarea in varsta, dramatic! Ea nu mai creste de la varsta asta, e in momentul de varf al carierei, dar trebuie sa fi facut vreodata tenis ca sa intelegi, sa simti pe pielea ta ce inseamna un 25 de ani in tenis. Hai, un 27-28. Eu cred ca finala RG a fost o exceptie, nu un traseu normal pt ea in acea perioada! Mai cred (si asta de 3 ani incoace) ca, in ciuda faptului ca specialistii zic ca e specialista pe zgura, ea joaca cel mai bine pe hard. Ceea ce, iata, se vede si la palmares. 3. Daca azi lui Madison ii intrau 25-30% dintre mingile pt care Simona nu era deloc pregatita, asta insemnand outuri de 2 degete, nu stiu daca Simona castiga vreun game! Un jucator, in cativa ani (iar Madison are destui inainte) deprinde sa-si calibreze loviturile eliminand eroarea de 2-4 cm, pentru ca in rest are de toate! Dar sa iti imbunatatesti substantial serviciul, venirea la fileu, stopul si sa intelegi ca scopul jocului de tenis nu e sa-i dai adversarei mingea inapoi, asta e g

Doamne fereste de prostii cu facultatea care nu au logica de 12 ani dar stiu diferenta dintre doar si decat...Ar trebui sa te preocupe faptul ca nu ai o logica de 12 ani:) Seara buna. Din curiozitate,da discutia asta unui profesor de logica cu oarece cunostinte in acest sport =))

ftwraku
ftwraku  •  31 Iulie 2016, 23:41
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:30

Corect nu e ca nu am dat niciun argument. Ci ca nu crezi tu ca am dat vreun argument. Nici eu NU CRED ca oferi vreun argument. Intelegi diferenta?

Da,asa este, " "Doua, dar printre randuri. ". 1 ,se bazeaza la fel de mult ca celelalte 90% jucatoare,jucatori din top 10 wta,atp. 2 . " nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " Am inteles. Ai dreptate. Daca nu esti beat,iti doresc sa intalnesti multi doctori priceputi care sa te ajute. Nu,nu sunt ironic acum. Seara buna.

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:41
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:28

Nu ai dat niciun argument. Ti-am dat exemplu cu finala pierduta si pe lipsa de experienta + exemplu cu semifinala de la Wimbledon l-am dat,nu pt ca a fost o semifinala,4,ci pentru ca acolo ,cu noroc,prinsese un culoar bun,si daca nu se accidenta,castiga cu Bouchard si cu Kvitova are bilanta pozitiv insa VA MAI AVEA DESTULE SANSE. NU AI DAT NICIUN ARGUMENT,LA FEL CA SI IN ACEST MESAJ. Ai dat argumentul jocului fizic,ceea ce este UN CONTRA ARGUMENT. Tu discuti despre o opinie si dai "Doua, dar printre randuri. " =))) Ma rog,tu trebuie sa ai dreptate,nu are sens sa te caracterizez eu asa cum ai incheiat tu,insa ai dreptate. Suntem la nivel diferit. Ti-am dat argumetul cu semifinala DECAT DUPA CE TU AI POMENIT INTR-UN COMENTARIU de Flavia Penneta. Ca asa se face,nu dai "argumente printre randuri" gen 'joc fizic' cand 90%din jucatoarele si jucatorii de top 10 se bazeaza mai mult pe jocul fizic decat Simona,CI TI-AM DAT ARGUMENTUL IN COMPARATIE CU FLAVIA,care nu mai jucase decat sferturi odata la un turneu de GS,si TOTUSI A AVUT O SANSA DESI SANSA AIA A VENIT LA 34 DE ANI si asta a venit ca rezultat la o alta afirmatie inept a ta,citez ,ca ghilimelele nu le intelegi: "nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " .Are 10 ani de jucat,la ce nivel este acum,mai sunt 40 de sanse pt un turneu de GS si DINTRE jucatoarele de acum,are sanse mari sa castige un turneu in urmatorii ani. :)))

Nu intelegi nimic. 1. Ma trimiti la cursuri de logica pt 12 ani, dar folosesti DECAT in loc de DOAR in propozitie afirmativa si nu te corectezi nici cand ti se atrage atentia a doua oara. Desi lucrul asta se invata la o varsta muuuuult sub 12 ani. 2. Am spus ca Simona are un joc EMINAMENTE fizic si IN DEFENSIVA. Stii ce inseamna asta?! Eminamente inseamna ca se bazeaza numai pe efort fizic, nu are argumentele tehnice. Si fizic nu inseamna forta, asa cum crezi! Are o defensiva brilianta, care va disparea cu inaintarea in varsta, dramatic! Ea nu mai creste de la varsta asta, e in momentul de varf al carierei, dar trebuie sa fi facut vreodata tenis ca sa intelegi, sa simti pe pielea ta ce inseamna un 25 de ani in tenis. Hai, un 27-28. Eu cred ca finala RG a fost o exceptie, nu un traseu normal pt ea in acea perioada! Mai cred (si asta de 3 ani incoace) ca, in ciuda faptului ca specialistii zic ca e specialista pe zgura, ea joaca cel mai bine pe hard. Ceea ce, iata, se vede si la palmares. 3. Daca azi lui Madison ii intrau 25-30% dintre mingile pt care Simona nu era deloc pregatita, asta insemnand outuri de 2 degete, nu stiu daca Simona castiga vreun game! Un jucator, in cativa ani (iar Madison are destui inainte) deprinde sa-si calibreze loviturile eliminand eroarea de 2-4 cm, pentru ca in rest are de toate! Dar sa iti imbunatatesti substantial serviciul, venirea la fileu, stopul si sa intelegi ca scopul jocului de tenis nu e sa-i dai adversarei mingea inapoi, asta e g

sorin965
sorin965  •  31 Iulie 2016, 23:40
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:29

Nottingham Forest e o mare echipa pentru ca ea a dat majoritatea celui mai bun lot al Angliei dintotdeauna. De Shilton, Francis, Pearce, Roy Keane, Woodcock, McInally, Sutton. A dominat fotbalul european 3 ani la rand, 78, 79, 80. Lucru care nu a fost accesibil decat Realului, Barcei, Milanului si cam atat. Cam de-aia

Ai o parere prea buna despre tine , dar cam exagerata . Jignesti ca sa pari superior ? nu reusesti .

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 28
Comentează