Comentarii (278)
ftwraku
ftwraku  •  31 Iulie 2016, 23:37
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:28

Nu ai dat niciun argument. Ti-am dat exemplu cu finala pierduta si pe lipsa de experienta + exemplu cu semifinala de la Wimbledon l-am dat,nu pt ca a fost o semifinala,4,ci pentru ca acolo ,cu noroc,prinsese un culoar bun,si daca nu se accidenta,castiga cu Bouchard si cu Kvitova are bilanta pozitiv insa VA MAI AVEA DESTULE SANSE. NU AI DAT NICIUN ARGUMENT,LA FEL CA SI IN ACEST MESAJ. Ai dat argumentul jocului fizic,ceea ce este UN CONTRA ARGUMENT. Tu discuti despre o opinie si dai "Doua, dar printre randuri. " =))) Ma rog,tu trebuie sa ai dreptate,nu are sens sa te caracterizez eu asa cum ai incheiat tu,insa ai dreptate. Suntem la nivel diferit. Ti-am dat argumetul cu semifinala DECAT DUPA CE TU AI POMENIT INTR-UN COMENTARIU de Flavia Penneta. Ca asa se face,nu dai "argumente printre randuri" gen 'joc fizic' cand 90%din jucatoarele si jucatorii de top 10 se bazeaza mai mult pe jocul fizic decat Simona,CI TI-AM DAT ARGUMENTUL IN COMPARATIE CU FLAVIA,care nu mai jucase decat sferturi odata la un turneu de GS,si TOTUSI A AVUT O SANSA DESI SANSA AIA A VENIT LA 34 DE ANI si asta a venit ca rezultat la o alta afirmatie inept a ta,citez ,ca ghilimelele nu le intelegi: "nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " .Are 10 ani de jucat,la ce nivel este acum,mai sunt 40 de sanse pt un turneu de GS si DINTRE jucatoarele de acum,are sanse mari sa castige un turneu in urmatorii ani. :)))

Si pune comentariile astea in care tu ai citat din ce am zis eu,si vice-versa,da aceste argumente la un profesor de logica care are si ceva cunostinte in acest sport,si o sa vezi ce va zice...insa repet,aici nu este vb.de Simona,aici este vb.de o mentalitate ad hominem pe care ,multi patetici o au,din start,indiferent de situatie sau de context. Unii zic, '*** ***',altii zic " nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " + faptul ca se bazeaza pe jocul fizic,care este in sinea lui un contraargument bazat pe experienta empirica,adica 90%din jucatorii de succes se bazeaza la fel de mutl sau chiar mai mult,si apoi,ca logica sa fie perfecta,spunem fraze de genu " "Doua, dar printre randuri. " =)))))))))))))) Daca Flavia a avut sansa ei,cred ca si SImona are o sansa ,deloc de neglijat comparata Simona cu celelalte jucatoare,cu ce joaca,cat de serioasa este,samd +varsta ...la 27-28 de ani este posibil sa joace cel mai bun tenis. In fine...haters gonna....

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:30
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:28

Nu ai dat niciun argument. Ti-am dat exemplu cu finala pierduta si pe lipsa de experienta + exemplu cu semifinala de la Wimbledon l-am dat,nu pt ca a fost o semifinala,4,ci pentru ca acolo ,cu noroc,prinsese un culoar bun,si daca nu se accidenta,castiga cu Bouchard si cu Kvitova are bilanta pozitiv insa VA MAI AVEA DESTULE SANSE. NU AI DAT NICIUN ARGUMENT,LA FEL CA SI IN ACEST MESAJ. Ai dat argumentul jocului fizic,ceea ce este UN CONTRA ARGUMENT. Tu discuti despre o opinie si dai "Doua, dar printre randuri. " =))) Ma rog,tu trebuie sa ai dreptate,nu are sens sa te caracterizez eu asa cum ai incheiat tu,insa ai dreptate. Suntem la nivel diferit. Ti-am dat argumetul cu semifinala DECAT DUPA CE TU AI POMENIT INTR-UN COMENTARIU de Flavia Penneta. Ca asa se face,nu dai "argumente printre randuri" gen 'joc fizic' cand 90%din jucatoarele si jucatorii de top 10 se bazeaza mai mult pe jocul fizic decat Simona,CI TI-AM DAT ARGUMENTUL IN COMPARATIE CU FLAVIA,care nu mai jucase decat sferturi odata la un turneu de GS,si TOTUSI A AVUT O SANSA DESI SANSA AIA A VENIT LA 34 DE ANI si asta a venit ca rezultat la o alta afirmatie inept a ta,citez ,ca ghilimelele nu le intelegi: "nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " .Are 10 ani de jucat,la ce nivel este acum,mai sunt 40 de sanse pt un turneu de GS si DINTRE jucatoarele de acum,are sanse mari sa castige un turneu in urmatorii ani. :)))

Corect nu e ca nu am dat niciun argument. Ci ca nu crezi tu ca am dat vreun argument. Nici eu NU CRED ca oferi vreun argument. Intelegi diferenta?

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:29
Postat de sorin965 pe 31 Iulie 2016, 23:23

a castigat o singura data campionatul angliei , atat . A castigat de doua ori cate o cupa europeana , da ? de ce e o echipa mare , pt ca o tii tu minte ? Atunci real , barcelona , juvetus , manchester sunt imense . Este o surpriza de tinut minte , nu o echipa mare .

Nottingham Forest e o mare echipa pentru ca ea a dat majoritatea celui mai bun lot al Angliei dintotdeauna. De Shilton, Francis, Pearce, Roy Keane, Woodcock, McInally, Sutton. A dominat fotbalul european 3 ani la rand, 78, 79, 80. Lucru care nu a fost accesibil decat Realului, Barcei, Milanului si cam atat. Cam de-aia

ftwraku
ftwraku  •  31 Iulie 2016, 23:28
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:11

Tu spui ca e complet ilogic sa zic ca nu va castiga un turneu de GS, desi ti-am dat argumente. Doua, dar printre randuri. Apoi zici ca sigur va castiga, doar pt ca a mai ajuns intr-o finala si in doua semifinale, asta parandu-ti-se logic! Un om inteligent intelege de ce nu ma lupt cu tine, doar din frazele de mai sus. Nu poti, dar nu stii ca nu poti. Astia scriu, de obicei, mult si fara continut. Sa trimiti pe cineva la un curs de logica arata ca, pt tine, logica se invata. Nu, ea e ereditara! Principiile logicii, structura logicii se studiaza, dar asta e altceva. O ai sau nu o ai. Tu, saracul de tine, esti arogant, incisiv, dar atat.

Nu ai dat niciun argument. Ti-am dat exemplu cu finala pierduta si pe lipsa de experienta + exemplu cu semifinala de la Wimbledon l-am dat,nu pt ca a fost o semifinala,4,ci pentru ca acolo ,cu noroc,prinsese un culoar bun,si daca nu se accidenta,castiga cu Bouchard si cu Kvitova are bilanta pozitiv insa VA MAI AVEA DESTULE SANSE. NU AI DAT NICIUN ARGUMENT,LA FEL CA SI IN ACEST MESAJ. Ai dat argumentul jocului fizic,ceea ce este UN CONTRA ARGUMENT. Tu discuti despre o opinie si dai "Doua, dar printre randuri. " =))) Ma rog,tu trebuie sa ai dreptate,nu are sens sa te caracterizez eu asa cum ai incheiat tu,insa ai dreptate. Suntem la nivel diferit. Ti-am dat argumetul cu semifinala DECAT DUPA CE TU AI POMENIT INTR-UN COMENTARIU de Flavia Penneta. Ca asa se face,nu dai "argumente printre randuri" gen 'joc fizic' cand 90%din jucatoarele si jucatorii de top 10 se bazeaza mai mult pe jocul fizic decat Simona,CI TI-AM DAT ARGUMENTUL IN COMPARATIE CU FLAVIA,care nu mai jucase decat sferturi odata la un turneu de GS,si TOTUSI A AVUT O SANSA DESI SANSA AIA A VENIT LA 34 DE ANI si asta a venit ca rezultat la o alta afirmatie inept a ta,citez ,ca ghilimelele nu le intelegi: "nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " .Are 10 ani de jucat,la ce nivel este acum,mai sunt 40 de sanse pt un turneu de GS si DINTRE jucatoarele de acum,are sanse mari sa castige un turneu in urmatorii ani. :)))

sorin965
sorin965  •  31 Iulie 2016, 23:23
Postat de danisberg pe 31 Iulie 2016, 23:17

Nottingham Forest e o echipa mica, da?! Ce varsta ai?

a castigat o singura data campionatul angliei , atat . A castigat de doua ori cate o cupa europeana , da ? de ce e o echipa mare , pt ca o tii tu minte ? Atunci real , barcelona , juvetus , manchester sunt imense . Este o surpriza de tinut minte , nu o echipa mare .

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:23
Postat de catalynn pe 31 Iulie 2016, 22:57

Nu e mai buna, dar poate fi. Keys are conformația Serenei, un joc bazat pe forta, problema ei e ca nu știe sa o controleze, nu are inca știința jocului, se grăbește inutil. Insa are antrenor bun, poate la fel de bun ca si Cahill, deci are cine sa o cizeleze, si intr-un an, poate doi, va ajunge top 5.

Ba da, Madison e, nu numai ca poate fi, mai buna! Intotdeauna cand compari doi jucatori, ii pui alaturi la aceeasi varsta! Madison e cu 4 ani mai tanara, adica, dupa varsta e unde era Simona in 2012. Madison e in primele 10, Simona era mult mai departe! Asa se compara jucatorii. Altfel nu ai putea aprecia generatii diferite, comparativ! Dupa algoritmul tau, Simona e mai buna decat Navratilova, ca aia nu joaca! Dupa al meu, Navratilova e mai buna. Tu cine crezi ca are dreptate?! Nu te lega de timpul vorbirii, leaga-te de valoare, tocmai ti-am sugerat de ce!

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:17
Postat de sorin965 pe 31 Iulie 2016, 23:00

Nu la acel gen de echipa ma refeream . Intr-adevar a produs de doua ori cate o mare surpriza dar acasa nu stiu daca este asa de importanta , avand in vedere liga in care se afla . Parerea mea este ca ramane in istorie asemeni penettei si schiavonei si doar atat . O echipa mica care a produs una sau doua surprize . Istoria nu ii consemneaza doar pe cei mai buni ci si pe cei ce ies din rând in mod neasteptat macar o data , nu ?

Nottingham Forest e o echipa mica, da?! Ce varsta ai?

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:14
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 23:03

Asta cu "nu va castiga un turneu de GS, dar asta nu ti-o pot dovedi decat peste vreo 12 ani, cand sigur va fi retrasa! " este o forma mai grava de hating si ti-am raspuns in 3 mesaje lungi de ce. Folosind logica. Mizeria aia cu joc fizic,ALTA DOVADA DE hate din ala profund. Adica o ataci pentru ceva ce 99% din jucatorii de succes din WTA SI ATP fac. De la Serena,Radwanska,Kvitova se bazeaza pe jocul fizic,cat si la baieti este acelas LUCRU,DE LA DJOKOVICI,NADAL,nu mai zic de din aia ca Roddick se bazeaza PE JOCUL FIZIC IN PRINCIPAL. AIA CA FEDERER SUNT O EXCEPTIE si in sportul de azi,din ce in ce mai rara. De sa dai argumentul ala,arata clar lipsa de logica si hate la nivel inalt:)) Este chiar mai jalnica forma ta de hater,mimand ca de fapt bla-bla-bla. Ti-am spus,Simona a avut ghinion la Wimbledon ca ar fi castigat,insa mai are 10 ani si 40 de turnee de GS si va castiga si ea macar unu. Nici nu ii trebuie norocul lui Penneta care nu jucase semifinala pana la 34 de ani,care mai jucase decat o optine de GS si in restu din turul 1,2,3,4,out...la zeci de turnee de GS,nu ca Simona care joaca de 2 ani si jumate la nivel mare. Sigur ca castiga pt.ca este serioasa. Trebuie doar sa nu dispere,asa cu faceti voi cu mucii la nas. Pana la 30 de ani are sanse destule,NU TREBUIE SA ISI IMPUNA NIMIC. Sa se duca sa joace din nou la Wimbledon unde a avut o sansa mai mare decat la Paris dat fiind culoarul de atunci,finala era cu Kvitova care avea bilant pozitiv,nu cu Serena.

Nu conteaza cat scrii, prietene. Ce scrii conteaza. In cazul tau, cu regret, nici asta! Sa afirmi ca una dintre cele mai lente din circuit, Kvitova, are joc fizic e ca si cum ai fi spus ca Gatuso e tehnic. Hai sa incheiem aici, mergi pe calea ta, amaratule!

danisberg
danisberg  •  31 Iulie 2016, 23:11
Postat de ftwraku pe 31 Iulie 2016, 22:53

INVATA SA GANDESTI LOGIC,ca degeaba emiti pretentii si ridici intrebare,daca nu ai o minima logica. Nu compara mere cu pere. Fotbalul este altceva. Simona va castiga turneu de GS pana la varsta de 30+ de ani DACA NU SE VA ACCIDENTA GRAV.Si sansele sunt mici ca asta sa se intample. Cu Kvitova care are bilant pozitiv ar fi jucat finala la Wimbledon.In semifinala a pierdut-o nu in fata a cine stie ce sportiva ,care a prins un culoar si apoi a cazut pe locul 42,drept dovada pierdand finala 6-0.6-0,iesind din top 50 dupa ce s-au dus punctele de la acel turneu. Daca nu se accidenteaza,mai sunt 10 ani,40 de turnee WTA,o sa mai prinda turnee precum ce de la Wimbledon,unde nu se va accidenta usor dar cat sa nu fie 100% si va castiga. Cum Penneta care nu jucase semifinala de GS pana la 34 de ani a avut sansa sa castige un turneu,asa si Simona care are destul semifinale de GS pana in 25 de ani,are sanse MULT mai mari decat avea Penneta sa castige un GS. La 28-29 de ani o sa fie sigur castigatoare de un GS. In finala stransa de la French Open,singura de 3 seturi dupa 10 ani,a pierdut STRANS,CASTIGAND UN SET,SI PIERZAND DOAR LA DIFERENTA DE UN BREAK pe celelalte doua.Tertipul acela cu accidentarea la picior a fost momentul cheie in finala aia,Sharapova fiind recunoscuta pt *** astea,asa zisa lady (considerata tot de prosti si ipocriti-probabil cea mai antisportiva din circuitul WTA) ,avea sansa ei. De atunci a prins experienta . Du-te la un curs de logica pt copii de 12 ani.

Tu spui ca e complet ilogic sa zic ca nu va castiga un turneu de GS, desi ti-am dat argumente. Doua, dar printre randuri. Apoi zici ca sigur va castiga, doar pt ca a mai ajuns intr-o finala si in doua semifinale, asta parandu-ti-se logic! Un om inteligent intelege de ce nu ma lupt cu tine, doar din frazele de mai sus. Nu poti, dar nu stii ca nu poti. Astia scriu, de obicei, mult si fara continut. Sa trimiti pe cineva la un curs de logica arata ca, pt tine, logica se invata. Nu, ea e ereditara! Principiile logicii, structura logicii se studiaza, dar asta e altceva. O ai sau nu o ai. Tu, saracul de tine, esti arogant, incisiv, dar atat.

ntfo
ntfo  •  31 Iulie 2016, 23:09

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 28
Comentează