GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  "NE PASĂ DE SPORT. POATE PREA MULT"

E doar începutul

Articol de GSP - Publicat vineri, 15 mai 2009 00:00

Gazeta, campionii olimpici şi microbiştii lansează campania pentru o nouă atitudine în sportul românesc. De ce? Pentru că NE PASĂ DE SPORT. Poate PREA MULT

Dragomir şi Sandu au primit scrisori * Fotbaliştii şi-au vopsit maşinile * Campionii olimpici au trimis mesaje * Site-ul ziarului a fost ocupat * Cititorii participă cu idei * Acesta e doar începutul schimbării * Uită-te azi la derbyul Steaua - Rapid, pe Antena 1, şi vei vedea ce pot păţi jucătorii manelişti într-un vestiar de fotbal!

Peste 500.000 de euro. Aceştia sînt banii pe care Gazeta Sporturilor îi investeşte în concepţia, execuţia şi promovarea campaniei "Ne pasă de sport. Poate prea mult".

Mesajul a început să circule de luni, cînd Mircea Sandu şi Dumitru Dragomir au primit cîte o scrisoare cu sloganul campaniei.

Forţa de penetrare a ştirii
Şefii fotbalului au reacţionat ciudat. "Am fost ameninţat cu moartea! Probabil că sînt suporteri", a ieşit Dragomir în faţa camerelor TV aflate acolo pentru Centenarul FRF, Adunarea Generală şi Comitetul Executiv al UEFA.

Şi din acel moment, forţa de penetrare a ştirii a făcut ceea ce, de regulă, se obţine printr-o campanie clasică. Televiziuni, agenţii de ştiri, siteuri, bloguri şi ziare au preluat mesajul.

"Mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi"
A doua zi, Gazeta a publicat fotografii cu maşini ale fotbaliştilor care aveau acelaşi slogan vopsit cu spray. Şi mesajul unei campioane olimpice trimis redacţiei.

Pe fondul scandalului din fotbal, al reţinerilor arbitrilor şi oficialilor FRF, publicul a găsit cuvintele "Ne pasă de sport. Poate chiar mult" drept unele pe care le-ar fi putut spune el în orice moment. Decente şi dezirabile. "Este mesajul unor deziluzionaţi împătimiţi ai fotbalului, venit la momentul oportun", remarca pe siteurile gsp cititorul cu nick-name-ul Sava Hammer.

Cei care au inspirat
Campania clasică porneşte azi. Prin spoturi tv, radio, prin machete de presă şi bannere.

Partenerii gsp pe strategie de creaţie şi pe creaţie sînt oamenii de la Headvertising, cei care au cîştigat Golden Drum la Portoroz cu campania gsp din 2003 şi Marele Premiu la Effie România cu campania gsp din 2006.

Partener pe strategie de media şi pe planning de media este agenţia Starcom.

Întreaga campanie a fost coordonată de echipa de marketing a Gazetei, dar cei care cu adevărat au inspirat-o, au cerut-o şi se vor regăsi sînt cei care alcătuiesc poporul iubitorilor de sport. Cei care ştiu că jocul acesta nu e despre victorie sau înfrîngere, ci despre ce faci ca să ajungi acolo.

E doar începutul schimbării. Dacă facem eforturi concrete, asta spune campania, nu se poate ca totul să rămînă aşa! Pentru că sportul e ceva de care merită să-ţi pese. Chiar prea mult!

"Sportul românesc a ajuns într-un punct mort. Din lipsă de bani şi din prea mulţi bani. Din lipsă de educaţie. Trebuie să luăm atitudine, asta vrea să spună campania noastră. De ce tocmai Gazeta a început? Pentru că îi pasă de sport. Poate prea mult"
Şerban Alexandrescu, creatorul spotului

"Am filmat şi în 2003 prima campanie a Gazetei. I-am regăsit pe oamenii aceştia la fel de lipsiţi de fumuri. Nu sînt vedete, sînt jurnalişti pasionaţi de ceea ce fac şi de sport. Vochin a intrat atît de bine în rolul revoltatului că am crezut că se înfige în fotbalistul-actor"
Radu Muntean, regizorul spotului

 

Uită-te azi la derbyul Steaua - Rapid, ora 21:00, pe Antena 1 şi pe GSP.RO şi vei vedea ce pot păţi jucătorii manelişti într-un vestiar de fotbal!

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Superliga
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Superliga
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Altele
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (147)
 •  21 Mai 2009, 12:14

nu stiu de ce am impresia ca promovati mai mult scandalul

 •  16 Mai 2009, 20:44

Daca ar fi fost SA VA PESE DE SPORT ati fi scos ziarul de simbata 16 mai 2009 cu 15 pagini de SPORTURI (fara reclame ,titluri tipatoare de cite un sfert de pagina )si doar o singura pagina de fotbal. Mai mult despre meciul de la Craiova ,unde Buzaul a dat dovada de o exceptionala comportare sportiva iar despre cel din Ghencea doar citeva rinduri (casta tehnica si atit).STEAUA a dat din curte un briliant ,Cl.Ionescu in schimb a cumparat pe bani grei niste perle false .Ati vreodata asta ?

 •  16 Mai 2009, 20:35

Domnilor gazetari de la GSP ,nu intrarea lui Geambasu sau Vochin in vestiar ii va face pe protagonisti sa joace mai bine sau neaparat sa marcheze .Ultimul M.UNIT.-ARSENAL 0 -0 a fost indeajuns de plin de fotbal pentru ca sa aiba ce scrie niste gazetari meseriasi .Cindva Ozon sau poate Nichi Dumitriu spunea " O ratare frumoasa are mai mult farmec decit un gol fisiit . N-am inteles nimic din strofocarea lui Vochin .Cel mai bun a fost tipul care a intrebat : Ce-a vrut asta ?

Vezi toate comentariile (147)
Comentează