SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Hyundai ix 35 e înlocuitorul lui Tucson » "i" de la ingenios

Articol de - Publicat miercuri, 30 iunie 2010 00:00

A trecut vremea lui Hyundai Tucson.

Din aprilie, românii pot admira ix 35, un model complet nou. Modelul testat are un motor de 2 litri şi 184 CP, diesel. Propulsorul face echipă cu o transmisie automată cu şase trepte. Cei de la Hyundai spun că această versiune de motorizare va fi cea mai căutată de către clienţi. Rămînem la cutie de viteze, una foarte performantă. Este adevărat că beneficiază şi de "ajutorul" celor 184 CP. Foarte mulţi căluţi pentru un "motoraş" de 2 litri.

Asiaticii au introdus pentru transmisie atît varianta "kickdown", cît şi modul "Eco", tocmai pentru ca valorile unui consum extra- urban să fie cît mai mici. ix 35 are rezultate foarte bune la consum. Chiar şi cu un mers sportiv, SUV-ul asiaticilor oferă un consum în afara oraşului de numai 8 l/100 km. Nu-i rău deloc! Vorbim de un motor de 2.0 litri şi 184 CP.

Hyundai ix 35 face parte din categoria SUV-urilor. Merge şi pe off-road, dar unul decent. E mai mult o maşină de oraş. Dar asta nu înseamnă că noul model oferă tracţiune integrală, iar, în funcţie de necesităţi, există un buton pentru blocarea diferenţialului central. Important este că nu rămîi împotmolit, dar trebuie să iei în calcul înainte despre ce obstacole urmează să întîlnească ix 35.

În rest, maşina are o bună stabilitate, absoarbe elegant gropile, poziţia de condus este bună şi bine antifonată. Nu se aude mai nimic din exterior!

18.921 de euro (TVA inclus) costă un Hyundai ix 35, 2.0 MPI, 163 CP, benzină, tracţiune faţă

Plusuri
Toate motorizările lui ix 35 sînt Euro 5, Hyundai ix 35 putîndu-se lăuda cu cel mai puternic motor din segmentul său. Designul este unul reuşit, inspiraţia fiind europeană, asiaticii desenînd această maşină la centrul Hyundai din Russelsheim, Germania. La interior, coreenii au lucrat mai îngrijit, materialele fiind mai de calitate faţă de vechiul Tucson. Modelul testat era full-option, dar nici cel cu echiparea de bază nu este sărac în ceea ce priveşte tehnologia. ABS, ESP, asistenţă la urcarea şi coborîrea în pante, airbag-uri şofer, pasager, laterale şi cortine, USB, computer de bord. În România, ix 35 are 5 ani garanţie integrală şi fără limită de kilometri, 5 ani asistenţă rutieră şi 5 ani verificări tehnice periodice

Minusuri
Hyundai ix 35 nu este un offroader veritabil. Trebuie să ai mare grijă ce traseu denivelat alegi ca să n-ai surprize. Denivelările abrupte intră în contact cu SUV-ul coreean. Maşina este mult mai potrivită pentru oraş. Plasticele folosite nu sînt toate de cea mai bună calitate

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Diverse
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
Nationala
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”
Nationala
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează