FOTBAL  »  Superliga  »  STEAUA

Toţi vor cu Steaua! » Din ce în ce mai multe firme vor să vîndă produse cu însemnele "roş-albaştrilor"

Articol de - Publicat duminica, 19 decembrie 2010 00:00

Roş-albaştrii au început să primească oferte din partea mai multor firme, interesate să ataşeze numele clubului la diverse produse


Ciocolată, vin, cola, bere. Numele Steaua a fost deja lipsit acestor produse, care nu se vînd doar în magazinele clubului, ci şi în hipermarketuri. Ideea a prins şi iniţiativa nu le mai aparţine acum doar şefilor din Ghencea.

Producătorii altor mărfuri au început să-i contacteze pe roş-albaştri şi să le propună colaborări. Firme care fac cafea sau alte băuturi energizante s-au arătat interesate să creeze sortimente care să poarte numele Steaua. Care e miza? Numărul mare de suporteri ai "militarilor" atrage. Cînd au lansat cola cu brandul clubului, ei au estimat că vor vinde două milioane de litri în următorul an şi că doar băutura răcoritoare o să genereze o cifră de afaceri de aproape un milion de euro.


300 de sticle de vin spumant Steaua au pus în vînzare roş-albaştrii pentru Sărbători

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo
Nationala
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo
România nu a jucat încă, dar a URCAT în clasament! Tricolorii, tot mai siguri de urna 2, după meciurile de joi seara » Ce rezultate ne trebuie în ultimele două jocuri
Nationala
România nu a jucat încă, dar a URCAT în clasament! Tricolorii, tot mai siguri de urna 2, după meciurile de joi seara » Ce rezultate ne trebuie în ultimele două jocuri
Fostul prim-ministru al României, declarații categorice înainte de meciul cu Kosovo: „E o prostie ce reclamă acești indivizi! Ne-au fluierat imnul? Motivele kosovarilor sunt mai puternice decât ale noastre!”
Nationala
Fostul prim-ministru al României, declarații categorice înainte de meciul cu Kosovo: „E o prostie ce reclamă acești indivizi! Ne-au fluierat imnul? Motivele kosovarilor sunt mai puternice decât ale noastre!”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (9)
ss_iniesta_ss
ss_iniesta_ss  •  19 Decembrie 2010, 12:26

pet-ul de cola e de la winny sau nr. 1, i-a luat ambalajul si a pus unul q steaua ... daca va ganditi logic, cautati unde este " fabrica " steaua sa vedeti ca nu e nicaieri fabrica, si produsele apar ... se vede ca sunt de la alte firme si schimbat ambalajul :-j

gfb1980
gfb1980  •  19 Decembrie 2010, 12:11

foarte buna alegere de marketing ptr toate firmele care vor sa '' joace '' alaturi de cea mai GALONATA echipa de club din Romania ... STEAUA BUCURESTI ... fortza steaua ...

zahiubogdan
zahiubogdan  •  19 Decembrie 2010, 11:38

Da, GSP-ul a fost initiatorul...Ei fac de mult asta...

Vezi toate comentariile (9)
Comentează