Articol de GSP - Publicat sambata, 02 aprilie 2011 00:00 / Actualizat sambata, 02 aprilie 2011 16:51
GSPTV a fost lider de audienţă vineri, 1 aprilie, la nivelul targetului 15-54 bărbaţi urban, pe întreaga zi, pe segmentul canalelor de sport din Romania.
Postul de sport al Intact Media Group a avut o audienţă medie de 0.5%rtg şi o cotă de piaţă de 3.4%, în timp ce Sport.ro a înregistrat 0,4 rating si o cotă de piaţă de 2.5%.
Digi Sport a avut 0,2 rating şi o cotă de piaţă de 1.2%. GSPTV a depăşit concurenţa şi în prime time (intervalul orar 19.00-23.00). Postul din Băneasa a avut 1.5%rtg şi o cotă de piaţă de 4.9%, în timp ce locul 2, DigiSport, a avut o cotă de piaţă de 2.5%, iar locul 3, Sport.ro, a atins o cotă de piaţă de 2.3%.
De precizat că acoperirea teritoriala a sport.ro este dublă faţă de GSPTV si Digi Sport.
Imagini ȘOCANTE cu Pep Guardiola însângerat după egalul cu Feyenoord! Ce s-a întâmplat