GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  OLIMPISM

VIDEO Curaj, România! » Vezi cum arată campania menită să-i susţină pe sportivii care vor ajunge la Londra 2012

Curaj România +7   FOTO
Curaj România

Articol de - Publicat marti, 02 august 2011 00:00 / Actualizat miercuri, 03 august 2011 10:32

Niciodată echipa olimpică a României nu a avut în spate sprijinul industriei de publicitate. Săptămîna trecută însă, fix cu un an înaintea începerii Jocurilor Olimpice, a apărut "Curaj, România!", proiect ce se va derula numai pe Internet, finanţat de Piraeus Bank, partener al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.

Campania are două componente: pagina de facebook https://www.facebook.com/home.php#!/curajromania şi clipuri în care "joacă" sportivii ce vor reprezenta România la Londra. Deocamdată, un singur clip a fost lansat şi îl are drept vedetă pe atletul Alexandru Teofilescu, specialist la 100 şi 200 de metri. Dar seria de clipuri care promovează ideea olimpică va continua pînă la începerea Olimpiadei.
Pentru cei de la Frank este o provocare. Nu au mai lucrat niciodată pe proiecte care implică sportul. Îşi povestesc experienţa din sediul lor original. "Am simţit că toate, în afară de fotbal, sînt lăsate în umbră. Scopul nostru este să apropiem oamenii de sportivii care se duc la Londra să aducă medalii. Deja am strîns peste 2.500 de fani pe facebook în şase zile", spune Teodor Cucu, Creative & Strategy Director.
Pînă acum, cei de la agenţie şi-au făcut treaba de reporteri. S-au întîlnit cu fetele de la gimnastică, dar şi cu veteranele de la canotaj, pe cînd acestea se pregăteau, pe lac şi în sală. Au asistat la antrenamentele campionilor mondiali de la canoe, Alexandru Dumitrescu şi Victor Mihalache. "Vom trece, pe rînd, pe la toţi marii noştri sportivi care vor reprezenta România. Ne-am dori să fie cît mai mulţi calificaţi la Londra", spune şi Romeo Bunescu, Account Manager.
Cauză de suflet
Sînt uimiţi de căldura, de modestia, de normalitatea sportivilor. "Domnul Belu de la gimnastică, de exemplu, este foarte de treabă! Iar fetele de la COSR, Ionela Tîrlea şi Violeta Beclea, cu care lucrăm şi care ne-au facilitat întîlnirea cu loturile naţionale, sînt superfete, foarte încîntate de proiect!", spun publicitarii. "Treptat, vom continua seria de clipuri care să-i încurajeze pe sportivi, să-i facă să simtă că sînt oameni apreciaţi. Vrem să creştem vizibilitatea asupra sportului de performanţă".
Oamenii de la Frank explică şi faptul că, pentru ei, campania este o noutate, deoarece, de obicei, ei vînd un produs. "Acum, dezvoltăm şi apărăm o cauză în care credem, mediatizăm o poveste şi vrem ca acestei poveşti să i se alăture cît mai mulţi oameni", declară Cucu.

"Vrem ca sportivii să ştie că foarte mulţi oameni îi susţin şi le ţin pumnii"
Romeo Bunescu, Account Manager Frank

"Ne-am propus ca şi prin efortul nostru să aducem cît mai mulţi spectatori la competiţii"
Teodor Cucu, Creative & Strategy Director Frank

Unora le place netul
Creatorii proiectul se bazează pe faptul că şi sportivii vor participa activ, pe net, la susţinerea campaniei. "Uite, băieţii de la canoe sînt foarte conştienţi de Internet, îl folosesc. La fel şi fetele de la gimnastică, deşi poate mai puţin. Veteranele de la canotaj nu s-au obişnuit cu ideea încă", spun cei de la Frank. "Am observat că nu sînt obişnuiţi să vină oameni la ei, să fie băgaţi în seamă. Pentru noi este un proiect de suflet pentru că ni se pare că alte sporturi sînt ignorate în comparaţie cu fotbalul", spune Bunescu.

Echipa Frank
Romeo Bunescu - Account Manager
Alex Manciu - Copywriter
Ionica Dogaru - Art Director
Teodor Cucu - Creative & Strategy Director

Niciodată echipa olimpică a României nu a avut în spate sprijinul industriei de publicitate. Săptămîna trecută însă, fix cu un an înaintea începerii Jocurilor Olimpice, a apărut "Curaj, România!", proiect ce se va derula numai pe Internet, finanţat de Piraeus Bank, partener al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.

Campania are două componente: pagina de facebook https://www.facebook.com/home.php#!/curajromania şi clipuri în care "joacă" sportivii ce vor reprezenta România la Londra. Deocamdată, un singur clip a fost lansat şi îl are drept vedetă pe atletul Alexandru Teofilescu, specialist la 100 şi 200 de metri. Dar seria de clipuri care promovează ideea olimpică va continua pînă la începerea Olimpiadei.
Pentru cei de la Frank este o provocare. Nu au mai lucrat niciodată pe proiecte care implică sportul. Îşi povestesc experienţa din sediul lor original. "Am simţit că toate, în afară de fotbal, sînt lăsate în umbră. Scopul nostru este să apropiem oamenii de sportivii care se duc la Londra să aducă medalii. Deja am strîns peste 2.500 de fani pe facebook în şase zile", spune Teodor Cucu, Creative & Strategy Director.
Pînă acum, cei de la agenţie şi-au făcut treaba de reporteri. S-au întîlnit cu fetele de la gimnastică, dar şi cu veteranele de la canotaj, pe cînd acestea se pregăteau, pe lac şi în sală. Au asistat la antrenamentele campionilor mondiali de la canoe, Alexandru Dumitrescu şi Victor Mihalache. "Vom trece, pe rînd, pe la toţi marii noştri sportivi care vor reprezenta România. Ne-am dori să fie cît mai mulţi calificaţi la Londra", spune şi Romeo Bunescu, Account Manager.
Cauză de suflet
Sînt uimiţi de căldura, de modestia, de normalitatea sportivilor. "Domnul Belu de la gimnastică, de exemplu, este foarte de treabă! Iar fetele de la COSR, Ionela Tîrlea şi Violeta Beclea, cu care lucrăm şi care ne-au facilitat întîlnirea cu loturile naţionale, sînt superfete, foarte încîntate de proiect!", spun publicitarii. "Treptat, vom continua seria de clipuri care să-i încurajeze pe sportivi, să-i facă să simtă că sînt oameni apreciaţi. Vrem să creştem vizibilitatea asupra sportului de performanţă".
Oamenii de la Frank explică şi faptul că, pentru ei, campania este o noutate, deoarece, de obicei, ei vînd un produs. "Acum, dezvoltăm şi apărăm o cauză în care credem, mediatizăm o poveste şi vrem ca acestei poveşti să i se alăture cît mai mulţi oameni", declară Cucu.

"Vrem ca sportivii să ştie că foarte mulţi oameni îi susţin şi le ţin pumnii"
Romeo Bunescu, Account Manager Frank

"Ne-am propus ca şi prin efortul nostru să aducem cît mai mulţi spectatori la competiţii"
Teodor Cucu, Creative & Strategy Director Frank

Unora le place netul
Creatorii proiectul se bazează pe faptul că şi sportivii vor participa activ, pe net, la susţinerea campaniei. "Uite, băieţii de la canoe sînt foarte conştienţi de Internet, îl folosesc. La fel şi fetele de la gimnastică, deşi poate mai puţin. Veteranele de la canotaj nu s-au obişnuit cu ideea încă", spun cei de la Frank. "Am observat că nu sînt obişnuiţi să vină oameni la ei, să fie băgaţi în seamă. Pentru noi este un proiect de suflet pentru că ni se pare că alte sporturi sînt ignorate în comparaţie cu fotbalul", spune Bunescu.

Echipa Frank
Romeo Bunescu - Account Manager
Alex Manciu - Copywriter
Ionica Dogaru - Art Director
Teodor Cucu - Creative & Strategy Director

Mai jos puteţi urmări o galerie foto din timpul filmărilor, precum şi primul clip al campaniei!

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Duelul mesajelor la Dinamo - Rapid! Giuleștenii le-au aflat scenografia: „Dacă vrem mici de la voi, să apăsăm tasta doi?” + Derapaje rasiste ale dinamoviștilor
Superliga
Duelul mesajelor la Dinamo - Rapid! Giuleștenii le-au aflat scenografia: „Dacă vrem mici de la voi, să apăsăm tasta doi?” + Derapaje rasiste ale dinamoviștilor
Ce s-a întâmplat pe gazon, la câteva secunde după finalul derby-ului! Șumudică a mers la galerie și a „țipat” către ultrași: „Bă, vă zic eu!”
Superliga
Ce s-a întâmplat pe gazon, la câteva secunde după finalul derby-ului! Șumudică a mers la galerie și a „țipat” către ultrași: „Bă, vă zic eu!”
Notă fără precedent! Radu Drăgușin a fost desființat în presa din Anglia: „Crezi că ai văzut cea mai slabă evoluție a lui? Te înșeli”
Stranieri
Notă fără precedent! Radu Drăgușin a fost desființat în presa din Anglia: „Crezi că ai văzut cea mai slabă evoluție a lui? Te înșeli”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (1)
romanu77
romanu77  •  03 August 2011, 10:35

de ce in titlu scrie VIDEO, iar cand intru gasesc FOTO?!?!

Vezi toate comentariile (1)
Comentează