Articol de GSP - Publicat vineri, 06 iulie 2012 00:00 / Actualizat vineri, 06 iulie 2012 16:15
Turneul final al CE 2012, organizat de Polonia şi Ucraina, s-a terminat pe 1 iulie, o dată cu finala Spania - Italia 4-0, dar momente inedite petrecute în timpul întrecerii continuă să fie dezvăluite.
Aşa este un episod în care protagonişti au fost ziariştii acreditaţi la Euro. Sponsor principal al competiţiei, Carsberg le-a pus la dispoziţie reprezentanţilor mass-media o vitrină frigorifică plină cu bere. A existat doar o rugăminte: ”Nu mai mult de două sticle fiecare...”.
Cînd au aflat că berea este gratis, jurnaliştii au luat cu asalt frigiderul respectiv. Mulţi nu s-au limitat însă la spusele organizatorilor, ci au luat şi cîte 3-4 beri, într-un flux neîntrerupt. Unul de nici trei minute. Fiindcă, după acest interval, vitrina frigorifică era deja goală. În ea fuseseră 500 de sticle!
Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul