Articol de Theodor Jumătate - Publicat vineri, 18 ianuarie 2013 00:00 / Actualizat joi, 17 ianuarie 2013 19:23
Cel mai puternic brand american a avut în 2011 venituri de 46,6 miliarde de dolari, estimîndu-se o diferenţă mică în acest an.
Caracatiţa mafiei pariurilor şi-a întins tentaculele pe întreg mapamondul, acaparînd lumea fotbalului. Acest avertisment a fost făcut ieri de Ronald K. Noble, secretarul general al Interpolului, în timpul conferinţei internaţionale desfăşurate la Roma. La care mai participă reprezentanţii FIFA şi UEFA într-o încercare de a găsi o metodă pentru contracararea acestui flagel.
Noble spune clar: "Fenomenul pariurilor ilegale din fotbal este global, nici o ţară nu mai e imună. Iar cîştigurile anuale totale pe piaţa neagră egalează Coca-Cola". Cel mai puternic brand mondial a înregistrat în 2011 venituri de 46,6 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg Businessweek, şi se aşteaptă o diferenţă mică pentru anul financiar 2012.