Articol de Răzvan Luţac, Sebastian Culea - Publicat miercuri, 26 august 2015 00:00
Sînt contractele cu numerele cinci şi şase semnate de Federaţie, după Telekom, Bergenbier, Bancpost şi Joma. Şi "federalii" anunţă că nu sînt ultimele înţelegeri pe 2015
FRF semnează, în această săptămînă, alte două contracte de sponsorizare, care o duc la aproximativ 4 milioane de euro pe an. E vorba de Ţiriac Auto (Mercedes şi alte mărci care se comercializează sub acest brand) şi Penny Market, companii care vor vira în conturile Federaţiei 300.000 de euro anual fiecare. "Primii ne vor ajuta mai mult pe partea de transport, în timp ce Penny se va implica în proiectul Ligii Elitelor, campionatul de juniori care va începe în weekend", au menţionat surse din Federaţie pentru Gazetă.
"De 4 ori mai mult"
Iar vocile din cadrul FRF spun că nu sînt ultimele, "vor mai veni cîţiva sponsori pînă la finalul anului!". Conform "federalilor", "cele trei contracte aflate în vigoare anul trecut, Timişoreana, Adidas şi Carrefour, însumau 900.000 euro pe an. De patru ori mai puţin ca acum.
Iar ultima firmă vira doar produse de papetărie în valoare de 20.000 euro. Toate contractele expirau la finele anului. Cu siguranţă, dacă echipa se va califica la Euro 2016, vor mai apărea oportunităţi", au conchis sursele ziarului.