GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Ranking mai bun în Google cu ajutorul unei agenții de publicitate

Articol de - Publicat marti, 14 iulie 2020 17:31 / Actualizat marti, 14 iulie 2020 17:31

Fie că vorbim despre afacerile mici, fie că vorbim despre afacerile la nivel național sau chiar internațional, pentru a avea vânzări cât mai mari acestea au nevoie de publicitate și de vizibilitate în rândul potențialilor clienți. Chiar dacă un brand devine cunoscut, produsele sau serviciile noi care sunt aduse pe piață trebuie să ajungă la cât mai mulți potențiali clienți.

Pentru acest lucru promovarea online este foarte importantă, chiar decisivă în contextul în care comerțul online a crescut tot mai mult în ultimii ani. Dincolo de promovarea prin bannere sau video-uri, poate cea mai eficientă promovare o reprezintă poziția pe prima pagină în Google. Pentru a ajunge acolo orice business are nevoie de optimizare pentru motoarele de căutare.

Astfel de servicii sunt oferite de specialiștii în marketing online care lucrează într-o agenție de publicitate și includ optimizarea website-ului, campanii de advertoriale SEO și campanii de AdWords sau Facebook.

Optimizarea SEO și un ranking mai bun în Google

Motoarele de căutare folosesc diferiți algoritmi care să aibă în vedere relevanța și utilitatea conținutului pentru a fi afișat cât mai sus în pozițiile acestora. Dincolo de calitatea conținutului, alegerea cuvintelor cheie este poate cel mai important aspect. Acest lucru datorită faptului că afișarea unei pagini web va ține cont atât de cuvintele căutate de utilizatori, cât și de cuvintele cheie folosite în textul paginilor web.

Tocmai de aceea pentru o optimizare eficientă a unui business cuvintele cheie prezente pe website și cuvintele cheie folosite în advertoriale SEO sunt extrem de importante. Fiecare pagină a unui website trebuie optimizată și fiecare advertorial trebuie să fie gândit pornind de la cuvintele cheie relevante pentru brand-ul sau produsul promovat în cadrul unei campanii de advertoriale SEO.

Odată ce cuvintele cheie au fost găsite, urmează crearea de conținut relevant, util și care să aducă informație cititorilor. Dar dincolo de toate acestea, conținutul trebuie să fie unic. Aspectul vizual al fiecărei pagini web este de asemenea important și imaginile pot să aducă un plus de atractivitate pentru utilizatorii motoarelor de căutare. Toate aceste aspecte contribuie la optimizarea pentru motoarele de căutare.

În condițiile în care algoritmii de care ține cont Google, orice pagină web poate să fie afișată cât mai sus în ranking-ul de pe Google. Pentru a avea garanția eficienței în optimizarea SEO este recomandat să apelezi la o agenție de marketing online.

Un ranking bun în Google înseamnă vânzări mai mari

Pentru că fiecare afacere pornește de la premisa de a avea succes și profit cât mai mare, trebuie spus că afișarea pe prima pagină în Google îți aduce garantat și vânzări mai mari. Acest lucru este dat de vizibilitatea mai mare și de credibilitatea sporită în rândul potențialilor clienți. Cu un website optimizat SEO și în urma unor campanii de advertoriale SEO implementate de o echipă specializată în marketing online vei reuși cu siguranță să urci în poziții în motoarele de căutare.

Dacă optimizarea website-ului este importantă pentru a fi găsit de cei care caută exact serviciile sau produsele vândute de business-ul tău, campaniile de advertoriale SEO vor aduce trafic pe website prin backlink-urile pe care fiecare advertorial le are plasate în text. Astfel, fiecare advertorial ce este postat pe un blog sau un website extern îți poate atrage pe site potențiali clienți.

Campaniile de advertoriale SEO contribuie de asemenea la o mai mare vizibilitate și la creșterea credibilității brand-ului prin faptul că preiau din notorietatea și reputația blogurilor sau a site-urilor unde sunt postate. Mai mult, fiecare advertorial cu backlink prezent în mediul online va contribui la creșterea autorității website-ului business-ului tău în rândul motoarelor de căutare. Acest lucru te va urca tot mai mult în pozițiile Google și vei deveni tot mai vizibil pentru cei care caută după cuvinte cheie specifice afacerii tale.

Alege o echipă de experți în marketing online

Pentru a avea garanția rezultatelor în ceea ce înseamnă optimizarea SEO, o agenție de publicitate reprezintă cea mai bună alegere. Atelierul de Creații Digitale pune la dispoziția clienților săi o gamă completă de servicii pentru promovarea online a oricărei afaceri. Vei putea beneficia de specialiști în creare website, creare conținut, campanii advertoriale SEO, campanii de Facebook sau campanii AdWords. Pentru detalii suplimentare te așteptăm pe creatiidigitale.ro.

Citește și:
Înainte de România – Kosovo, Bogdan Racovițan face confesiuni emoționante din sala de recuperare: „Am izbucnit în plâns când am auzit diagnosticul” » Mesajul primit de la Mircea Lucescu
Nationala
Înainte de România – Kosovo, Bogdan Racovițan face confesiuni emoționante din sala de recuperare: „Am izbucnit în plâns când am auzit diagnosticul” » Mesajul primit de la Mircea Lucescu
Marele Lennox Lewis, opinie spectaculoasă despre Mike Tyson - Jake Paul: „Știe să lupte la cap și la corp!”
Box
Marele Lennox Lewis, opinie spectaculoasă despre Mike Tyson - Jake Paul: „Știe să lupte la cap și la corp!”
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo
Nationala
Mircea Lucescu a luat o decizie surprinzătoare! Selecționerul României a lăsat în afara lotului 3 „tricolori” pentru meciul cu Kosovo

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează