Articol de Andra Mocanu - Publicat luni, 13 februarie 2023 10:28 / Actualizat luni, 13 februarie 2023 11:01
Super Bowl, cel mai important meci din sportul american, atrage toate privirile nu doar pentru ceea ce se întâmplă în timpul partidei. Duminică seara, Kansas City Chiefs a câștigat al treilea trofeu NFL din istorie, după o finală incendiară cu Philadelphia Eagles, scor 38-35.
Ca în fiecare ani, fanii NFL nu așteaptă doar marele meci, ci și spectacolul de la TV.
La Super Bowl LVII, Rihanna a făcut show timp de 13 minute pe scenă, iar marile companii s-au întrecut în reclame care mai de care mai spectaculoase.
Cât a costat publicitatea la Super Bowl LVII
Zeci de companii au plătit pentru a-și face reclamă în timpul duelului dintre Kansas City Chiefs și Philadelphia Eagles, scor 38-35.
Iar suma nu a fost deloc una de neglijat. Presa din SUA a dezvăluit că pentru 30 de secunde de publicitate fiecare companie a trebuit să achite 7 milioane de dolari.
Rihanna, din nou pe scenă după 5 ani
Rihanna a revenit după 5 ani pe scenă și a făcut-o de la înălțime, pe o platformă ridicată deasupra terenului.
Cântăreața cu 9 premii Grammy a cântat timp de 13 minute și a atras toate privirile fanilor, care s-au întrebat dacă este însărcinată. Iar la final, reprezentații ei au confirmat că este din nou gravidă, după ce a născut în mai 2022.
Citește și:
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!