GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  PARTENERIAT

Cele mai importante știri din sport, mai aproape de tine! Phoenix Media și Gazeta Sporturilor, parteneriat strategic în orașele mari din România

Articol de - Publicat vineri, 07 iunie 2024 10:27 / Actualizat vineri, 07 iunie 2024 13:18

Phoenix Media și Gazeta Sporturilor aduc cele mai importante știri din sport, într-un format fresh, clar și dinamic în punctele focale din orașele din România.

Phoenix Media este lider în piața de DOOH (digital out of home) și singura companie de outdoor din România care furnizează clienților săi date de audiență în timp real (GRP, TRP, Reach, Affinity). Din 2003, Phoenix Media se diferențiază prin inovație ajungând ca după 20 de ani să își câștige renumele de pionier în tehnologia digitală din outdoor-ul românesc și să dețină peste 120 de panouri digitale outdoor.

Într-un an spectaculos, în care competițiile sportive abundă, de la Superliga, Campionatul European din Germania și Jocurile Olimpice de la Paris, Phoenix Media este liantul perfect între informațiile-cheie de ultimă oră, culese de pe Gazeta Sporturilor, și pasionații de sport adevărat, care sunt mereu atenți la cele mai interesante subiecte.

Cele mai importante știri din sport, mai aproape de tine! Phoenix Media și Gazeta Sporturilor, parteneriat strategic în orașele mari din România
Unul dintre panourile Phoenix Media, afișând o știre a Gazetei Sporturilor

Panourile Phoenix Media, cel mai clar „call to action” pentru branduri

Conform Phoenix Media, un studiu a dezvăluit că publicitatea Out-of-Home (OOH) nu numai că îmbunătățește gradul de conștientizare asupra brandurilor, dar poate, de asemenea, să stimuleze acțiuni concrete și să genereze interacțiuni online semnificative.

Aproximativ 78% din participanții la studiu au reacționat într-un fel sau altul în urma expunerii la o reclamă OOH, confirmând astfel impactul substanțial pe care acest tip de publicitate îl poate avea.

  • Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informații suplimentare despre brandul promovat. Acest lucru subliniază faptul că OOH poate influența în mod pozitiv căutările online și poate suscita interesul publicului pentru a obține mai multe informații.

Phoenix Media continuă să inoveze și să modeleze industria, iar acum pune tehnologia la îndemâna pasionaților de sport și fotbal, în așa fel încât să nu rateze niciun moment din sportul lor preferat.

Citește și:
Duelul mesajelor la Dinamo - Rapid! Giuleștenii le-au aflat scenografia: „Dacă vrem mici de la voi, să apăsăm tasta doi?” + Derapaje rasiste ale dinamoviștilor
Superliga
Duelul mesajelor la Dinamo - Rapid! Giuleștenii le-au aflat scenografia: „Dacă vrem mici de la voi, să apăsăm tasta doi?” + Derapaje rasiste ale dinamoviștilor
Notă fără precedent! Radu Drăgușin a fost desființat în presa din Anglia: „Crezi că ai văzut cea mai slabă evoluție a lui? Te înșeli”
Stranieri
Notă fără precedent! Radu Drăgușin a fost desființat în presa din Anglia: „Crezi că ai văzut cea mai slabă evoluție a lui? Te înșeli”
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”
Superliga
Dorinel Munteanu, acuze grave după CFR Cluj - Oțelul: „Viciere de rezultat, cum se făcea pe vremuri!”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează