GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Unibet lansează campania „Câștiguri Adevărate” - cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Articol de GSP - Publicat vineri, 20 decembrie 2024 14:14 / Actualizat vineri, 20 decembrie 2024 14:21

Unibet, lider în promovarea jocurilor de noroc responsabile, lansează campania „Câștiguri Adevărate”, un proiect emoționant care celebrează valoarea relațiilor autentice și timpul petrecut cu cei dragi în perioada sărbătorilor de iarnă.

Cosmin și Eliza Natanticu, alături de gașca lor de prieteni Unibet, aduc un suflu cald și sincer acestei inițiative ce subliniază ideea că sărbătorile adevărate se trăiesc alături de familie și prieteni. Campania punctează un nou moment important pentru Unibet, prin promovarea cu succes a echilibrului și responsabilității în industria jocurilor de noroc.

Sub sloganul „Câștigurile adevărate sunt deja lângă tine: familia și prietenii”, campania este prezentă pe diverse platforme, inclusiv social media, televiziune și alte canale digitale. Inițiativa are scopul de a inspira jucătorii să fie cumpătați în momentele de distracție și să își concentreze energia pe clipele de neprețuit alături cei apropiați, mai ales acum, cu prilejul sărbătorilor.

Un mesaj cald pentru sărbători

În centrul campaniei se află nu doar Cosmin Natanticu, ci și soția sa, Eliza Natanticu, împreună cu „gașca de prieteni”, care îi reprezintă de fapt pe toți cei care contează cu adevărat în viața noastră. Spotul TV captează momente autentice și emoționante prin aducerea în prim-plan a ideii că relațiile profunde sunt adevăratul nostru câștig.

„Mesajul acestei campanii este o reamintire pentru noi toți că adevărata valoare vine din relațiile pe care le construim. Bucuria sărbătorilor vine din momentele petrecute alături de cei care contează cel mai mult. Sunt onorat să fac parte din această inițiativă care pune accent pe emoție și echilibru,” a declarat Cosmin Natanticu.

Un angajament pentru responsabilitate și leadership în industrie

Bogdan Sonea, Marketing Manager Unibet România, a declarat:

“Prin campania <<Câștiguri Adevărate>>, reafirmăm angajamentul nostru de a sprijini o experiență de joc echilibrată și de a pune responsabilitatea în centrul obiectivelor noastre. Ne dorim ca Unibet să fie un exemplu de urmat atât pentru alte companii din industrie, cât și pentru jucători.

Industria jocurilor de noroc are nevoie de exemple pozitive și inițiative proactive care să protejeze jucătorii, să încurajeze un comportament responsabil și să contribuie la un mediu de joc mai sănătos pentru toată lumea.

Responsabilitatea este un angajament serios și fundamental pentru noi. Ne revine datoria să arătăm că jocurile de noroc pot fi integrate într-un stil de viață echilibrat.”

La finalul anului trecut, Kindred Group, compania-mamă a Unibet, și-a reafirmat angajamentul pentru Jocul Responsabil printr-un pachet amplu de investiții în tehnologie, echipe dedicate și campanii de conștientizare, pentru a sublinia că inițiativa „Împreună spre 0” este un pilon central al activității sale.

Prin campania inspirațională de anul acesta, Unibet continuă să construiască pe acest fundament și să consolideze eforturile de a promova practici responsabile și de a sprijini jucătorii să se bucure de un mediu de joc sigur și echilibrat.

Despre Kindred Group și inițiativa „Împreună spre Zero”

Kindred Group este primul operator de jocuri de noroc care și-a asumat obiectivul ambițios ca 0% din veniturile sale să provină de la jucători cu comportament problematic.

Lansată în 2021, inițiativa „Împreună spre Zero” reprezintă un angajament ferm pentru un viitor mai responsabil, în care impactul negativ al jocurilor de noroc este redus la minimum.

Printr-un un sistem de prevenție și tehnologii de ultimă oră, companiile din cadrul grupului Kindred monitorizează constant progresul acestui obiectiv și raportează public, în fiecare trimestru, procentul veniturilor asociate cu jocuri de noroc dăunătoare.

Conform celor mai recente date, cele aferente trimestrului 3 din 2024, acest procent se situează la 3,2%. Ceea ce a început ca un proiect pe termen determinat a devenit, în timp, o parte esențială a ADN-ului Kindred Group, care își reafirmă astfel angajamentul pentru o industrie mai sigură și mai sustenabilă.

Citește și:
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Superliga
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Superliga
Șoc în Superliga » Antrenorul a dus echipa pe loc de play-off și și-a dat demisia: „A anunțat în vestiar”
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Altele
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close