Articol de Ionuţ Coman - Publicat luni, 24 martie 2025 16:23 / Actualizat luni, 24 martie 2025 20:32
Lider la sponsorizări în Superligă, Farul Constanța a bătut palma cu un nou partener. Colaborarea cu retailerul chinez Miniso a fost anunțată în cadrul unei conferințe de presă la care au participat Gică Hagi și CEO firmei asiatice, Liang Tailong.
Accentul va fi pus pe sprijinirea puștilor de la Academia Hagi, dar vor exista evenimente comune de promovare și pentru seniorii alb-albaștrilor. Parteneriatul, încheiat pe o perioadă de 3 ani, va include și o sponsorizare, fără să fie o sumă considerabilă, dar și mai multe activități pe care Miniso și Academia Hagi le vor face împreună.
Farul, parteneriat cu Miniso
„Credem în educație și un stil de viață sănătos, iar prin această colaborare ne propunem să sprijinim tinerele talente și să promovăm sportul. Pentru noi nu este doar o sponsorizare, ci o investiție în viitorul sportivilor. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a face cu adevărat diferența”, a declarat Liang Tailong.
Acesta a dezvăluit că l-a descoperit pe jucătorul Gică Hagi în numeroase filmări pe internet: „Sunt născut în 1988 și știu că, la începutul anilor ’90, domnul Hagi juca la Real Madrid. Nu l-am văzut niciodată pe viu ca jucător, dar am urmărit multe imagini pe YouTube și alte canale și îl pot numi GOAT de România”.
„Le mulțumim că au încredere în noi! Orice parteneriat pe care-l facem este pentru a sprijini copiii, să-i ajutăm să-și îndeplinească visele, să creăm condiții foarte bune pentru ei. Elita caută întotdeauna pe cei care sunt de elită. Mentalitatea noastră, de când ne-am înființat, este să creăm ceva de calitate și vom căuta mereu parteneri foarte buni, care-și propun lucruri mari.
Fotbalul este un segment social important și trebuie susținut”, a spus Gică Hagi, principalul acționar al clubului constănțean și managerul tehnic al alb-albaștrilor.
Miniso, implicare în premieră în fotbal
Venirea lui Miniso la Constanța ca partener ar putea însemna și o șansă pentru Farul Constanța de a explora piața chineză în privința unor sponsori puternici. De altfel, clubul constănțean este primul din lume cu care firma asiatică încheie un parteneriat.
„Am deschis drumul, încercăm și lucrăm la acest aspect”, a explicat Doru Toma, avocat specializat în drept sportiv și reprezentantul Miniso în încheierea acestui parteneriat.
Cine este Miniso? Brand recunoscut la nivel global, cu peste 7.000 de magazine în mai mult de 100 de țări din întreaga lume, Miniso comercializează o gamă largă de produse, pentru toate tipurile de articole de casă, accesorii și jucării.
Există o serie de activități și de activări pe care le vom face cu brandul Miniso, iar numele firmei va apărea la meciurile echipei mari doar pe echipamentul copiilor de mingi
- Costin Mega, director marketing Farul Constanța
În 2023, cifra de afaceri a gigantului chinez înființat în 2013 a ajuns la 1,9 miliarde de dolari, iar planurile de dezvoltare includ și țara noastră, unde primul magazin a fost deschis în București, în 2022.
De-a lungul timpului, Miniso s-a implicat în diverse proiecte sociale și caritabile, una dintre campanii vizând sprijinirea copiilor defavorizați în întreaga lume.
Parteneriatul înseamnă și o sumă de bani, și mai multe evenimente, o susținere pe care Miniso dorește să o facă pentru viitorul fotbalului românesc
- Doru Toma, reprezentant Miniso