STIRI  »  AUTO  »  DACIA LODGY

Aşa arată Dacia Lodgy! Primele imagini oficiale cu MONOVOLUMUL brandului românesc care va costa în jur de 10.000 de euro

Articol de GSP - Publicat joi, 05 ianuarie 2012 00:00 / Actualizat joi, 05 ianuarie 2012 12:37

Dacia a prezentat în această dimineaţă pe portalul său primele imagini oficiale cu Dacia Lodgy, întîiul monovolum din istoria mărcii! Pînă acum, oficialii lui Renault arătaseră doar maşina de competiţie Dacia Lodgy, pilotată de Alain Prost în Trofeul Andros, competiţie care se desfăşoară pe gheaţă în fiecare an în Alpii francezi.

Monovolumul va fi arătat în premieră mondială în martie, la Geneva, cu ocazia Salonului Auto.

Dacia a prezentat în această dimineaţă pe portalul său primele imagini oficiale cu Dacia Lodgy, întîiul monovolum din istoria mărcii! Pînă acum, oficialii lui Renault arătaseră doar maşina de competiţie Dacia Lodgy, pilotată de Alain Prost în Trofeul Andros, competiţie care se desfăşoară pe gheaţă în fiecare an în Alpii francezi.

Monovolumul va fi arătat în premieră mondială în martie, la Geneva, cu ocazia Salonului Auto.

Din cîte se pare, monovolumul va avea un preţ de bază de cel mult 10.000 de euro, iar targetul pentru Lodgy este unul clar: Europa de Vest. De altfel, ea va fi vîndută şi pe pieţele emergente sub marca Renault, iar în Marea Britanie ar putea purta logo-ul "By Renault".

Lodgy nu va fi fabricat la fabrica din Mioveni, ci la Tanger, în Maroc, uzina din Africa avînd o capacitate de producţie mult mai mare faţă de cea de lîngă Piteşti. Liniile de producţie din Mioveni nu suportă fabricarea simultană a mai mult de 6 modele diferite, iar Lodgy este deja maşina cu numărul 7 din gamă.

Lodgy are o lungime de 4,5 metri şi va avea şi o versiune cu 7 locuri. În comparaţie cu Logan MCV (break), monovolumul este mai lung. Lodgy promite un portbagaj spaţios care se poate apropia de cel al SUV-ului Duster, care are 475 litri. Ca o comparaţie, varianta break oferă de 198 de litri.

Cine vor fi adversarii Daciei Lodgy
Toyota Verso
Opel Zafira
Seat Altea XL
Citroen C4 Picasso
Kia Carens
Peugeot 5008
Ford C-Max

De ce se numeşte Lodgy?
În engleză, lodging înseamnă cazare. Asta înseamnă spaţiu pe care orice familie îl caută atunci cînd vrea să-şi cumpere un monovolum.

Definiţia monovolumului
Este un automobil mai înalt faţă de berlină şi al cărui profil este convex, motorul, habitaclul şi portbagajul sînt adăpostite în acelaşi volum.


Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Ce notă a primit Drăgușin pentru prestația din Manchester City - Tottenham: „A fost ca un zid în fața lui Haaland”
Stranieri
Ce notă a primit Drăgușin pentru prestația din Manchester City - Tottenham: „A fost ca un zid în fața lui Haaland”
Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?
Stiri extrasport
Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?
Cum arată la 50 de ani fosta soție a lui Gabi Balint » Mesaj emoționant primit de fostul manechin de ziua ei
Stiri extrasport
Cum arată la 50 de ani fosta soție a lui Gabi Balint » Mesaj emoționant primit de fostul manechin de ziua ei

Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee

Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!


Comentarii (24)
fangigi
fangigi  •  05 Ianuarie 2012, 19:48
Postat de theopalas pe 05 Ianuarie 2012, 17:59

Pentru romani e foarte buna, referindu-ma la pret. Cui nu-i convine, e liber sa-si ia bolizi de lux si alte chestii. Unii nu au altceva de facut decat sa comenteze mereu ca Dacia nu e buna, ca nush ce are etc. Evident ca e inferioara fata de altele, dar nu poti spune ca e rabla sau alte tampenii intalnite. Daca v-ati duce in zona maghreb-ului (nordul Africii), veti vede multe dacii, mai ales vechi. Asta pentru ca aia sunt de mici mecanici si mai ales alea vechi se pot repara usor. Pe langa asta suporta nisipul f bine, fata de astea de fitze, care primul graunte se infunda. Am mai vazut o faza intr-o zona de deal cand pe o panta mai mare un 4x4 se chinuia sa urce, pe cand o dacie a putut usor

si zici ca dacia uraca, sau cobora dealul?

theopalas
theopalas  •  05 Ianuarie 2012, 17:59

Pentru romani e foarte buna, referindu-ma la pret. Cui nu-i convine, e liber sa-si ia bolizi de lux si alte chestii. Unii nu au altceva de facut decat sa comenteze mereu ca Dacia nu e buna, ca nush ce are etc. Evident ca e inferioara fata de altele, dar nu poti spune ca e rabla sau alte tampenii intalnite. Daca v-ati duce in zona maghreb-ului (nordul Africii), veti vede multe dacii, mai ales vechi. Asta pentru ca aia sunt de mici mecanici si mai ales alea vechi se pot repara usor. Pe langa asta suporta nisipul f bine, fata de astea de fitze, care primul graunte se infunda. Am mai vazut o faza intr-o zona de deal cand pe o panta mai mare un 4x4 se chinuia sa urce, pe cand o dacie a putut usor

cip02
cip02  •  05 Ianuarie 2012, 17:42

valentyn1982 la orice ora cu FORD iesi cel mai ieftin comparativ si cu Toyota si cu Opel,Vw chiar si Skoda ,Seat . Tind sa cred ca nu cunosti preturile in materie de dotari optionale practicate de grupul Vw. Si la fiabilitate stai bine. Imbinarile sunt un punct slab , unele plastice folosite si vopseaua cam subtire ce apare cam la toti producatorii usor usor "multumita UE" nu poluam dar vopsim o masina doar cu o cutie de vopsea. Avand in vedere ca din 1967 exista Ford Europa in Germania eu includ si Ford la masini nemtesti.Am un focus si o fiesta de 4 ani si nu am schimbat nimic deci sunt ok. La italienesti si frantuzesti ai probleme cu partea electrica ,amortizoare ,articulatii

Vezi toate comentariile (24)
Comentează