Articol de GSP - Publicat duminica, 27 septembrie 2020 11:56 / Actualizat duminica, 27 septembrie 2020 15:08
Stevenage este o echipă micuță, dar care a fost foarte jucată de gameri, mai ales în Anglia, în ultima ediție a FIFA 20. Clubul a devenit atât de popular, încât a vândut și tricouri pentru prima dată în istorie.
Stevenage va beneficia de campanii speciale și în FIFA 21
Motivul este unul simplu. Burger King, sponsorul principal, a organizat o campanie pe rețelele de socializare prin care îi îndemna pe jucători să posteze clipuri cu golurile reușite în FIFA 20 cu Stevenage. La schimb primeau burgeri și alte produse gratis.
Campania a avut un succes răsunător, iar clubul a devenit foarte popular. Gamerii speră ca sponsorul să mai organizeze și în FIFA 21 astfel de promoții... gustoase.
What a whopper of a campaign this was! 😎🍔 @BurgerKing pic.twitter.com/1qJkf1Gwxc
— Stevenage FC 🔴⚪ (@StevenageFC) September 23, 2020
Ovidiu Pătrașcu, tutoriale FIFA20 pe GSP.ro » Episodul 8: Pasa prin care poți evita fundașul advers
Citește mai multe știri din eSports:
EA Sports a prezentat în sfârșit noile moduri de a celebra un joc
Gamerii își văd visul cu ochii: Fortnite și Rocket League vor avea eventuri comune