Articol de GSP - Publicat joi, 17 decembrie 2020 15:02 / Actualizat joi, 17 decembrie 2020 17:13
Creatorii LoL au venit cu o nouă campanie inedită pentru a promova varianta de mobil a jocului. De aceea au transformat Honeyfruit, fructul care salvează vieți în LoL, în realitate.
Compania a colaborat cu un chef și alți specialiști pentru a alege ingredientele, care să asigure că fructul va avea un gust diferit de fiecare dată când cineva îl consumă.
Campania a generat peste 2 milioane de reacții din parte fanilor
După aceea gamerii au fost invitați să îl testeze în mai multe locații din Bangkok, în timp ce mai mulți influenceri au primit fructul acasă.
Reacțiile au fost împărțite, unii au iubit noul produs, alții au declarat că nu este comestibil, dar efectul dorit de Riot a fost atins. Știrea a strâns aproape 2 milioane de reacții pe rețelele de socializare, în ultimele săptămâni. Iar LoL a devenit și mai popular.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”