Articol de GSP - Publicat luni, 28 octombrie 2024 18:24 / Actualizat luni, 28 octombrie 2024 18:25
Acestea sunt alegerile noastre pentru cele mai dezamăgitoare cinci jocuri Call of Duty din istorie. Suntem siguri că unele sunt previzibile, mai ales dacă ai fost dezamăgit de IW de-a lungul anilor. Să începem!
Call of Duty a trecut prin patru mari perioade: zilele timpurii de WW2, CoD 4 – Ghosts (Epoca de Aur + Ghosts), epoca jetpack-urilor și acum trăim în era tac-sprint-ului. Fiecare dintre aceste perioade a avut momente bune și rele, dar azi ne întoarcem în timp să revizuim unele dintre cele mai slab apreciate. Probabil poți ghici măcar câteva titluri evidente...
5. Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered (IW)
„Ce? Cum să faceți asta? MWR pe lista celor mai proaste jocuri CoD?” Știm, pare nebunesc. CoD 4 este în top trei ale tuturor timpurilor, fără discuții. Dar Remaster-ul a dat startul unui precedent prost pentru cum ar putea Call of Duty să lanseze remaster-uri viitoare.
Au schimbat hărțile (și schimbarea hărților precum Crash și Overgrown este o blasfemie), jocul era disponibil doar împreună cu Infinite Warfare și au adăugat un sistem de lootbox-uri. Adăugarea unui sistem de lootbox-uri este o decizie destul de proastă în sine, dar cea mai mare problemă a fost introducerea de arme noi și dezechilibrate (care nu existaseră în jocul original) prin aceste cutii de tip „joc de noroc”. Au luat ceva ce cunoșteam și iubeam și l-au monetizat excesiv. Rușine.
4. Call of Duty: WW2 (SHG)
WW2 s-a îmbunătățit mult pe parcursul duratei sale de viață, ceea ce este rar pentru un joc CoD. Dar, la lansare, a fost dezastruos. Monetizarea în joc era absurdă, zona socială era inutilă, iar gameplay-ul era extrem de lent. Probabil a fost o reacție directă la ura pe care a primit-o Infinite Warfare, dar dezvoltatorii au mers prea departe în direcția opusă cu WW2.
În apărarea WW2, London Docks este o hartă grozavă, iar modul cu zombi și campania au fost solide. De asemenea, modul War a fost unul dintre cele mai bune moduri noi pe care le-am văzut în CoD.
3. Call of Duty: Ghosts (IW)
Acesta trebuia să fie pe listă, fiind probabil cel mai prost primit la vremea sa. Problema cu Ghosts este că se simțea ca un joc MW mai vechi, cu TTK (time-to-kill) foarte scurt, dar doar puțin modernizat pentru noile console (Ghosts a fost primul titlu pentru PS4/Xbox One).
Nu aducea inovații sau perfecționări, iar în comparație, Black Ops 2 fusese lansat cu doar un an înainte. Ceea ce salvează Ghosts de a fi chiar mai jos pe listă este scena excelentă de Search and Destroy și arma Vector, care era incredibilă.
2. Call of Duty: MWII (IW)
Acest joc avea structura necesară pentru a fi grozav, și tocmai asta face MWII atât de frustrant. Dezvoltatorii ar fi putut asculta comunitatea și să facă ajustările dorite, dar nu, au ales să rămână fermi pe propria lor filozofie de design. Iar cum filozofia lor părea să fie „pedepsește mișcarea și elimină diferențele de îndemânare”, am ajuns cu un joc CoD incredibil de static.
De asemenea, harta Santa Sena Border Crossing este cea mai proastă din istoria Call of Duty.
1. Call of Duty: Infinite Warfare (IW)
Când Infinite Warfare a fost dezvăluit pentru prima dată, trailerul său a stabilit un record pe YouTube... pentru cele mai multe voturi negative într-o perioadă de 24 de ore. Oamenii au urât ceea ce au văzut în IW. Era încă un CoD plasat în spațiu, lansat într-un moment în care franciza era într-un declin major. Fanii făcuseră clar de ani de zile că voiau un joc „cu picioarele pe pământ”, dar în schimb, am primit jetpack-uri.
Singurul lucru pozitiv în apărarea Infinite Warfare este că avea o campanie excelentă. Dar să fim sinceri, oamenii cumpără CoD pentru multiplayer, iar multiplayer-ul din Infinite Warfare era dezastruos.
După toate acestea, probabil că nu vei mai vrea să joci un alt CoD vreodată, dar din fericire, Black Ops 6 arată promițător.