Articol de Ioana Mihalcea - Publicat miercuri, 19 iulie 2023 22:45 / Actualizat joi, 20 iulie 2023 00:16
Eugen Voicu, acționar majoritar la Dinamo prin compania Red&White, a vorbit despre schimbarea la vârf care va avea loc luna viitoare, când este convocată întâlnirea acționarilor clubului.
„Pe 17 august avem Adunarea Generală care un singur punct pe ordinea de zi: revocarea administratorului special și numirea unui nou administrator special. Va fi o altă adunare mai târziu în care vom aproba și o majorare de capital social, dar termenul e undeva în octombrie-noiembrie.
E foarte probabil ca noul administrator special să fie Andrei Nicolescu. Legea permite acest lucru. Nu va mai fi creditor (n.r. Nicolescu a creditat Dinamo cu aproximativ 100.000 euro, în august 2022). Eu îl văd pe el numărul 1 în club.
E o problemă de a lucra în echipă, stilul poate nu i se potrivește lui Vlad Iacob și trebuie schimbat. Apreciem tot ce a făcut, muncește mult pentru club, dar trebuia să înțeleagă și să facă echipă”, a spus Voicu la Prosport.
Vrem să construim un club puternic, cu reguli și o structură a acționarilor. Nu vrem un acționar majoritar care să-și impună voința și lucrurile să fie deturnate. Vrem mai mulți acționari, mai multe competențe la masă, fiecare să aibă o contribuție la deciziile pe care le luăm. Ei nu vor fi implicați în executiv, vor fi membri în Consiliul de Administrație, vor monitoriza, vor primi rapoarte, vor da feedback, dar nu trebuie să intre peste antrenor, peste directorul sportiv, peste partea de marketing
Eugen Voicu
2.400.000 euroa investit Red&White la Dinamo până acum
Dinamo și-a ales noul director de marketing
După mai multe săptămâni de interviuri și peste 50 de CV-uri primite, șefii „câinilor” au numit și un nou șef al departamentului de marketing, post rămas liber după plecarea lui Dan Giuraniuc, imediat după promovare:
„Romeo Bănică a fost prezentat azi echipei ca noul director de marketing, urmează să facem și formalitățile propriu-zise. Vine din fotbal, a lucrat la Gazeta Sporturilor, din 2014 lucrează pentru FRF, a fost brand manager pentru echipa națională, ultima lui poziție era cea de director executiv la Muzeul Fotbalului, a făcut parte din echipa care a lansat muzeul în România.
Acum și-a dorit o nouă provocare. Este, evident, dinamovist, noi credem că i se potrivește foarte bine această provocare și suntem foarte bucuroși că avem în sfârșit un director de marketing la club, care promite foarte mult din perspectivă profesională.
E important să fie dinamovist, trebuie să te identifici cu clubul, să știi istoria, să fii pasionat de munca ta. Din această perspectivă mi se pare complicat să migrezi de la un club la altul. Nu spun că nu e posibil, dar cel puțin în România, în momentul de față, e un mare atu să fii pasionat de echipa pentru care vrei să lucrezi.
Magazinul Dinamo e una dintre prioritățile pe care le va avea. Spre bucuria noastră, am constatat de la început că suntem foarte aliniați pe viziunea de marketing. Are o gândire modernă, a venit inclusiv cu niște studii de piață. Cred că se va integra foarte repede, iar într-o lună, o lună și jumătate, veți vedea un salt mare în activitatea noastră de marketing”, a declarat Eugen Voicu pentru sursa citată.