Articol de Vlad Nedelea - Publicat miercuri, 10 martie 2021 00:45 / Actualizat miercuri, 10 martie 2021 00:45
Valeriu Iftime, finanțatorul lui FC Botoșani, a acordat un amplu interviu Gazetei Sporturilor în care a abordat cele mai importante teme legate de echipa sa.
Omul de afaceri spune că are planuri mari pentru echipa sa la capitolul marketing, fiind dezamăgit de cum a fost tratat departamentul până acum. Mai mult, acesta le-a spus reporterilor GSP că l-au enervat când i-au zis că nu au găsit magazinul oficial al clubului.
VIDEO Regretul lui Valeriu Iftime: „Nici magazinul n-am reușit să-l gestionăm"
- Am trecut pe lângă stadion și nu am văzut magazinul...
- Așa este! Nota 3 președintelui. M-am întâlnit odată cu niște oameni care căutau magazinul, așa rușine mi-a fost. Noroc că aveam niște tricouri la birou și le-am dat. M-am făcut de râs. O secundă n-ar trebui să renunțăm la marketing. Le-am tot spus celor din club, dar n-am timp să mă ocup mai de aproape. Uite, acum m-ați enervat că mi-ați zis. Și iar mă duc peste ei. Sunt elemente care contează enorm. Mereu mi se dau explicații de ce nu se poate face ceva.
- Vorbeați de marketing, se poate la un club mic de provincie?
- Trebuie să ne ocupăm de asta. Nu vom fi la nivelul Bucureștiului sau Timișoarei. Dacă ai minte, găsești soluții. Numai că în provincie găsești mai puțină minte, fiind orașele mai mici. Așa e lumea făcută. Dar trebuie să ne ocupăm oricum. Am făcut un studiu și o încercare în acest sens.
- Ce, mai exact?
- Uite, ne-am gândit la un moment dat cum să ne bucurăm într-un mod special după meci. A mers cât timp a funcționat și echipa. După ce am luat niște bătăi, n-a mai mers. Zicea antrenorul: "Lăsați-mă, domne! Eu mai am chef de poze când iau bătaie?". Trebuia să fie ceva mai interactiv, cu fanii. N-a mers. Rezultatul din teren e ca o locomotivă pentru toate segmentele. Dacă echipa merge bine, ai timp de orice. Dacă nu, totul se îneacă.