Articol de Eduard Apostol - Publicat miercuri, 12 august 2020 08:04 / Actualizat miercuri, 12 august 2020 08:23
CS Universitatea Craiova vrea să ia titlul în 2021, după ce-a fost atât de aproape în 2020, și a decis să închidă un parteneriat de 6 ani cu Joma pentru a semna cu un alt sponsor tehnic, Puma.
Practic, oltenii vor fi îmbrăcați de una dintre companiile prestigioase de echipament sportiv la nivel global, care este și sponsorul celor de la Manchester City, AC Milan, Olympique Marseille, Borussia Dortmund și naționala Uruguayului.
Relația cu noul partener se va derula pe următorii 4 ani, iar afacerea va implica suma de un milion de euro pe durata angajamentului, oltenii urmând să încaseze bani și echipament de această sumă.
Craiova, a doua șansă la titlu
CS Universitatea Craiova, formația care a pierdut șansa titlului în ultima rundă a sezonului trecut, e dornică de răzbunare, iar cota sa la trofeu în noul sezon are o valoare de 3,75.
CFR Cluj, campioana ultimelor trei sezoane, este din nou favorită, cu o cotă de 2,50, conform celor de la Betano. Atmosfera tensionată din lotul lui Dan Petrescu și plecările unor jucători importanți nu au slăbit șansele la titlu ale clujenilor.
VIDEO. Show pirotehnic făcut de fanii Craiovei, chiar dacă echipa a ratat trofeul
Citește și alte știri despre CS Universitatea Craiova:
CS Universitatea Craiova și-a anunțat amicalele! Când și unde pot fi urmărite
CS Universitatea Craiova l-a adus pe „Chiellini în pandemie”: „Am venit cu inima deschisă”