Articol de GSP - Publicat marti, 19 aprilie 2016 16:36
Calitatea fotbalului românesc a scăzut, prezenţa pe stadioane s-a diminuat, dar banii sînt mai mulţi! În ciuda tuturor acestor probleme, fotbalul românesc atrage cei mai mulţi bani, din sponsorizări şi alte surse, din ultima perioadă.
Ultimul parteneriat semnat în Liga 1 este cel pe care LPF l-a parafat cu cei de la Audi România. "După ce Orange a devenit partener oficial al Ligii 1, astăzi Audi devine un important partener pentru LPF, care vine și își arată interesul pentru fotbalul profesionist din România”, a spus președintele Gino Iorgulescu, în cadrul unei conferințe de presă.
Înainte de semnarea acestui parteneriat, ultima mare firmă care şi-a asociat imaginea cu fotbalul nostru e compania de telecomunicaţii Orange, care a devenit sponsorul oficial al Ligii 1!
"Compania noastră susține echipe de top, cum ar fi Bayern Munchen, FC Barcelona, Real Madrid și, în ideea aceasta, cred că e o oportunitate de a promova marca și în România, asociindu-ne cu fotbalul românesc"
Dafin Onoriu, oficial al companiei de mașini
Ce bani a atras Liga Profesionistă de Fotbal
Sursa | Suma (euro)* |
Drepturi TV Liga 1 | 34.100.000 |
Parteneriat cu Orange | 1.300.000 |
Cupa Ligii ADEPLAST | 1.000.000 |
Parteneriat Audi (pentru finala Cupei Ligii) | 30.000 |
TOTAL: 36.403.000 (* sumă pentru un sezon)
Ce bani a atras FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL
Sursa | Suma (euro)* |
Joma | 1.200.000 |
Telekom | 1.000.000 |
Bergenbier | 600.000 |
Bancpost | 550.000 |
Drepturi TV Liga 2 | 350.000 |
Mercedes | 300.000 |
Penny | 300.000 |
Drepturi TV Cupa României | 200.000 |