Comentarii (174)
mihai_capraru
mihai_capraru  •  21 Iunie 2024, 23:48
Postat de aaxel03 pe 21 Iunie 2024, 23:36

Nu stiu ce a platit Jiji lui AFC Steaua dar ii explicam id iotului ala ca Statul roman/ CSA Steaua au primit fix ZERO Lei si ca nu a fost o vanzare al unui activ al statului ci o DELAPIDARE. Teoretic palmaresul merge la echipa continuatoare dar justitia a decis ca palmaresul realizat sub CSA Steaua ii apartine lui CSA Steaua. De altfel remarcam ca singurii care au serbat data de fondare a clubului din 1947 sunt cei de la CSA Steaua, in nici un caz cei de la FCSB, astia din urma se lauda cu trofeele castigate de CSA dar reneaga istoria militaro-comunista )). Farul nou este de fapt Viitorul rebotezat, deci are an de fondare 2009.

Si cine ar fi id iotul? Eu? Ok, accept, vorba lui Creanga: "Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj". Mi-e mila de voi, traiti intr-o lume paralela cu realitatea. Inca una: "Universul si prostia sunt infinite". Partea a doua ti se potriveste manusa. Si ultima: Cel mai destept cedeaza primul. Iata, cedez, ramai cu bine , sanatos sa fii ca alte sperante de la viata nu cred sa ai. Pana nu jignesti nu simti ca existi, asa-i? Civilizatia ti-e necunoscuta se pare, grobianule. Alt razboinic CSA din spatele tastaturii care nu se poate abtine de la jigniri, cunosc "marfa".

aaxel03
aaxel03  •  21 Iunie 2024, 23:36
Postat de allstefans pe 21 Iunie 2024, 21:11

ai dreptate partial, a platit asociatiei lui paunescu, care avea dreptul de a folosi numele si palmaresul si locul in clasament, gigi a preluat tot de la asociatie de unde facea parte si iubitul vostru Piturca, lot de jucatori, locul in clasament si coeficient uefa care apartinea asociatiei nu csa ului, teoretic palmaresul merge cu echipa continuatoare, nu cu numele sau cine la facut la un moment dat, palmaresul nu se imparte, la petrolul sunt patroni si au inchiriat brandul, daca nu vor sa mai plateasca chirie si isi schimba numele palmaresul lor le apartin inclusivb cel al petrolului vechi ca palmaresul nu se inchiriaza de la o echipa la alta, mai e si farul un exemplu

Nu stiu ce a platit Jiji lui AFC Steaua dar ii explicam id iotului ala ca Statul roman/ CSA Steaua au primit fix ZERO Lei si ca nu a fost o vanzare al unui activ al statului ci o DELAPIDARE. Teoretic palmaresul merge la echipa continuatoare dar justitia a decis ca palmaresul realizat sub CSA Steaua ii apartine lui CSA Steaua. De altfel remarcam ca singurii care au serbat data de fondare a clubului din 1947 sunt cei de la CSA Steaua, in nici un caz cei de la FCSB, astia din urma se lauda cu trofeele castigate de CSA dar reneaga istoria militaro-comunista )). Farul nou este de fapt Viitorul rebotezat, deci are an de fondare 2009.

iri_
iri_  •  21 Iunie 2024, 23:22
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 22:43

Tu singur scrii aici: "un protocol in care sunt trecuti si fotbalistii la AFC, cu titlu gratuit". Am zis eu undeva ca Gigi a cumparat legal? Am zis doar legal sau ilegal, nu sunt vreo instanta. Ai dreptate in ce priveste coruptia, dar cand Gigi a luat de la Paunescu, a dat bani. Si a luat echipa, careia i-a asigurat continuitate si participari in Europa. CSA era in pragul falimentului si a desfiintarii la vremea aia, ciobanul i-a dat continuitate, a preluat-o cum a preluat-o in vremuri grele. Eu daca iau un Opel second hand de la unul din targ, cand ajung acasa ii zic Mercedes? Tot Opel este. Macar atata recunostinta sa ii aratati ciobanului, prin el STEAUA exista in continuare. Pentru mine si nu numai, FCSB e Steaua. Doar nu om fi atatia prosti pe lumea asta, sper eu, iar elita se concenreaza la armata, sa fim seriosi... Am fost si rezervist voluntar cu contract de 4 ani, am vazut "elita" din unitate, numai atarnatori din jurul orasului care nu puteau avea succes in alt domeniu. Timpul trece, leafa merge.

Pai degeaba "a dat bani" ca a dat cui nu trebuia, pe ceva care nu valora nimic! Asta e problema, fcsb continua nimic! Defapt continua pe AFC, dar AFC nu a preluat nimic, decat niste fotablisti, si trebuia sa preia si niste datorii in acel protocol, datorii care nu s-au achitat, tot statul a iesit pagubit a 2-a oara la rand, interesant cum functioneaza hotiile astea? Steaua in 1998 venea dupa 3 participari consecutive in grupele noii Ligi ale Campionilor, tocmai luase 6 titluri la rand in Romania. Banii veneau, vindea un jucator lejer pe 2-3 milioane de dolari, repet bani care valorau ceva la vremea aia! De acolo i s-a tras toata nenorocirea asta, Steaua producea bani pe vremea cand nimic nu mergea in Romania! Cel putin la fotbal producea bani. Asta cu falimentul sunt vrajeli si minciuni, la fel si minciuna cu Uefa ca nu primeste cluburi de stat in competii, minciuni care au pus bazele furtului din 1999. Tocmai ii vandusera in 1998 pe Dennis Serban pe 2,2 mil dolari, si pe Catalin Munteanu pe 4 mil dolari, despre ce faliment vorbim? Plus bani de la Uefa... De aici se trage totul, de la bani, Steaua producea, si-au vrut sa puna mana pe cascaval... si le-a iesit, doar ca Steaua nu s-a privatizat sau vandut, doar banii au fost sifonati, si jucatorii...

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Iunie 2024, 22:59

Ei, adica Catalyn cu puzderia lui de conturi si judecatorii cauta chichite juridice ca sa resusciteze o creatie bolsevica unica in UE.

mihai_capraru
mihai_capraru  •  21 Iunie 2024, 22:43
Postat de iri_ pe 21 Iunie 2024, 22:24

Omul iti zice negru pe alb ca o privatizare sau vanzare a unui bun al statului trebuie trecuta prin parlament si votata, si tu te intrebi cum au disparut industria si bunurile statului. Pai tocmai ti-a zis omul cum, prin hotii de parlamentari si primi ministrii Romaniei, care au votat in parlament si vandut tara la privati straini sau locali. Exact asa, prin votul hotilor care ne conduc! Intelegi acum? Sau mai trebuie explicat? Dar din pacate pt fcsbisti, exact lucru asta nu s-a intamplat la celebra privatizare/vanzare a Stelei, acum intelegi unde-i buba? Au sarit o etapa, au crezut ca merge si asa, dar uite ca n-a mers... Exista o singura hotarare de guvern, HG 66 din 4.02.1999, prin care baza sportiva Steaua este cedata gratuit pt 20 de ani AFC-ului, dupa care pe baza acestei HG este stabilit un protocol in care sunt trecuti si fotbalistii la AFC, cu titlu gratuit. ATAT! Scenariu clasic de hotie de la stat. Nu se vinde Steaua, nu se vinde sectie de fotbal, nu se privatizeaza nimic, au furat doar jucatorii, acolo erau banii, lotul fiind evaluat dupa ochi de Paunescu la 10 "meleoane" in 1999, suma bunicica pt acele vremuri. Dupa 4 ani, a venit alt guvern cu alt HG, nr. 128 din 6.02.2003 si anuleaza precedenta HG, si repune statul in proprietate si pe MAPN ca administrator la complexului sportiv Steaua. Toate informatiile sunt publice, studiaza-le, informeaza-te, documenteaza-te, inainte sa dezinformezi si sa scrii minciuni pe aici...

Tu singur scrii aici: "un protocol in care sunt trecuti si fotbalistii la AFC, cu titlu gratuit". Am zis eu undeva ca Gigi a cumparat legal? Am zis doar legal sau ilegal, nu sunt vreo instanta. Ai dreptate in ce priveste coruptia, dar cand Gigi a luat de la Paunescu, a dat bani. Si a luat echipa, careia i-a asigurat continuitate si participari in Europa. CSA era in pragul falimentului si a desfiintarii la vremea aia, ciobanul i-a dat continuitate, a preluat-o cum a preluat-o in vremuri grele. Eu daca iau un Opel second hand de la unul din targ, cand ajung acasa ii zic Mercedes? Tot Opel este. Macar atata recunostinta sa ii aratati ciobanului, prin el STEAUA exista in continuare. Pentru mine si nu numai, FCSB e Steaua. Doar nu om fi atatia prosti pe lumea asta, sper eu, iar elita se concenreaza la armata, sa fim seriosi... Am fost si rezervist voluntar cu contract de 4 ani, am vazut "elita" din unitate, numai atarnatori din jurul orasului care nu puteau avea succes in alt domeniu. Timpul trece, leafa merge.

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Iunie 2024, 22:42
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 22:26

Talpane, tu esti? Regasesc stilul de a da lectii tuturor. Accept ca nu am habar de drept, desi am 2 facultati la baza si am luat la examene 9, respectiv 10 la drept comercial si civil. Nu am profesat, deci am uitat tot. Matale ce pregatire ai? Ai serviciu? daca da, sigur e la stat, la privat nu ai putea comenta la orice. Sunt doar curios... si ce grad? Ca si eu sunt sublocotenent in rezerva si nu mi se pare ceva cu ce sa ma laud. Colonel, cumva?

Sa stii ca dupa parerea mea nu esti departe de adevar.

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Iunie 2024, 22:39
Postat de Dobermannul pe 21 Iunie 2024, 21:38

"Sa negi realitatea e peste intelegerea mea" Daca te referi la oameni liberi ai dreptate, dar ei sunt captivii de serviciu care spera sa intoarca roata istoriei inainte de decembrie 1989.

Si apoi putin mai incolo Catalyn cu zecile lui de clone spune si cine sunt ei care vor sa ne intoarca inainte de dec 1989 "noi și judecătorii".

rav410wrc
rav410wrc  •  21 Iunie 2024, 22:39
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 22:26

Talpane, tu esti? Regasesc stilul de a da lectii tuturor. Accept ca nu am habar de drept, desi am 2 facultati la baza si am luat la examene 9, respectiv 10 la drept comercial si civil. Nu am profesat, deci am uitat tot. Matale ce pregatire ai? Ai serviciu? daca da, sigur e la stat, la privat nu ai putea comenta la orice. Sunt doar curios... si ce grad? Ca si eu sunt sublocotenent in rezerva si nu mi se pare ceva cu ce sa ma laud. Colonel, cumva?

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Imyournightmare
Imyournightmare  •  21 Iunie 2024, 22:27
Postat de Catalynn_21 pe 21 Iunie 2024, 21:42

Lăsa-ne bre ce spune unul și altul: judecata se face pe acte nu pe “hearsay”. Fiecare poate avea o opinie, însă adevărul juridic trebuie demostrat cu acte, documente și înscrisuri. Matale nu ai treabă cu speța și nu pari să înțelegi nici măcar ce presupune un proces. Încă odată: nu e o rușine asta, majoritatea sunt exact în aceeași situație! Însă noi i-am provocat pe fcsbisti să ceară chiar ei actele lu’ ne-a jjijji și să ne demonstreze în baza lor ca dreptatea e de partea lor și ca noi și judecătorii am greșit. Liniștea este asurzitoare, însă și ăla e un răspuns până la urmă …

tic-tac,clona csa hai cu desfiintarea.

mihai_capraru
mihai_capraru  •  21 Iunie 2024, 22:26
Postat de Catalynn_21 pe 21 Iunie 2024, 21:12

E clar ca matale habar nu ai de Drept … Nu e o rușine asta, nici eu nu știu să pun faianță și parchet de exemplu. Însă nici nu mă bag în discuții pe tema, doar tac și ascult, poate învăț ceva util. :-)))

Talpane, tu esti? Regasesc stilul de a da lectii tuturor. Accept ca nu am habar de drept, desi am 2 facultati la baza si am luat la examene 9, respectiv 10 la drept comercial si civil. Nu am profesat, deci am uitat tot. Matale ce pregatire ai? Ai serviciu? daca da, sigur e la stat, la privat nu ai putea comenta la orice. Sunt doar curios... si ce grad? Ca si eu sunt sublocotenent in rezerva si nu mi se pare ceva cu ce sa ma laud. Colonel, cumva?

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 18
Comentează