Comentarii (170)
Catalynn_21
Catalynn_21  •  22 Iunie 2024, 00:30
Postat de Dobermannul pe 21 Iunie 2024, 22:59

Ei, adica Catalyn cu puzderia lui de conturi si judecatorii cauta chichite juridice ca sa resusciteze o creatie bolsevica unica in UE.

Care “puzderie de conturi” ma!? Folosesc doar unul, cand iau galben il șterg, pun la coada următorul număr pt a avea cat de cat idee câte au fost, și aia e!

fabulos
fabulos  •  22 Iunie 2024, 00:28
Postat de Dobermannul pe 21 Iunie 2024, 22:59

Ei, adica Catalyn cu puzderia lui de conturi si judecatorii cauta chichite juridice ca sa resusciteze o creatie bolsevica unica in UE.

Dar tu ai putea sa ne arăți unde se înșală Cătălin și judecătorii, care este adevărul și cine este proprietarul Clubului Steaua. Aaaa, am uitat tu doar minți.

fabulos
fabulos  •  22 Iunie 2024, 00:24
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 22:43

Tu singur scrii aici: "un protocol in care sunt trecuti si fotbalistii la AFC, cu titlu gratuit". Am zis eu undeva ca Gigi a cumparat legal? Am zis doar legal sau ilegal, nu sunt vreo instanta. Ai dreptate in ce priveste coruptia, dar cand Gigi a luat de la Paunescu, a dat bani. Si a luat echipa, careia i-a asigurat continuitate si participari in Europa. CSA era in pragul falimentului si a desfiintarii la vremea aia, ciobanul i-a dat continuitate, a preluat-o cum a preluat-o in vremuri grele. Eu daca iau un Opel second hand de la unul din targ, cand ajung acasa ii zic Mercedes? Tot Opel este. Macar atata recunostinta sa ii aratati ciobanului, prin el STEAUA exista in continuare. Pentru mine si nu numai, FCSB e Steaua. Doar nu om fi atatia prosti pe lumea asta, sper eu, iar elita se concenreaza la armata, sa fim seriosi... Am fost si rezervist voluntar cu contract de 4 ani, am vazut "elita" din unitate, numai atarnatori din jurul orasului care nu puteau avea succes in alt domeniu. Timpul trece, leafa merge.

Becali a luat de la AFC doar jucătorii. AFC a rămas cu datoriile și a falimentat. Crezi ca dacă iei jucătorii de la un club preiei și continuitatea de la acel club?

fabulos
fabulos  •  22 Iunie 2024, 00:16
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 23:55

Pot fi de acord cu tine, nicio problema. Intrebarea care ramane este: A luat Gigi Steaua cu forta? Ciobanul vede in orice o afacere, e oportunist. A dat 3 milioane dolari ca sa scoata altele din vanzari, clar. Dar cine i-a dat echipa? Nu au fost implicati si niste generali? Generali MAPN zic, angajati ai armatei. Ministrul Apararii la acea vreme s-a opus? Deci, Steaua s-a luat de la armata, da? Prin AFC, prin ne-AFC, a fost mereu echipa armatei PANA A AJUNS LA GIGI. Armata a fost complice, nu i s-a furat nimic, a acceptat situatia stiind perfect ce se intampla. Vorba ceea: daca dai, n-ai!

Poți să arăți ce a dat Armata?

mihai_capraru
mihai_capraru  •  21 Iunie 2024, 23:55
Postat de iri_ pe 21 Iunie 2024, 23:22

Pai degeaba "a dat bani" ca a dat cui nu trebuia, pe ceva care nu valora nimic! Asta e problema, fcsb continua nimic! Defapt continua pe AFC, dar AFC nu a preluat nimic, decat niste fotablisti, si trebuia sa preia si niste datorii in acel protocol, datorii care nu s-au achitat, tot statul a iesit pagubit a 2-a oara la rand, interesant cum functioneaza hotiile astea? Steaua in 1998 venea dupa 3 participari consecutive in grupele noii Ligi ale Campionilor, tocmai luase 6 titluri la rand in Romania. Banii veneau, vindea un jucator lejer pe 2-3 milioane de dolari, repet bani care valorau ceva la vremea aia! De acolo i s-a tras toata nenorocirea asta, Steaua producea bani pe vremea cand nimic nu mergea in Romania! Cel putin la fotbal producea bani. Asta cu falimentul sunt vrajeli si minciuni, la fel si minciuna cu Uefa ca nu primeste cluburi de stat in competii, minciuni care au pus bazele furtului din 1999. Tocmai ii vandusera in 1998 pe Dennis Serban pe 2,2 mil dolari, si pe Catalin Munteanu pe 4 mil dolari, despre ce faliment vorbim? Plus bani de la Uefa... De aici se trage totul, de la bani, Steaua producea, si-au vrut sa puna mana pe cascaval... si le-a iesit, doar ca Steaua nu s-a privatizat sau vandut, doar banii au fost sifonati, si jucatorii...

Pot fi de acord cu tine, nicio problema. Intrebarea care ramane este: A luat Gigi Steaua cu forta? Ciobanul vede in orice o afacere, e oportunist. A dat 3 milioane dolari ca sa scoata altele din vanzari, clar. Dar cine i-a dat echipa? Nu au fost implicati si niste generali? Generali MAPN zic, angajati ai armatei. Ministrul Apararii la acea vreme s-a opus? Deci, Steaua s-a luat de la armata, da? Prin AFC, prin ne-AFC, a fost mereu echipa armatei PANA A AJUNS LA GIGI. Armata a fost complice, nu i s-a furat nimic, a acceptat situatia stiind perfect ce se intampla. Vorba ceea: daca dai, n-ai!

aaxel03
aaxel03  •  21 Iunie 2024, 23:51
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 21:51

Un vechi proverb romanesc spune: cainele moare de drum lung si Catalynn cu multe conturi de grija altuia. Legal sau nelegal, Gigi a cumparat Steaua cu 3 milioane dolari, care erau bani pe vremea aia. A CUMPARAT. Cum s-au cumparat atatea active ale statului, ca doar Steaua nu era mai cu motz. Nu il apar pe cioban. Mai bine intreaba-te cum a vandut armata, daca tot esti cu legea in mana...

Asta cu 3 milioane sunt inventiile lui Puscas, poate 3 milioane spagi )). In orice caz, tranzactia a avut loc intre Jiji si cei de la AFC Steaua (Paunescu si diversi generali), nu intre Jiji si CSA Steaua, deci Jiji nu a cumparar nimic de la CSA Steaua si nu a platit nimic statului roman. DELAPIDAREA a avut loc prin intermediul gaselnitei numite AFC Steaua. Nu stiu ce te agiti atat, Jiji nu are numele si marca de “Steaua” si nu le-a avut niciodata legal. Jiji este patronul unui club numit FC FCSB ai carui suporteri il considera “Steaua”. Doar ca nu suporterii decid drepturile asupra numelui.

mihai_capraru
mihai_capraru  •  21 Iunie 2024, 23:48
Postat de aaxel03 pe 21 Iunie 2024, 23:36

Nu stiu ce a platit Jiji lui AFC Steaua dar ii explicam id iotului ala ca Statul roman/ CSA Steaua au primit fix ZERO Lei si ca nu a fost o vanzare al unui activ al statului ci o DELAPIDARE. Teoretic palmaresul merge la echipa continuatoare dar justitia a decis ca palmaresul realizat sub CSA Steaua ii apartine lui CSA Steaua. De altfel remarcam ca singurii care au serbat data de fondare a clubului din 1947 sunt cei de la CSA Steaua, in nici un caz cei de la FCSB, astia din urma se lauda cu trofeele castigate de CSA dar reneaga istoria militaro-comunista )). Farul nou este de fapt Viitorul rebotezat, deci are an de fondare 2009.

Si cine ar fi id iotul? Eu? Ok, accept, vorba lui Creanga: "Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj". Mi-e mila de voi, traiti intr-o lume paralela cu realitatea. Inca una: "Universul si prostia sunt infinite". Partea a doua ti se potriveste manusa. Si ultima: Cel mai destept cedeaza primul. Iata, cedez, ramai cu bine , sanatos sa fii ca alte sperante de la viata nu cred sa ai. Pana nu jignesti nu simti ca existi, asa-i? Civilizatia ti-e necunoscuta se pare, grobianule. Alt razboinic CSA din spatele tastaturii care nu se poate abtine de la jigniri, cunosc "marfa".

aaxel03
aaxel03  •  21 Iunie 2024, 23:36
Postat de allstefans pe 21 Iunie 2024, 21:11

ai dreptate partial, a platit asociatiei lui paunescu, care avea dreptul de a folosi numele si palmaresul si locul in clasament, gigi a preluat tot de la asociatie de unde facea parte si iubitul vostru Piturca, lot de jucatori, locul in clasament si coeficient uefa care apartinea asociatiei nu csa ului, teoretic palmaresul merge cu echipa continuatoare, nu cu numele sau cine la facut la un moment dat, palmaresul nu se imparte, la petrolul sunt patroni si au inchiriat brandul, daca nu vor sa mai plateasca chirie si isi schimba numele palmaresul lor le apartin inclusivb cel al petrolului vechi ca palmaresul nu se inchiriaza de la o echipa la alta, mai e si farul un exemplu

Nu stiu ce a platit Jiji lui AFC Steaua dar ii explicam id iotului ala ca Statul roman/ CSA Steaua au primit fix ZERO Lei si ca nu a fost o vanzare al unui activ al statului ci o DELAPIDARE. Teoretic palmaresul merge la echipa continuatoare dar justitia a decis ca palmaresul realizat sub CSA Steaua ii apartine lui CSA Steaua. De altfel remarcam ca singurii care au serbat data de fondare a clubului din 1947 sunt cei de la CSA Steaua, in nici un caz cei de la FCSB, astia din urma se lauda cu trofeele castigate de CSA dar reneaga istoria militaro-comunista )). Farul nou este de fapt Viitorul rebotezat, deci are an de fondare 2009.

iri_
iri_  •  21 Iunie 2024, 23:22
Postat de mihai_capraru pe 21 Iunie 2024, 22:43

Tu singur scrii aici: "un protocol in care sunt trecuti si fotbalistii la AFC, cu titlu gratuit". Am zis eu undeva ca Gigi a cumparat legal? Am zis doar legal sau ilegal, nu sunt vreo instanta. Ai dreptate in ce priveste coruptia, dar cand Gigi a luat de la Paunescu, a dat bani. Si a luat echipa, careia i-a asigurat continuitate si participari in Europa. CSA era in pragul falimentului si a desfiintarii la vremea aia, ciobanul i-a dat continuitate, a preluat-o cum a preluat-o in vremuri grele. Eu daca iau un Opel second hand de la unul din targ, cand ajung acasa ii zic Mercedes? Tot Opel este. Macar atata recunostinta sa ii aratati ciobanului, prin el STEAUA exista in continuare. Pentru mine si nu numai, FCSB e Steaua. Doar nu om fi atatia prosti pe lumea asta, sper eu, iar elita se concenreaza la armata, sa fim seriosi... Am fost si rezervist voluntar cu contract de 4 ani, am vazut "elita" din unitate, numai atarnatori din jurul orasului care nu puteau avea succes in alt domeniu. Timpul trece, leafa merge.

Pai degeaba "a dat bani" ca a dat cui nu trebuia, pe ceva care nu valora nimic! Asta e problema, fcsb continua nimic! Defapt continua pe AFC, dar AFC nu a preluat nimic, decat niste fotablisti, si trebuia sa preia si niste datorii in acel protocol, datorii care nu s-au achitat, tot statul a iesit pagubit a 2-a oara la rand, interesant cum functioneaza hotiile astea? Steaua in 1998 venea dupa 3 participari consecutive in grupele noii Ligi ale Campionilor, tocmai luase 6 titluri la rand in Romania. Banii veneau, vindea un jucator lejer pe 2-3 milioane de dolari, repet bani care valorau ceva la vremea aia! De acolo i s-a tras toata nenorocirea asta, Steaua producea bani pe vremea cand nimic nu mergea in Romania! Cel putin la fotbal producea bani. Asta cu falimentul sunt vrajeli si minciuni, la fel si minciuna cu Uefa ca nu primeste cluburi de stat in competii, minciuni care au pus bazele furtului din 1999. Tocmai ii vandusera in 1998 pe Dennis Serban pe 2,2 mil dolari, si pe Catalin Munteanu pe 4 mil dolari, despre ce faliment vorbim? Plus bani de la Uefa... De aici se trage totul, de la bani, Steaua producea, si-au vrut sa puna mana pe cascaval... si le-a iesit, doar ca Steaua nu s-a privatizat sau vandut, doar banii au fost sifonati, si jucatorii...

Dobermannul
Dobermannul  •  21 Iunie 2024, 22:59

Ei, adica Catalyn cu puzderia lui de conturi si judecatorii cauta chichite juridice ca sa resusciteze o creatie bolsevica unica in UE.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 17
Comentează