Comentarii (56)
circul_ghencea
circul_ghencea  •  20 Septembrie 2018, 09:19
Postat de valeri.gazaev.the.greatest pe 20 Septembrie 2018, 08:37

Relatia cu fostele glorii e pe plan secund. becali nu poate face asta pentru ca fc fcsb nu e steaua !! In vreme ce Crvena Zvezda (Steaua Rosie) si-a pastrat numele, gloria, autenticitatea, fanii, sigla, performantele, Steaua e in liga a 4a si se afla in plin proces de revenire. Kitschul de proasta calitate din popesti-leordeni, fc fcsb, nu e Steaua !! De aceea orice incercare de comparare a celor 2 situatii e jenanta, si se inscrie in tiparul slugarniciei pe care redactia de ambalat peste o afiseaza fatis fata de porcaria numita plastic fc fcsb.

Trollul gazaev mereu la datorie, dimineata la pranz si seara. Ba chiar si noaptea. Sunt curios daca e atat de rentabil sa stai toata ziua si toata noaptea sa trollezi pe tot felul de siteuri. Chiar asa bine esti platit ca sa spui toate prostiile pe care le spui (nu e vorba numai de cazul de fata)? La munca nu la-ntins mana !

valeri.gazaev.the.greatest
valeri.gazaev.the.greatest  •  20 Septembrie 2018, 08:37

Relatia cu fostele glorii e pe plan secund. becali nu poate face asta pentru ca fc fcsb nu e steaua !! In vreme ce Crvena Zvezda (Steaua Rosie) si-a pastrat numele, gloria, autenticitatea, fanii, sigla, performantele, Steaua e in liga a 4a si se afla in plin proces de revenire. Kitschul de proasta calitate din popesti-leordeni, fc fcsb, nu e Steaua !! De aceea orice incercare de comparare a celor 2 situatii e jenanta, si se inscrie in tiparul slugarniciei pe care redactia de ambalat peste o afiseaza fatis fata de porcaria numita plastic fc fcsb.

florar
florar  •  20 Septembrie 2018, 10:58
Postat de juliusmad pe 20 Septembrie 2018, 10:53

Jenei, Belodedici, Barbulescu, Iordanescu, Duckadam. Din pacate Balan nu mai e printre noi iar Majearu nu prea da declaratii. tu esti doar prost si postac platit cand spui "TOATE FOSTELE GLORII ALE ECHIPEI STEAUA BUCURESTI SUNT CONTRA FCSB SI SUNT ALATURI DE CSA STEAUA ". eu ti-am demostrat cu arg7umente ca cei care sunt in barca clonei csa sunt doar impotriva lui becali pentru ca nu le-a dat malaiul :))

Din pacate gresesti la sfarsit...In cazul unor mari stelisti corect era ...,,nu a vrut sa le mai dea malaiul!...,,Pai Piturca a luat banutul de la Becali intai pe actiunile de la Steaua apoi ca antrenor in cateva randuri!Lacatus la fel.a luat banutul de la Becali in cateva randuri ca antrenor!Si mai sunt multi altii...

florar
florar  •  20 Septembrie 2018, 09:14

Articol tendentios...La sarbi oare un fost mare jucator a intors ,,armele,,dupa ce fiul cand nu- si mai gasea echipa pe nicaieri a fost refuzat? La sarbi un fost jucator care a vandut actunile de la Steaua tocmai celui socotit rau national mai era celebritate? Mai mult acelasi jucator ca antrenor a fost angajatul lui Becali in trei randuri ca sa- si dea seama in final ca a facut o greseala? La sarbi o mare celebritate ar fi cerut clauze de milioane sau ar fi venit pentru club?Oare la sarbi doar clubul are grija de fostii jucatori au si fostii jucatori au respect pentru club indiferent ce greseli au fost la echipa? ....Si sigur au fost daca Steaua sarbilor sunt acum la prima calificare in CL...Jurnalistilor,sa insemne ca Becali cu atatea calificari da clasa sarbilor si voi numai discurs negativ aveti?

magic4ever
magic4ever  •  20 Septembrie 2018, 10:29
Postat de juliusmad pe 20 Septembrie 2018, 09:21

o mizerie de articol. gloriile s-au impartit intre csa si Steaua. lacatus si iovan sunt angajati la csa, de i-ar interesa adevarul? piturca si stoica s-au certat cu becali si acum sunt doar razbunatori. bumbescu a fost dat afara de la Steaua pentru ca nu avea rezultate. boloni si balint sunt doar nostalgici dupa vremurile de glorie comunista :))). sa fim seriosi, de cate ori a jucat Steaua in UCL si de cate ori a jucat steaua rosie belgrad in UCL????

In afara de Duckadam care a venit la FCSB pentru ca avea nevoie disperata de bani pentru operatii si alte probleme, TOATE FOSTELE GLORII ALE ECHIPEI STEAUA BUCURESTI SUNT CONTRA FCSB SI SUNT ALATURI DE CSA STEAUA dupa ce justitia a decis ca FCSB nu este Steaua Bucuresti!!! Esti legat la ochi, chiar nu poti sa vezi realitatea? Te complaci sa fi suporter de rezultat al FCSB-ului doar pentru ca joaca in Europa League si iti este rusine sa recunosti ca echipa pe care o iubesti de mic, Steaua Bucuresti, este in liga 4???

leoc980
leoc980  •  20 Septembrie 2018, 09:11
Postat de valeri.gazaev.the.greatest pe 20 Septembrie 2018, 08:37

Relatia cu fostele glorii e pe plan secund. becali nu poate face asta pentru ca fc fcsb nu e steaua !! In vreme ce Crvena Zvezda (Steaua Rosie) si-a pastrat numele, gloria, autenticitatea, fanii, sigla, performantele, Steaua e in liga a 4a si se afla in plin proces de revenire. Kitschul de proasta calitate din popesti-leordeni, fc fcsb, nu e Steaua !! De aceea orice incercare de comparare a celor 2 situatii e jenanta, si se inscrie in tiparul slugarniciei pe care redactia de ambalat peste o afiseaza fatis fata de porcaria numita plastic fc fcsb.

Ce nu se intelege e ca doar in Romania cluburile departamentale sunt puse in situatia de a nu putea evolua in prima liga! UEFA a dat raspuns clar, nu exista nici o prevedere in acest sens. In Romania regula a fost pusa cu dedicatie pentru celebrii investitori, de fapt creditori. In rest, manipulare gesepista, ca fara sa vanda numele steaua se moare de foame.

205385333245464
Livi Andrei  •  20 Septembrie 2018, 11:56
Postat de juliusmad pe 20 Septembrie 2018, 10:27

gata, au aparut postaciiiiiii. s-au activat toti deodata :)))))

Tu esti unul dintre ei! Slujesti zi si noapte la palat :)

adriann_
adriann_  •  20 Septembrie 2018, 11:50
Postat de florar pe 20 Septembrie 2018, 11:12

Pe undeva ai dreptate in ce priveste AFC...Totusi AFC nu in 2003 a falimentat ci mult mai tarziu!AFC in 2003 a primit actiuni sub pachetul de 51%primit de Becali!Treaba este ca deja Becali fusese muls prea mult!Cele 51% erau evaluate in 2003 cam la 10 mil.!Becali desigur ca nu a vrut sa mai plateasca toate datoriile AFC!Totusi daca esti corect nu te intrebi de ce acum CSA daca vrea sa preia palmares ,marca...de ce nu preia si datoriile de dinainte de 1999 sau chiar 2003 daca tot revendica palmaresul pana atunci?O fi si Becali cum o fi dar nici cu CSA si cu gloriile care au semnat si au luat banutii ...

Nu ai inteles corect situatia: CSA nu PREIA acum nimic, imprumutul marcii a incetat de drept odata cu falimentarea AFC si aia a fost tot. FCSB-ului pur si simplu nu i s-a imprumutat/cesionat niciodata nimic. Daca becali era sfatuit corect in 2003 probabil ar fi putut obtine marca, palmaresul etc in schimbul achitarii datoriilor: iesea la tv, spunea 'sunt datorii de x milioane, ori imi CEDATI marca si le platesc eu, ori nu o cedati, eu mut activitatea si lotul de jucatori pe firma mea si voi puteti sa va bagati datoriile undeva' dupa care incepea negocierile cu MApN. Doar ca el a crezut ca e destept, ca ramane si cu marca dar nici nu plateste datoriile. Teapa.

florar
florar  •  20 Septembrie 2018, 11:04
Postat de adriann_ pe 20 Septembrie 2018, 11:00

Nu gresesc mai nimic, eu ma refer la cele intamplate in 2003, nu la cum fusese initial constituit ONG-ul lui Paunescu. In 2003 becali modificase deja structura ONG-ului, dupa o sedinta (povestita si in gsp) in care bodyguarzii lui au amenintat pe cei prezenti cu arme care fusesera in prealabil ascunse in WC. (ciobanul se uitase prea mult la Nasul etc) In 2003 s-a intamplat EXACT ce zic eu.

Ce povestesti tu este fabulos!!!Adica Becali a amenintat cu pistolul ofiteri ai armatei romane?Tu poti crede toate ,,povestile,,?

florar
florar  •  20 Septembrie 2018, 10:54
Postat de adriann_ pe 20 Septembrie 2018, 10:48

Eu scriu asta aici de ani de zile :))) Cand becali s-a crezut destept si a dat teapa statului, bagand in faliment ONG-ul preluat de la Paunescu si mutand activitatea pe firma FCSB a pierdut marca, palmares, nume, culori TOT. Explicatia e simpla, o intelege orice om normal psihic: ONG-ul lui Paunescu primise de la MApN dreptul de a folosi MARCA, NUMELE, CULORILE SI PALMARESUL STELEI. Iar firma FCSB NU A MAI PRIMIT acest drept. Asta desi ciobanul a facut si cerere catre MApN in acest sens prin 2011, cand i-o fi explicat si lui cineva ca firma fcsb e in aer din acest punct de vedere. Asa ca becali poate sa-si deseneze pe autocar cate cupe vrea, in realitate detine un nou club infiintat in 2003 si care n-are in comun cu Steaua decat niste procese :)))

Gresesti...Vorbesti ca AFC ar fi fost doar a lui Paunescu...AFC a fost o fundatie care de la start era inglodata in datorii!AFR a fost o fundatie care s-a imprumutat la Becali promitand actiuni la o noua Steaua pe ACTIUNI!Gresesti cand spui ca AFC era doar Paunescu!AFC a fost Paunescu plus o parte a clubului armatei plus mari glorii ca marele Piturca care a luat pe degeaba actiuni si le-a vandut pe 500000 lui Becali!Astia sunt marii stelisti!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează