Comentarii (60)
Dobermannul
Dobermannul  •  25 Octombrie 2023, 10:46
Postat de baddog26 pe 25 Octombrie 2023, 08:43

Ce înțeleg eu,este că ei din MApN,și au propus să distrugă echipa Steaua și au și reușit.Nu îți trebuie facultate să înțelegi lucrurile după o logică simplă.Steaua București,și a continuat activitatea și dupa 98' și după 03'.Indiderent cum a fost preluată echipa,fraudulos,furata împărțită etc,a fost vb despre aceeași entitate sportivă.Piturca a încercat pentru prima dată în 2010 împreună cu Iordănescu și alți 2-3 sa ii i a echipa ciobanului, atunci acesta s a prins de figura și i a dat cu flit "satanei".După care dl Talpan,care până atunci apăruse constant in loja din Ghencea cu fularul la gat,a fost băgat la înaintare câștigând niste procese comandate.Daca aceste procese ar putea avea loc la Haga spre exemplu,sunt convins că deciziile date în România ar fi total inversat3,este de logica minima.Eu respect justiția din România,dar sa faci ce au tăcut în cazul palmaresului este de râsul plânsul!

Exact. Au lucrat temeinic haterii (rapidisti, dinamovisti, craioveni. franari de la Cluj ...) Steaua la distrugerea brandului. Au incercat intai in penal de doua ori si au primit NUP, dupa care s-au orientat in civil cu ajutorul cartitei Talpan (facut jurist la Academia de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza") si au inceput sa-l ciupeasca pe Becali intai cu numele echipei si cu culorile si acum cu palmaresul sportiv. Evident ca este cum spui tu "de rasu plansu", adica sa stabileasca cui apartine ceva care nu este de competenta lor ci a tibunalelor sportive, adica palmaresul sportiv.

baddog26
baddog26  •  25 Octombrie 2023, 08:43
Postat de Catalynn_11 pe 24 Octombrie 2023, 23:45

Ce e atât de greu de priceput pt unii ca Palmaresul este indivizibil, nu se poate înstrăina și aparține celor care l-au realizat!? Băi, ce spune CAB este ca avem 3 entități distincte, fiecare cu Palmaresul sau. Nu împarte nimeni Palmaresul Stelei, ci vorbim de 3 cluburi distincte, care nu au ce “continua”. AFC Steaua nu e FC Nimeni ci un club care a existat între 98 și 03 și care a fost băgat în faliment și apoi dizolvat. Este ceva gen Unirea Urziceni. Acum ca UU nu mai exista, înseamnă ca Dan Petrescu nu mai are in palmares acek titlu!? Ca asta vad ca tot rumegă ăștia pe la TV despre Pițurcă și titlul câștigat cu AFC Steaua în 2001 … Palmaresul 2003-2017 aparține de fapt FC Fcsb (nu contesta nimeni ca nu era Nicolita fcsbistul cel cu tontogolul de pe Bernabeu) însă CAB vine si spune ca nu și de drept, fiind obținut sub premize false. Vom vedea în motivare mai exact, însă din minută așa rezultă.

Ce înțeleg eu,este că ei din MApN,și au propus să distrugă echipa Steaua și au și reușit.Nu îți trebuie facultate să înțelegi lucrurile după o logică simplă.Steaua București,și a continuat activitatea și dupa 98' și după 03'.Indiderent cum a fost preluată echipa,fraudulos,furata împărțită etc,a fost vb despre aceeași entitate sportivă.Piturca a încercat pentru prima dată în 2010 împreună cu Iordănescu și alți 2-3 sa ii i a echipa ciobanului, atunci acesta s a prins de figura și i a dat cu flit "satanei".După care dl Talpan,care până atunci apăruse constant in loja din Ghencea cu fularul la gat,a fost băgat la înaintare câștigând niste procese comandate.Daca aceste procese ar putea avea loc la Haga spre exemplu,sunt convins că deciziile date în România ar fi total inversat3,este de logica minima.Eu respect justiția din România,dar sa faci ce au tăcut în cazul palmaresului este de râsul plânsul!

Marius_uri
Marius_uri  •  25 Octombrie 2023, 07:11

Remusule sau Remus tată (cum ar spume Gigi), Steaua nu a dispărut, Steaua este în liga 2, au marca, culorile și palmaresul pana în 98, după logica ta și Universitatea Craiova a dispărut. Din păcate ești rău intenționat, nu știu motivul, poate fi incompetență sau prostie, însă știu motivul pentru care scrii prostia asta, nu poți accepta că ai susținut o minciună câțiva ani, că ai susținut amatorismul *** iar acum, din orgoliu de om slab, susții că Steaua nu mai există. Din fericire Steaua există, a scăpat de Gigi, sper să nu îl găsească pe taică-său.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Nicknack
Nicknack  •  25 Octombrie 2023, 03:57

*** vostru FCSB oștilor nu era străin de cauza.De aici și pina ajungerea CSA in B a întimpinat ostilitatea lui tocmai pentru a nu plăti 36 milioane asta este si sinteza titlului..*** cum îl consideră uni pe Talpan s-a luptat singur și a reînființat Steaua altfel suporterii Stelei s-ar fi trezit cînd Becali ar fi lăsat echipa tot la acest punct reînființarea Stelei.Mi-ar părea bine că suporter sa aud și de dosare in cazul celor care au făcut fals în acte.Visurile steliștilor că Becali ar fi erou prin continuarea echipei FCSB că fiind CSA s-a spulberat cu aceasta decizie a instanței.Stapinul vostru se vede de ani bun cistigator al proceselor..Dar nu a fost și nu va fi să lăsăm instanțele să hotărască.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Lonewolf
Lonewolf  •  25 Octombrie 2023, 02:28
Postat de fcsbenimeni pe 24 Octombrie 2023, 23:44

Înțeleg că ai probleme cu gândirea iar singurul tău argument este prost. Te simți bine? Ești fericit? Nu vreau să-mi bat capul cu tine, ai mintea odihnită.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Catalynn_11
Catalynn_11  •  25 Octombrie 2023, 01:42
Postat de tictictic pe 24 Octombrie 2023, 23:54

Uite ce e... hai sa pornim rationamentul logic de la baza problemei (ca in matematica). 1. A fost cedata legal in 1998 echipa de fotbal a sectiei CSA Steaua catre o entitate privata, AFC Steaua? DA! 2. A fost preluata legal in 2003 echipa de fotbal de la AFC Steaua de care FC Steaua Bucuresti SA? DA! Nu exista niciun dubiu si ABSOLUT nicio alta hotarare judecatoreasca care sa infirme lucrurile astea! Deci, tot in logica matematica, Steaua de atunci este Steaua de acum, ca asa s-a scris urma istoriei sale, chiar daca astazi si-a schimbat numele si emblema de pe tricouri! N-are nicio importanta daca a fost cumparata si nici pe ce bani, daca a fost furata sau daca tranzactiile s-au facut pe sub mana, cata vreme JUSTITIA CERTIFICA LEGALITATEA ACESTORA! De altfel, exact in felul asta gandeste si UEFA, din moment ce considera FCSB ca fiind fosta Steaua Bucuresti. Mai mult, chiar in sentinta halucinanta a CAB (care a impartit palmaresul ca pe mobila de la un proces de partaj in urma divortului), se pronunta clar si limpede ca actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti! Acuma, numai cine e mai greu de cap sau hater de meserie nu poate intelege logica asta elementara si de bun simt...

Mă postac mincinos, nu a “preluat” ba nimic! În 2003 s-a creat un SA, actuala SC FC Fcsb SA, in care AFC era acționar minoritar. Apoi a venit Bodu cu executarea silita a activelor AFC, moment in care ne-a jjijji l-a băgat direct în faliment și a ieșit din SA. Până atunci SAul beneficia de protocolul MApN, contribuția AFC la SA. După nu mai avea cum, așa ca s-a dus cu cerere la CSA să îi permită și SAului folosirea mărcii cum făcuseră cu AFC dar a fost refuzat politicos. Bă postac mincinos, ce vrei mai “matematic” decât atât!? Pt oricine nu s-a dus prin școli doar pt a cerși diplome fără nicio valoare lucrurile sunt cat se poate de logice și foarte clare. Cum e mă postac mincinos cu EUIPO!? Mințeai aici ca știi tu sigur (la fel cum știi și identitatea mea!) ca ne-a jjijji își va înregistra acolo Steaua pe firma lui. Cum e mă postacule!? ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

vacarm_sifonarie
vacarm_sifonarie  •  25 Octombrie 2023, 00:44
Postat de Catalynn_11 pe 24 Octombrie 2023, 23:45

Ce e atât de greu de priceput pt unii ca Palmaresul este indivizibil, nu se poate înstrăina și aparține celor care l-au realizat!? Băi, ce spune CAB este ca avem 3 entități distincte, fiecare cu Palmaresul sau. Nu împarte nimeni Palmaresul Stelei, ci vorbim de 3 cluburi distincte, care nu au ce “continua”. AFC Steaua nu e FC Nimeni ci un club care a existat între 98 și 03 și care a fost băgat în faliment și apoi dizolvat. Este ceva gen Unirea Urziceni. Acum ca UU nu mai exista, înseamnă ca Dan Petrescu nu mai are in palmares acek titlu!? Ca asta vad ca tot rumegă ăștia pe la TV despre Pițurcă și titlul câștigat cu AFC Steaua în 2001 … Palmaresul 2003-2017 aparține de fapt FC Fcsb (nu contesta nimeni ca nu era Nicolita fcsbistul cel cu tontogolul de pe Bernabeu) însă CAB vine si spune ca nu și de drept, fiind obținut sub premize false. Vom vedea în motivare mai exact, însă din minută așa rezultă.

ce prostii tot scrii acolo ca csa si-a schimbat si ea forma de organizare deci nu are palmaresul din 1947 ci din 1961. ca asa a fost cand s-a transformat casa centrala a armatei in clubul sportiv al armatei. din 1947 pana in 1961 e in aer. aveti acte pe palmares? il tineti intr-un sertar? ba prosti sunteti abia astept sa rad de voi cum voi rade ca ati mintit ca fcsb nu are nici macar palmaresul 2003-2017, dar fcsb are tot palmaresul de fotbal. abia astept sa va desfiintati sa rad bine

tictictic
tictictic  •  24 Octombrie 2023, 23:54
Postat de sibelius pe 24 Octombrie 2023, 22:35

Ai și nu ai dreptate. CSA Steaua, club înființat în 1947 a avut secție de fotbal, iar clubul a câștigat- pana la desființarea secției niște titluri și cupe. E logic ca le-au câștigat ei, nu alții. În 1998 secția dispare și apare AFC. care e continuator al activității fotbalistice asa cum FCSB o continua din 2003. Sportiv FCSB e Steaua, după acte nu e, dar nici secția de fotbal a CSA nu e Steaua, iar Becali nu a furat nimic de la CSA pentru secția dispare în 1998, iar Becali apare în 2003. Ceea ce trebuie sa retina toți e o chestie paradoxala: singurul mod prin care CSA poate promova e sa nu mai fie CSA.

Uite ce e... hai sa pornim rationamentul logic de la baza problemei (ca in matematica). 1. A fost cedata legal in 1998 echipa de fotbal a sectiei CSA Steaua catre o entitate privata, AFC Steaua? DA! 2. A fost preluata legal in 2003 echipa de fotbal de la AFC Steaua de care FC Steaua Bucuresti SA? DA! Nu exista niciun dubiu si ABSOLUT nicio alta hotarare judecatoreasca care sa infirme lucrurile astea! Deci, tot in logica matematica, Steaua de atunci este Steaua de acum, ca asa s-a scris urma istoriei sale, chiar daca astazi si-a schimbat numele si emblema de pe tricouri! N-are nicio importanta daca a fost cumparata si nici pe ce bani, daca a fost furata sau daca tranzactiile s-au facut pe sub mana, cata vreme JUSTITIA CERTIFICA LEGALITATEA ACESTORA! De altfel, exact in felul asta gandeste si UEFA, din moment ce considera FCSB ca fiind fosta Steaua Bucuresti. Mai mult, chiar in sentinta halucinanta a CAB (care a impartit palmaresul ca pe mobila de la un proces de partaj in urma divortului), se pronunta clar si limpede ca actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti! Acuma, numai cine e mai greu de cap sau hater de meserie nu poate intelege logica asta elementara si de bun simt...

Catalynn_11
Catalynn_11  •  24 Octombrie 2023, 23:45
Postat de sibelius pe 24 Octombrie 2023, 22:35

Ai și nu ai dreptate. CSA Steaua, club înființat în 1947 a avut secție de fotbal, iar clubul a câștigat- pana la desființarea secției niște titluri și cupe. E logic ca le-au câștigat ei, nu alții. În 1998 secția dispare și apare AFC. care e continuator al activității fotbalistice asa cum FCSB o continua din 2003. Sportiv FCSB e Steaua, după acte nu e, dar nici secția de fotbal a CSA nu e Steaua, iar Becali nu a furat nimic de la CSA pentru secția dispare în 1998, iar Becali apare în 2003. Ceea ce trebuie sa retina toți e o chestie paradoxala: singurul mod prin care CSA poate promova e sa nu mai fie CSA.

Ce e atât de greu de priceput pt unii ca Palmaresul este indivizibil, nu se poate înstrăina și aparține celor care l-au realizat!? Băi, ce spune CAB este ca avem 3 entități distincte, fiecare cu Palmaresul sau. Nu împarte nimeni Palmaresul Stelei, ci vorbim de 3 cluburi distincte, care nu au ce “continua”. AFC Steaua nu e FC Nimeni ci un club care a existat între 98 și 03 și care a fost băgat în faliment și apoi dizolvat. Este ceva gen Unirea Urziceni. Acum ca UU nu mai exista, înseamnă ca Dan Petrescu nu mai are in palmares acek titlu!? Ca asta vad ca tot rumegă ăștia pe la TV despre Pițurcă și titlul câștigat cu AFC Steaua în 2001 … Palmaresul 2003-2017 aparține de fapt FC Fcsb (nu contesta nimeni ca nu era Nicolita fcsbistul cel cu tontogolul de pe Bernabeu) însă CAB vine si spune ca nu și de drept, fiind obținut sub premize false. Vom vedea în motivare mai exact, însă din minută așa rezultă.

fcsbenimeni
fcsbenimeni  •  24 Octombrie 2023, 23:44
Postat de Lonewolf pe 24 Octombrie 2023, 23:04

nici dupa un prost ca tine nu o sa planga nimeni!!

Înțeleg că ai probleme cu gândirea iar singurul tău argument este prost. Te simți bine? Ești fericit? Nu vreau să-mi bat capul cu tine, ai mintea odihnită.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează