Articol de Aurelian Botezatu - Publicat vineri, 05 iulie 2024 19:01 / Actualizat vineri, 05 iulie 2024 19:26
Până vineri, Universitatea Craiova a vândut 2.900 de abonamente, cu 15 la sută mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. Duminică, juveții le vor prezenta fanilor tricourile pentru sezonul viitor.
Mult a fost, puțin a rămas. Week-endul viitor se dă startul noului sezon în Liga 1, iar Universitatea Craiova pleacă la drum cu aceelași obiectiv din sezoanele trecute: titlul.
Universitatea Craiova a vândut cu 15 la sută mai multe abonamente decât anul trecut în aceeași perioadă
Antrenorul Costel Gâlcă și l-a asumat de la instalarea pe bancă, în primăvară, patronul Mihai Rotaru i-a adus deja patru din cei 6 jucători doriți, iar suporterii caută să-și asigure locuri cât mai bune la spectacolul promis.
Cert este că la 9 zile de la punerea lor în vânzare, juveții au vândut 2.900. Ceea ce înseamnă un procentaj cu 15 la sută mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Conducerea clubului a și apelat la o strategie inedită pentru a convinge cât mai mulți fani.
Strategia la care a apelat clubul a dat roade până acum
Pe de-o parte, vechii abonați se bucură de o extensie de 5 zile, până luni, pentru a reînnoi și beneficiază de prețuri mai mici decât aceia care își cumpără primul abonament.
Pe de altă parte, ei au primit acasă, pe e-mail, un mesaj exclusiv dedicat lor din partea managementului, în care li s-a comunicat strategia de transferuri a lui Constantin Gâlcă și profilul jucătorilor căutați!
Universitatea Craiova își prezintă duminică achizițiile și noile tricouri
Rotaru a făcut deja 5 achiziții: Silviu Lung jr (Poli Iași), Carlos Mora (Alajuelense), Jose Luis Paradela (Saprissa), Takuto Oshima (Cracovia) și Gregorio Sierra (Burgos FC). Toți, la solicitarea antenorului.
Ei vor fi prezentați duminică, într-un spectacol de lumină și culoare la care va asista toată echipa. Show-ul e programat de la ora 18:00, la Promenada Mall, din Bănie, și va cuprinde jocuri de artificii, drummer, face-painting, acrobații, mascote, airplane show, balon cu aer cald și un concert JO. Dar „piesa de rezistență” este prezentarea tricourilor pentru stagiunea 2024 - 2025!