Comentarii (86)
zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 19:22
Postat de spivak pe 02 Mai 2014, 18:37

NU e nicio legătură între Juventus Bucureşti şi Petrolul Ploieşti. Alt nume, alt oraş, alte culori, alt public. Ce au avut în comun? Mingea?

mai Rapidistule REGAL fie ca vrei sau nu, caci RAPID e club REGAL, care a acceptat sub teroarea desfiintarii, ca toate cluburile tarii Soarele pe piept,si a acceptat FORMAL,doar o vreme santajat si numele comunist LOCOMOTIVA, dat de DEJ care crezu ca i va manipula el ca si pe muncitorii inculti de la Grivita bolsevica si pe taranisto-codrenistii clubului(erau la Rapid si legionarii codrenisti regali ai lui Carmen) dar astia de la Petrolul s-au indragostit mai rau ca STEAUA de republicanismul impus de Stalin, nerusinandu se de asa ceva.Francezii au republicanism dar bazat pe o BASTILIE nu pe o batjocora bolsevica,asa ca voua stema regala vi se potriveste de minune de 10 MAI si oricand vreti!

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 19:03
Postat de spivak pe 02 Mai 2014, 18:37

NU e nicio legătură între Juventus Bucureşti şi Petrolul Ploieşti. Alt nume, alt oraş, alte culori, alt public. Ce au avut în comun? Mingea?

1)_ Petrolul(nume nou proletcultist,mentalitate antiregala si Juventus(nume vechi, brand regal) au comun doar mingea zici tu.2)La fel e si cu cele doua Romanii ce au comuna doar limba. Romania republica( impusa ca o batjocora de Stalin_pcr si aparata azi de fsn)si REGATUL ROMAN(ctitorit de Carol I la Plevna,marit de Ferdinand si Regina Maria la Marasesti si TRIANONUL care i turbeaza pe unguri, si salvat, de la o sovietizare iminenta cum dovedeste cu date istorice exacte N DJUVARA, la 23 august de tanarul Rege MIHAI,cel mai titrat rege al lumii, ce i obliga pe rusi si americani sa i dea cele mai mari distinctii,adevarat capital politic ce ar straluci pe pieptul tarii de am fi iar REGAT

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 18:37
Postat de tazdevil pe 02 Mai 2014, 02:25

Unde ai dreptate ai,si oricum e o placere mereu sa discut cu cineva care isi poate argumenta puncvtul de vedere,oricare ar fi acela..... Certe ca Romania are o mai mare traditie ca monarhie,insa generatiile ce constientizau asta nu mai sunt demult,iar cei ramasi au facut totul sa distruga aceasta amintire. Repet,nu sunt nici regalist,nici republican,tot ce vreau e sa fie Romania respectata in lume,ori eu cred ca un lider cu ":pedegree" ca sa spun asa trebuie instalat......si nu politrucii existenti in viata politica actuala......Pacat ca Mihai I este prea batran.....ma repet,daca in 90 era instalat,cred ca eram mult mai departe ca stat

ti am raspuns la ultimul punct, cu Mihai batran si raman sintagmele, noua generatie si republica-regalitate intre care ai ales deja una cu voie sau fara voie,desi nu ca mine care'l am model pe acel Socrate al tarii,P.TUTEA.Noua generatie de elevi si studenti, informata,culta, elita de maine, e proregalista;cea clonata sau neavizata, citeste ce scrim si daca are argumente vine cu ele, trecand astfel de stadiul indoctrinarii beton al injuraturilor, sau incertitudinilor,avand la dispozitie date istorice berechet ca sa faca diferenta intre o republica ce ne-a tinut mereu in coada Europei si regalitatea ce ne a dus pe locul 6 in lume,economic,cand eram tara de imigratie nu EMIGRATIE IN MASA!

spivak
spivak  •  02 Mai 2014, 18:37

NU e nicio legătură între Juventus Bucureşti şi Petrolul Ploieşti. Alt nume, alt oraş, alte culori, alt public. Ce au avut în comun? Mingea?

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 18:10
Postat de tazdevil pe 02 Mai 2014, 02:25

Unde ai dreptate ai,si oricum e o placere mereu sa discut cu cineva care isi poate argumenta puncvtul de vedere,oricare ar fi acela..... Certe ca Romania are o mai mare traditie ca monarhie,insa generatiile ce constientizau asta nu mai sunt demult,iar cei ramasi au facut totul sa distruga aceasta amintire. Repet,nu sunt nici regalist,nici republican,tot ce vreau e sa fie Romania respectata in lume,ori eu cred ca un lider cu ":pedegree" ca sa spun asa trebuie instalat......si nu politrucii existenti in viata politica actuala......Pacat ca Mihai I este prea batran.....ma repet,daca in 90 era instalat,cred ca eram mult mai departe ca stat

Mihai, e batran dar uiti cati sunt pregatiti special pt a fi arbitrii ABSOLUT neutrii, echidistanti,asa cum e legea ,cum e specificul unei monarhii constitutionale, pregatiti zic,de mana batranului ultim mare mohican al celui de al doilea Razboi Mondial, acest Mihai care era un tinerel pe care il marginalizase dispretuitor Ion Antonescu,dar care il facu la 23 august pe HITLER sa turbeze de furie iar pe STALIN sa injure ca i-a scapat sovietizarea din mana si va trebui sa l si decoreze; sub mana lui SUNT deja doi, special pregatiti in arta guvernarii( asta e legea in orice monarhie CONSTITUTIONALA,vezi fii Dianei care s rudele Margaretei si Nicolae,cu toti pregatiti in acest sens DE MICI )

alepetrolul
alepetrolul  •  02 Mai 2014, 16:44
Postat de putregaiu pe 02 Mai 2014, 08:58

ce jenant e sa fie suporter intr-o 1aba de campionat

Cred ca te caracterizeaza perfect nick-ul ales! Dupa ce citesc comentariile unor oameni carora le-a placut sa citeasca ceva, apropo de istorie,apare unul care tranteste mucii in fasole...

sympalg
sympalg  •  02 Mai 2014, 15:04

La multi ani ,Petrolul !! BRAVO VOUA , PLOIESTENILOR !!

movul29
movul29  •  02 Mai 2014, 11:58
Postat de gigi_duru2005 pe 01 Mai 2014, 21:51

Ei isi atribuie palmaresul lui Juventus Bucuresti ,Flacara Bucuresti,Petrolul Bucuresti si apoi Flacara Energia Ploiesti si din decembrie 1958-Petrolul Ploiesti.Deci eu consider ca Petrolul Ploiesti va implini in luna decembrie 56 ani,nu 90 ani.

Esti p.r.o.st. de puți! ... steaua s-a numit cca înseamnă că nu se ia in considerare tot palmaresul? Schimbarea numelui nu are nicio influență asupra palmaresului!

movul29
movul29  •  02 Mai 2014, 11:54
Postat de putregaiu pe 02 Mai 2014, 08:58

ce jenant e sa fie suporter intr-o 1aba de campionat

M\i jenant este să fi un 1aba-giu profesionist cum esti tu!

sharpe1923
sharpe1923  •  02 Mai 2014, 09:56

LA MULTI ANI !!!! ati auzit clonelor????? 90 de ani....cum draaaaq toate sarrrraciile din presa si nu numai din romanica sustin ca dreby-ul fotbalului romanesc este cel dintre cele doua clone???? de parca fotbalul romanesc s-a nascut odata cu tancurile sovietice si cu aducerea sistemului de propaganda comunista.... ,dar ce este mai grav este ca am condamnat comunismul,dar nu si clonele....pe care se pare le indragim si ne bucuram si azi de marile realizari din perioada comunista (informati-va si cititi) oare ati inteles ca romania comunista a fost prima tara din est care a castigat CCE??? ce va trebuie sa intelegeti ca afost o ambitie a dictatorului sa arate forta PARTIDUL COMUNIST ROMAN

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 9
Comentează