Comentarii (86)
zweepslag
zweepslag  •  03 Mai 2014, 02:23
Postat de bvd_magheru pe 02 Mai 2014, 23:37

...mai jos sunt de acord ca odata cu revenirea la monarhie sa si democratie tip vestic sa infieram cu ioada comunista la nivel moral , spiritual si tot ce vrei tu dar nu si ce s-a construit atunci ca doar nu o sa darim barajele, canalul, casa popurului chiar daca nu imi place arhitectura sau sa demolam portile de fier sau centrala atomica ! Hai Pa caci conduc in trafic infernal .

dar cine naiba a spus sa darame cineva ceva si mai ales gigantul ala faraonic,simbol al gaoseniei, megalomaniei,sclaviei comunisto-ceausiste, unde au murit atatia oameni,Casa Poporului, desi eu personal as fi vrut o mai utila ca o casa a presei,a tuturor religiilor adunate si infratite,a sportului,culturii, caci ar fi avut toate institutiile astea,sau o parte dintre ele loc acolo, decat sa se lafaie toti mocofanii, demagogii si incultii politici a la Zgonea,acolo.Cat priveste arhitectura ei,la fel ca si a teatrului national ce avu initial o cupola gen manastirea Voronet, cred ca asa ceva de i-ar aranja deasupra, un sombrero, mastodontului ala, l-ar face mai simpatic, crestinandu-l

zweepslag
zweepslag  •  03 Mai 2014, 00:15
Postat de bvd_magheru pe 02 Mai 2014, 23:32

Ba tzarane tu nu vorbesti cu mine pe tonul asta daca vrei sa dialogam . Ne-am inteles ? In plus sunt in masina si nu pot nici sa dezvolt subiectul si nici sa scriu gramatical Cind eu intram aici cu poza aia a ta tu erai intr-un shantz acoperit . Inchei subiectul si sa nu imi mai raspunzi ca nu suport demagogia . Pentru mine integralele de volum au fost aceleasi fie ca vorbim de cominsm sau capitalism . Nu am nimic impotriva simbolisticii si al bunul gust ca barza m-a adus prin cosul de la cinema patria si am copirarit in zona construita de regii germani . Nu ma deranja daca ne intorceam la numele de unirea tricolor dar pastrind palmaresul de la dinamo pentru ca dupa cum am spus mai jos

de fapt ce te a deranjat tot nu am inteles,dar trag concluzia ca esti dinamovist si vrei sa si pastreze dinamo palmaresul.Pai sa si l pastreze ca rapidistii si stelistii si ei njiste profitori stiu cum se ajungea la acel palmares cu Dudu si altii golgeterii Europei dar asta nu are nici o importanta, important e ca doar MONARHIA MAI POATE SALVA ROMANIA,dar prostimea indoctrinata de ROLLER si VADIM crede ca monarhie inseamna absolutismul medieval si nu ce s regii apuseni de azi atat de discreti dar f importanti ca stabilitate politica si neinterventie la guvernare[vezi BELGIA fara guvern luni intregi dar O.K. cu un REGE doar arbitru corect, in o tara grea cu razboaie lingvistice si ura etnica

zweepslag
zweepslag  •  03 Mai 2014, 00:01
Postat de bvd_magheru pe 02 Mai 2014, 23:37

...mai jos sunt de acord ca odata cu revenirea la monarhie sa si democratie tip vestic sa infieram cu ioada comunista la nivel moral , spiritual si tot ce vrei tu dar nu si ce s-a construit atunci ca doar nu o sa darim barajele, canalul, casa popurului chiar daca nu imi place arhitectura sau sa demolam portile de fier sau centrala atomica ! Hai Pa caci conduc in trafic infernal .

scuza ma dar las o balta cu scrisul acum,Doamne fereste sa te nenorocesti din cauza asta!Scrie cand esti linistit dar consulta tot ce e nou despre diferenta intre ce manipuleaza profitorii astia care s disperati ca ar avea un rege care poate fi doar ARBITRU PERFECT APLOTIC,ECHIDISTANT caci asa e un rege constitutional care doar asta face, nu guverneaza ci domneste asupra LEGII,scoate cartonasul rosu, nu e si arbitru si jucator si bate el si 11 m ca Basescu pentru echipa din care a aparut presedinte, caci regele nu a provenit din vre un partid politic,si deaceia monarhia constitutionala[nu absoluta aia medievala cum se confunda de prostime] e cea mai noua forma statala si ca atare moderna

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 23:49
Postat de zweepslag pe 02 Mai 2014, 23:37

Romania era pe primul loc in lume la productia de floarea soarelui. In ceea ce priveste productia de floarea soarelui si ulei din floarea soarelului Romania a fost multe decenii in top 10 mondialIn perioada interbelica, Romania s-a transformat dintr-o tara agrara intr-o tara industrial-agrara, la export locul cerealelor fiind luat de petrol. Puterea in stat nu mai era detinuta de mosieri ci de taranul proprietar de pamant. In aceasta perioada economia Romaniei a cunoscut o crestere foarte mare, toate ramurile economiei s-au dezvoltat in paralel si au dus la cresterea economiei si a nivelului de trai. Cresterea a luat sfarsit in 1939 cand a inceput cel de-al doilea Razboi Mondial si astfel

astfel schimburile comerciale ale Romaniei au fost grav afectate. ://www.stiri-economice.ro/Despre_economia_Romaniei_in_perioada_interbelica.html _Daca o sa dati informatiile invatate de voi la sedintele PCR veti fi contrati de GOOGLE. _Regatul roman a fost un exemplu de cum se poate ajunge de la feudalismo fanariotism,salvari-narghilea si fes, la modernizare datorita unor regi apuseni, special adusi de intelighentia noastra scolita la PARIS, generatia Golestilor,Ghika Balcescu si apoi Kogalniceanu artizanii aducerii unui principe occidental sa modernizeze tara si astfel aparu constitutia lui Carol I de l uimi pe Napoleon III care i spuse ca i nebun sa dea asa ceva unor primitivi

bvd_magheru
bvd_magheru  •  02 Mai 2014, 23:37
Postat de bvd_magheru pe 02 Mai 2014, 23:32

Ba tzarane tu nu vorbesti cu mine pe tonul asta daca vrei sa dialogam . Ne-am inteles ? In plus sunt in masina si nu pot nici sa dezvolt subiectul si nici sa scriu gramatical Cind eu intram aici cu poza aia a ta tu erai intr-un shantz acoperit . Inchei subiectul si sa nu imi mai raspunzi ca nu suport demagogia . Pentru mine integralele de volum au fost aceleasi fie ca vorbim de cominsm sau capitalism . Nu am nimic impotriva simbolisticii si al bunul gust ca barza m-a adus prin cosul de la cinema patria si am copirarit in zona construita de regii germani . Nu ma deranja daca ne intorceam la numele de unirea tricolor dar pastrind palmaresul de la dinamo pentru ca dupa cum am spus mai jos

...mai jos sunt de acord ca odata cu revenirea la monarhie sa si democratie tip vestic sa infieram cu ioada comunista la nivel moral , spiritual si tot ce vrei tu dar nu si ce s-a construit atunci ca doar nu o sa darim barajele, canalul, casa popurului chiar daca nu imi place arhitectura sau sa demolam portile de fier sau centrala atomica ! Hai Pa caci conduc in trafic infernal .

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 23:37
Postat de zweepslag pe 02 Mai 2014, 23:35

://www.stiri-economice.ro/Despre_economia_Romaniei_in_perioada_interbelica.html Agricultura a ramas cea mai importanta ramura a economiei, aceasta trecand prin cea mai mare reforma agrara din lume (la vremea respectiva). S-au expropriat aproximativ 6 milioane de hectare (65% din total), astfel 1.5 milioane de familii au primit 3.5 milioane de ha teren arabil si 2.5 milioane ha de pasuni. Desi productia la hectar atat la porumb cat si la grau era mult sub media europeana, Romania, datorita suprafetei arabile mari, se situa pe primul loc in Europa si pe locul 5 in lume la productia de porumb si pe locul patru respectiv zece la productia de grau. Romania era pe primul loc in lume la productia

Romania era pe primul loc in lume la productia de floarea soarelui. In ceea ce priveste productia de floarea soarelui si ulei din floarea soarelului Romania a fost multe decenii in top 10 mondialIn perioada interbelica, Romania s-a transformat dintr-o tara agrara intr-o tara industrial-agrara, la export locul cerealelor fiind luat de petrol. Puterea in stat nu mai era detinuta de mosieri ci de taranul proprietar de pamant. In aceasta perioada economia Romaniei a cunoscut o crestere foarte mare, toate ramurile economiei s-au dezvoltat in paralel si au dus la cresterea economiei si a nivelului de trai. Cresterea a luat sfarsit in 1939 cand a inceput cel de-al doilea Razboi Mondial si astfel

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 23:35
Postat de zweepslag pe 02 Mai 2014, 23:33

gaze naturale (1937). Romania se situa de asemenea in primele locuri si la productia de aur ocupand locul doi in Europa dupa Suedia. In perioada 1938-1939 Romania isi putea asigura aproximativ 80% din necesarul intern de produse industriale producand o cantitate mare de produse petroliere, locomotive, instalatii petroliere, autobuze etc. O mare realizare a industriei romanesti au fost avioanele IAR 80 si IAR 81 care, la acea vreme, ocupau locul 3 in Europa, respectiv locul 4 in lume d.p.d.v. al vitezei si altitudinii

://www.stiri-economice.ro/Despre_economia_Romaniei_in_perioada_interbelica.html Agricultura a ramas cea mai importanta ramura a economiei, aceasta trecand prin cea mai mare reforma agrara din lume (la vremea respectiva). S-au expropriat aproximativ 6 milioane de hectare (65% din total), astfel 1.5 milioane de familii au primit 3.5 milioane de ha teren arabil si 2.5 milioane ha de pasuni. Desi productia la hectar atat la porumb cat si la grau era mult sub media europeana, Romania, datorita suprafetei arabile mari, se situa pe primul loc in Europa si pe locul 5 in lume la productia de porumb si pe locul patru respectiv zece la productia de grau. Romania era pe primul loc in lume la productia

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 23:33
Postat de zweepslag pe 02 Mai 2014, 23:32

Din ce spui tu reiese ca erau dusi la canalul mortii si experimentul PITESTI elitele tarii,adica cu N IORGA si Generatia de aur a lui Eliade care or fi fost iobagi in tara lor ca pe timpul comunismului si nu puteau sa plece peste hotare decat trecand Dunarea sub ploaia de gloante cum am fugit eu de pilda iar prietenii mei au fost impuscati.In perioada interbelica Romania a avut una din cele mai mari cresteri economice din lume (aproximativ 5.5%/an). Datorita rezervelor mari de petrol si investitiilor facute in industria petroliera, Romania se clasa pe primul loc in Europa si pe locul sase in lume din punct de vedere al productiei de petrol (1936) si pe locul doi la productia de gaze natu

gaze naturale (1937). Romania se situa de asemenea in primele locuri si la productia de aur ocupand locul doi in Europa dupa Suedia. In perioada 1938-1939 Romania isi putea asigura aproximativ 80% din necesarul intern de produse industriale producand o cantitate mare de produse petroliere, locomotive, instalatii petroliere, autobuze etc. O mare realizare a industriei romanesti au fost avioanele IAR 80 si IAR 81 care, la acea vreme, ocupau locul 3 in Europa, respectiv locul 4 in lume d.p.d.v. al vitezei si altitudinii

bvd_magheru
bvd_magheru  •  02 Mai 2014, 23:32
Postat de zweepslag pe 02 Mai 2014, 23:18

Cam sibilica[criptica, enigmatica, misteriosa, oculta] exprimarea ta asa ca incerc sa o traduc intrebandu te ajutator:Care s aia unii?Eu zic ca s f multi daca nici acum la acesti 90 de ani ai minunii nascute in 1924 si botezata JUVENTUS ii zic tot asa cum l-au renasit bolsevicii! Numele frumos de JUVENTUS vine din latina( iuventus ): se pronunta : [juˈvɛntus]), si simbolizeaza ce e mai frumos in viata:TINERETEA.,tanar,tineret.JUVENTUD in spaniola.JEUNEUSSE in franceza. Si Petrolul are origini latine [lat. petroleum din petra „piatră” + oleum „ulei”] adica Ulei de Piatra=PETROLEUM.Chestia cu dinamovismul e ca ei va sunt sefi si se trag din Burah Tescovici nu din regii marii uniri[TRIANON]

Ba tzarane tu nu vorbesti cu mine pe tonul asta daca vrei sa dialogam . Ne-am inteles ? In plus sunt in masina si nu pot nici sa dezvolt subiectul si nici sa scriu gramatical Cind eu intram aici cu poza aia a ta tu erai intr-un shantz acoperit . Inchei subiectul si sa nu imi mai raspunzi ca nu suport demagogia . Pentru mine integralele de volum au fost aceleasi fie ca vorbim de cominsm sau capitalism . Nu am nimic impotriva simbolisticii si al bunul gust ca barza m-a adus prin cosul de la cinema patria si am copirarit in zona construita de regii germani . Nu ma deranja daca ne intorceam la numele de unirea tricolor dar pastrind palmaresul de la dinamo pentru ca dupa cum am spus mai jos

zweepslag
zweepslag  •  02 Mai 2014, 23:32
Postat de bvd_magheru pe 02 Mai 2014, 22:56

Ba in Romania interbelica s-a trait prost asa cum s-a trait cam peste tot in europa occidentala sau centrala de atunci dar ca nivel de trai nu eram intre ultimii . Erau altii . Oricum atunci europa nu era nici matura in capitalismul democratic . Inca erau uriase diferente intre capitalistii adevarati si restul populatiei . Era discrimanare si la nivel social si de sexe si de tot ce vrei tu . Romania ? Particularitati ? Pai ca sistem ploitic era vraieste . Carol al doilea instaurase dictatura regala . Elitele in afara de cele tradatoare fusesera ignorate sau chiar trimise sa infunde puscariile . Economic ? Leul era puternic pentru ca era spijinit de aur pentru ca atunci monezile nationale nu

Din ce spui tu reiese ca erau dusi la canalul mortii si experimentul PITESTI elitele tarii,adica cu N IORGA si Generatia de aur a lui Eliade care or fi fost iobagi in tara lor ca pe timpul comunismului si nu puteau sa plece peste hotare decat trecand Dunarea sub ploaia de gloante cum am fugit eu de pilda iar prietenii mei au fost impuscati.In perioada interbelica Romania a avut una din cele mai mari cresteri economice din lume (aproximativ 5.5%/an). Datorita rezervelor mari de petrol si investitiilor facute in industria petroliera, Romania se clasa pe primul loc in Europa si pe locul sase in lume din punct de vedere al productiei de petrol (1936) si pe locul doi la productia de gaze natu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează