FOTBAL  »  LIGA 2  »  DACIA

Ciprian Marica, atac frontal la Dacia: „Românii le cumpără mașinile și ei bagă bani la Udinese!?”

Articol de GSP - Publicat luni, 19 august 2019 20:31

Ciprian Marica, 33 de ani, patronul celor de la Farul Constanța, a pus la zid marile brand-uri românești care investesc puțin sau deloc în viitorul sportului românesc.

Fostul atacant al naționalei României i-a arătat cu degetul pe șefii de la Dacia, cea mai puternică marcă românească. Producătorul de automobile, aflat sub tutela francezilor de la Renault, are uzina la Mioveni, în județul Argeș, și este cel mai valoros brand autohton, fiind cotat la 1,32 miliarde de euro, conform topului publicat de Brand Finance.

„Dacia e sponsor la Udinese și la o echipă de rugby din Anglia (n.r. - naționala Marii Britanii), iar FC Argeș e lăsat de izbeliște. Adică românii le cumpără mașinile Dacia și ei nu dau nimic înapoi țării?

Sunt curios, cu ce se implică Dacia în Pitești la nivel local? Ar trebui luată atitudine. Nu e normal, trebuie să întoarcă ceva comunității. E un semnal de alarmă!”, a spus Ciprian Marica pentru Prosport.

Dacia a deținut clubul FC Argeș în partea a doua a anilor '90, când echipa a atins apogeul după Revoluție. În sezonul 97/98, piteștenii au terminat pe 3 în campionat și s-au calificat în Cupa UEFA, unde au trecut de Dinamo Baku, Istanbulspor, însă au fost umiliți de Celta Vigo, 0-8 la general.

Din 2008, Dacia este sponsorul principal al italienilor de la Udinese. De trei ani, stadionul Friuli se numește Dacia Arena, denumire pe care o va purta cel puțin până în 2023. Începând din acest an, brand-ul se va regăsi și pe tricourile selecționatei de rugby a Marii Britanii.

Ce sponsori principali au echipele din Liga 1

  • Clinceni - Fermele Crevedia
  • Astra - Tinmar
  • Botoșani - Elsaco
  • CFR - NTT Data
  • Chindia - Regata
  • Dinamo - Unibet
  • FCSB - City Insurance
  • Gaz Metan - Romgaz
  • Hermannstadt - Primăria Sibiu
  • Poli Iași - Superbet
  • Sepsi - Dioszegi
  • Craiova - Betano
  • Viitorul - fără sponsor principal
  • Voluntari - Winner
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Mircea Lucescu i-a dat replica lui Rednic: „Chiar mă gândeam la el. L-aș întreba ceva”
Nationala
Mircea Lucescu i-a dat replica lui Rednic: „Chiar mă gândeam la el. L-aș întreba ceva”
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”
Diverse
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”
Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?
Stiri extrasport
Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?

Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee

Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!


Comentarii (59)
alexandru_p
alexandru_p  •  19 August 2019, 22:09

Dacia pt Pitesti, Mioveni si Arges in general face LOCURI DE MUNCA draga Ciprian. Dar cum tu ai luat bani lustruind banci de rezerve in Germania, nu prea stii ce e aia munca... Romania nu are putere de cumparare. Ei sponsorizeaza o echipa din Italia pentru profitul comercial, pentru reclama pe care si-o fac in serie A si in general, intr-o tara cu putere de cumparare superioara Romaniei. Sau Ciprian crede ca o fac din marinimie si dragoste pentru orasul Udine?!

839217949507304
Alexandru Platon  •  19 August 2019, 20:53

Eu cred ca Ciprian Marica nu a inteles ca peste 90% din productia de la Mioveni trebuie sa fie vinduta in afara ( printre care si Italia si Anglia,..). Extrem de putini romani cumpara Dacia; echipele romanesti ar trebui sponsorizate de Audi, VW,..Mercedes,..Bentley,...Porsche,...Apropo, Marica cu ce masina circula,...aceea firma TREBUIE sa fie sponsor la Farul lui.

boierasul
boierasul  •  19 August 2019, 20:46

baiatul asta nu a inteles nici la 30 de ani de la revolutie cum a fost facuta privatizarea in Romania )))) cred ca nici terenul pe care a fost construita fabrica nu ne mai apartine ))) ei stau aici datorita fortei de munca ieftine altfel aveam Dacia doar in cartea de istorie ))

Vezi toate comentariile (59)
Comentează
Close