Comentarii (78)
fcu1948
fcu1948  •  10 Ianuarie 2014, 19:24
Postat de ion.ionescu pe 10 Ianuarie 2014, 11:31

Referitor la "un contract de munCĂ CARE" : am precizat anterior că acel contract a fost publicat integral de gsp. Problema este că, după cum se vede, tu nu prea ştii româneşte şi înţelegi cam greu...Eu îţi dau date concrete, tu îţi dai cu presupusul...

Măi ion ionescu de la plop, se pare că tu ești în plop când vine vorba de științele juridice dacă ai impresia că litigiile izvorâte din CIM nu se judecă ân mod obligatoriu de către instanțele civile de judecată În ceea ce privește cacofonia cu zel observată de tine, ea a fost inserată intenționat întrucât în fraza respectivă subiectul era pișurcă, un individ de cea mai joasă speță, despre care avem obligația să scriem în termen depreciativi. Acum ai înteles că care este situația? Fu tare explicația au ba?

ion.ionescu
ion.ionescu  •  10 Ianuarie 2014, 11:31

Referitor la "un contract de munCĂ CARE" : am precizat anterior că acel contract a fost publicat integral de gsp. Problema este că, după cum se vede, tu nu prea ştii româneşte şi înţelegi cam greu...Eu îţi dau date concrete, tu îţi dai cu presupusul...

fcu1948
fcu1948  •  09 Ianuarie 2014, 19:46
Postat de ion.ionescu pe 09 Ianuarie 2014, 12:35

Aha, am înţeles, lucraţi în echipă ! Echipa lui mititelu...Dă şi el de-o bere ? La halbă, nu-l supăraţi ! M-ai dat gata cu Art. 57 din ROAF ! Vezi că e intitulat...CONTROLUL DOPING ! Acum, sincer, ca simplu chibiţ, nici nu mi-a trecut prin gând să bântui prin ROAF. Asta e obsesie de angajat la un Club de fotbal. Văd că te-au trimis la înaintare pt. că celălalt s-a făcut de râs...Vroiai neapărat să-i calci pe urme...Alt jurist de cartier ! Chiar nu înţelegi că un contract este Legea Părţilor iar Mititelu şi Piţurcă au stipulat că se vor judeca la comisiile FRF pentru orice litigiu privind contractul de muncă ?! Să vă desenez pe cer ?...

Măi intelighenția lu pește prăjit, în ce act a stipulat Mititelu cu pișurcă faptul că eventualul litigiu de muncă se va judeca strict la frf????? Ai văzut tu documentul respectiv sau îți dai cu presupusul, doar să te afli în treabă și să pozezi în eminența cenușie a site-ului? Spre știința ta, pișurcă a încheiat cu Univ. Craiova un contract de muncă care a fost (logic) înregistrat la ITM și în care se prevede în mod obligatoriu că litigiile vor fi soluționate de instanțele civile, așa cum stipulează Legea nr. 53/2003. Că doar nu face pișurcă excepție de la normele legale ale țării!

fcu1948
fcu1948  •  09 Ianuarie 2014, 19:28
Postat de ion.ionescu pe 09 Ianuarie 2014, 10:47

Hai să lămurim şi acest lucru. E f.f. important, majoritatea nu au pregătire juridică. Contractul este Legea Părţilor. O clauză contractuală nu e valabilă dacă contravine unei legi în vigoare sau e un dol (înşelăciune). Prin contractul de afiliere, AM se angaja să se judece la comisiile fotbalului. Mai mult, prin contractul cu Piţurcă (înregistrat la ITM !) se angaja la acelaşi lucru. Ambele comisii ale FRF nu i-au dat dreptate. Trebuia să meargă la TAS dar nu a făcut acest lucru din lipsă de bani şi a mers în Justiţia română, pt. că era gratuit. Asta a fost greşeala ! Ca să se apere ca Instituţie, Justiţia a apelat la accesul constituţional la justiţie. În rest nu contează Constituţia !

Tu vorbeşti despre o utopie. O presupunere absurdă că cei din comisiile frf şi lpf ar fi imparţiali şi ar aplica regulamentul în mod echitabil, fără părtinire şi liberi de constrângeri. Cum era să accepte AM judecata comisiilor frf /lpf când Universitatea Craiova deţinea recordul naţional la cuantumul amenzilor primite de la mafioţii fotbalului, precum şi recordul de etape în care a avut terenul suspendat??? Numai un naiv ca tine își poate închipui că Univ. Craiova ar fi putut avea vreodată câștig de cauză la comisiile frf/lpf în condițiile în care clubul era în razboi fățiș cu sandu și dragomir. Adică eu sunt în litigiu cu tine și ne judecă nevasta ta????

blasfemie
blasfemie  •  09 Ianuarie 2014, 15:18
Postat de ion.ionescu pe 09 Ianuarie 2014, 14:10

Da, a fost publicat de gsp şi l-am descărcat...

ma rog,chiar daca ar fi asa cum zici tu,Mititelu s-a dus in civil dupa ce Comisia de Recurs a FRF s-a pronuntat cu privire la cele 7 milioane,asa ca.......nu are nicio importanta.....el s-a dus in civil ca sa anuleze decizia CNSL si a Comisiei de Recurs a FRF,lucru posibil si permis de lege confoem art 364-368 cpc Cartea a IV-a Despre arbitraj.........

ion.ionescu
ion.ionescu  •  09 Ianuarie 2014, 14:20
Postat de stefy29 pe 09 Ianuarie 2014, 14:15

juristule citeste si motivarea sa vezi ca acolo este explicat de un specialist in drept penalacest lucru . Citeste la pag. 14 poate te lamuresti si tu cum stau lucrurile cu sectia contencios administrativ de la o instanta si ce judeca ea.

Motivarea la ce ? Iar eşti confuz...Fii mai clar, să avem o bază de discuţie ! Trebuie să citesc un specialist în drept penal ca să înţeleg cum judecă o Instanţă de contencios administrativ ? Gata, stop, mergi la altă masă !!

ion.ionescu
ion.ionescu  •  09 Ianuarie 2014, 14:16
Postat de stefy29 pe 09 Ianuarie 2014, 13:53

nu am spus ca Piturca trebuia sa se adreseze instantei civile nu la FRF, sau FRF nu avea dreptul sa ia o decizie in acest sens, cum vrei s-o ei.

"Contractul lui Mititelu cu Piturca era inregistrat din cate s-a discutat la ITM , caz in care Piturca trebuia sa se adreseze instantelor civile nu FRF , iar in acest caz FRF si-a depasit atributiile ." Recunoşti ce ai scris ?

stefy29
stefy29  •  09 Ianuarie 2014, 14:15
Postat de ion.ionescu pe 09 Ianuarie 2014, 11:32

Bravo ! Dacă a fost înregistrat la ITM nu înseamnă că era obligat să meargă în Justiţie, ci că statul român, prin ITM, a acceptat ca legale clauzele din contractul de muncă ! Deci, a fost întărită clauza de judecare la comisiile FRF...De ce continui să te bagi în ce nu ştii ?!

juristule citeste si motivarea sa vezi ca acolo este explicat de un specialist in drept penalacest lucru . Citeste la pag. 14 poate te lamuresti si tu cum stau lucrurile cu sectia contencios administrativ de la o instanta si ce judeca ea.

ion.ionescu
ion.ionescu  •  09 Ianuarie 2014, 14:10
Postat de blasfemie pe 09 Ianuarie 2014, 13:53

ai vazut tu contractul lui Piturca cu Universitatea Craiova?

Da, a fost publicat de gsp şi l-am descărcat...

stefy29
stefy29  •  09 Ianuarie 2014, 13:53
Postat de ion.ionescu pe 09 Ianuarie 2014, 11:32

Bravo ! Dacă a fost înregistrat la ITM nu înseamnă că era obligat să meargă în Justiţie, ci că statul român, prin ITM, a acceptat ca legale clauzele din contractul de muncă ! Deci, a fost întărită clauza de judecare la comisiile FRF...De ce continui să te bagi în ce nu ştii ?!

nu am spus ca Piturca trebuia sa se adreseze instantei civile nu la FRF, sau FRF nu avea dreptul sa ia o decizie in acest sens, cum vrei s-o ei.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează