Articol de GSP - Publicat duminica, 22 august 2021 00:44 / Actualizat duminica, 22 august 2021 00:47
CSA Steaua și-a prezentat noul echipament pentru sezonul în curs, unul furnizat de sponsorul tehnic Adidas. Fanii au fost nemulțumiți de modul în care imaginile au apărut pe internet. Momentul a fost comentat de Gabi Balint.
"Acolo, deja... ce să mai? Un tricou pus pe umeraș și ăla strâmb. Ce să mai? (n.r. - râde) Amatorism! Asta e, din păcate, vor fi lucruri de genul ăsta. E un club departamental, un club unde e nevoie mereu de 100.000 de aprobări, să-l întrebăm pe ăla, pe ăla, nu-și asumă nimeni responsabilitatea.
Nici măcar nu și-au pus sigla, sponsorii. Păcat că au făcut așa ceva. S-au grăbit de parcă cineva le fura tricourile. Trebuia să aștepte, să și le imprime, să facă o prezentare așa cum se face. Sunt lucruri de marketing, care trebuie pregătite. Cineva ar trebui să explice de ce a făcut asta, de ce s-au grăbit", a spus Gabi Balint, la emisiunea Fotbal Club, de la Digi Sport.
Prezentarea noului echipament adâncește ruptura de la CSA Steaua: „Nicăieri și NICIODATĂ n-am văzut așa ceva!”
CSA Steaua și-a prezentat vineri echipamentul printr-o postare pe pagina de Facebook „Steaua TV”. O fotografie cu tricoul așezat pe un umeraș și câteva declarații din partea managerului secției de fotbal au fost singurele detalii ale evenimentului.
Fanii steliști nu au fost deloc mulțumiți de strategia aleasă. Nu este prima dată când suporterii își manifestă nemulțumirea față de conducere.
Fanii celor de la CSA Steaua: „Marketing în anul 2021?!”
„De ce spunem mereu că nu există un departament de marketing și comunicare la Steaua? Nicăieri și NICIODATĂ nu am văzut un echipament prezentat într-o poză atât de banală, fără logo-ul echipei și fără sponsori. Nu înțelegem graba de a fi prezentat în acest mod, având în vedere că va mai dura până când el va ajunge și va fi și branduit.
Marketing în anul 2021 la cel mai mare club din România?!”, a fost mesajul transmis de Asociația Steliștilor 1947, organizația non-profit care susține gruparea din Ghencea.
Bogdan Marinescu, mulțumit de noul echipament al Stelei
Bogdan Marinescu, managerul secției de fotbal de la CSA Steaua, consideră noul echipament o reușită.
„Eu mi-am dorit la fel de mult ca suporterii Stelei să evoluăm în marca Adidas încă din etapa a doua. Au fost câteva dificultăți cu furnizorii, dar e bine că până la urmă s-au rezolvat. Săptămâna viitoare, o parte din echipamentul intermediar va ajunge la club și sperăm să-l avem branduit la meciul cu Ripensia de acasă.
Vreau să-i multumesc sponsorului principal, pentru că a aderat la ideea gândită și asumată de la început de mine, fără costuri din partea clubului vis-a-vis de echipament. Mi-am setat câteva priorități pe termen scurt și anume, aducerea unui echipament demn de tradiția clubului nostru, completarea lotului cu sportivi de valoare și asigurarea tuturor condițiilor pentru ca echipa să performeze”, a spus Bogdan Marinescu, la prezentarea echipamentului.