Articol de Cornel Biholari - Publicat vineri, 11 noiembrie 2016 12:51
Dacă de obicei astfel de funcții sunt ocupate fie prin diverse recomandări sau "pile", FC Ripensia Timișoara, aflată în Liga a III-a, a publicat anunțuri de angajare pentru funcția de director executiv și cea de director de marketing.
"O persoană cu experiență în management, cu abilități de leadership, este ceea ce căutăm la "Ripi" pentru postul de Director Executiv al clubului nostru!", se arată în anunțul clubului. Funcția extrem de importantă în organigrama unui club de fotbal vine cu următoarele responsabilități: ”Conducerea executivă” și ”organizarea, funcționarea și dezvoltarea instituțională a Clubului”. Cerinețele sunt: studii superioare, cunoștințe de limba engleză/germană, experiență în management, abilități de leadership și lucru în echipă și abilități de comunicare, relaționare și socializare.
De asemenea timișorenii din Liga a III-a se află și în căutarea unui director de marketing, care trebuie să fie o ”persoană creativă, cu experiență, care să ne ajute în demersul nostru de a spori constant notorietatea brandului Ripensia Timișoara!”. Responsabilitățile includ: ”organizarea din punct de vedere conceptual al Departamentului de Marketing” și ”sporirea notorietății brandului FC Ripensia”. Cerințele cerute la angajare sunt: studiile superioare, aptitudini creative, atitudine pozitivă, capacitate mare de implicare, experiență in marketing și cunoștințe de limba engleză.
Astfel, cei interesați într-o carieră la un club de fotbal își pot depune CV-urile la adresa [email protected].
Ripensia Timișoara este primul club de fotbal cu statut profesionist din România. Echipa a fost înființată în noiembrie 1928 și a dispărut în 1948, dar a fost reînființată în 2012.
Echipa are în palmares patru titluri și două Cupe ale României.