Comentarii (82)
calin__nou
calin__nou  •  22 Octombrie 2013, 00:22
Postat de echilibrat pe 22 Octombrie 2013, 00:04

Contractul de asociere e pe internet - si l-am vazut si eu. Unde gresesti amarnic prietene e aici : societatea lui Andrici nu detine culorile, insemnele si palmaresul. Astea sint proprietatea Clubului Sportiv de drept public - pe care doar le pune la dispozitia societatii private, nu le cedeaza. Practic CS e un simbol public, nu al copiilor lui Andrici. Societatea privata are doar locul in liga a 2-a, fara palmares si insemne. De aceea CS e foarte diferit de FC - simbol public vs. simbol al familiei Mititelu.

Daca zici ca ai citit contractul de inchiriere atunci recunosti textul: Art. 6. "Clubul Sportiv „Universitatea” Craiova îşi păstrează dreptul propriu de utilizare a mărcii, numelui, siglei şi culorilor, exclusiv fotbal." Art. 12. (ii) să îndeplinească prompt orice act necesar şi/sau util pentru a atesta transmiterea dreptului de folosinţă către SC Blue Lions Capital SA asupra mărcii, NUMELUI, siglei şi culorilor evidenţiate în Certificatul de Înregistrare a Mărcii eliberat de Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci nr. 115523/15.04.2011 Si toate astea pentru 5% din vanzarile de bilete. Crede-ma, mai bine lasa mostenire copiilor.

echilibrat
echilibrat  •  22 Octombrie 2013, 00:20
Postat de calin__nou pe 22 Octombrie 2013, 00:11

Pai tocmai ti-am spus: pe baza actelor, Fotbal Club U Craiova SA este continuatoarea clubului sporiv Universitatea Craiova (de pana in 1990). Citeste ://editie.ro/pozearticole/userfiles/files/DECIZIE%20NR%2023%20TRIBUNALUL%20DOLJ%20SECTIA%20A%20II-A%20CIVILA(1).pdf pagina 1 si 2. Culmea, chiar si municipalitatea Craiovei, prin primarul sau (Olgutza) a recunoscut asta. Citeste si vei intelege. Dar asta e... traim in Romania, iar dreptatea se cumpara, fie cu bani fie cu voturi politice.

Astea-s golanii de-ale lui Ajica, sa se piarda urma adevarului. Am mai vazut de astea : reclamanta se declara urmasa clubului din 1948 pe prima pagina. Practic el spune ceva si instanta noteaza !! Amice - decizia instantei e pe ultima pagina - se amite ordonanta presedentiala, atit. Instanta nu decide ca el e urmasul societatii din 1948. Aia conteaza - atit ! Pai si eu ma declar urmasul lui Mihai Viteazul.

echilibrat
echilibrat  •  22 Octombrie 2013, 00:14
Postat de calin__nou pe 22 Octombrie 2013, 00:03

Citeste ordinul comun prin care Clubul sportiv studentesc a primit aprobarea de infiintare a sectiei de fotbal. Acolo vei vedea ca DENUMIREA clubului ("Clubul sportiv Universitatea din Craiova") este proprietatea Ministerului Educatiei Nationale. Totusi, clubul, prin directorul Badea acesionat pe 15 ani totul: culori, sigla/marca (ca si grafica), fara drept de a mai utiliza acestea pentru o alta echipa de fotbal. Practic, a desfiintat sectia de fotbal de la clubul studentesc (vezi contractul de asociere). Daca il ia DNA-ul la purecat, o sa se vada ce ilegalitati a facut Badea, in calitatea lui de director la clubul sportiv studentesc (al MEN-ului). Apropo, si-a gasit Badea portmon

Offf...n-am nici o treaba nici cu Badea, nici cu Ajica. Sint plecat din tara de 12 ani. Dar ma bucur ca autoritatile locale din Craiova au inceput sa faca curatenie in fotbalul local. Esti fanul lui Ajica ? Sanatate si numai bine. SRL-ul lui nu are nici o treaba cu istoria frumoasa a Craiovei. Stiu ca ca Ajica e obsedat de CS - sper sa dipara acest Mititelu cit mai curind. Dar apreciez ca esti civilizat. E simplu : vezi protocolul din 1999 semnat de MApN in care se specifica brandul Steaua - cedat unei asociatii private. Ajica nu are acte pe asa ceva. E simplu. Sentinta aia din 2006 e fix apa de ploaie.

calin__nou
calin__nou  •  22 Octombrie 2013, 00:11
Postat de echilibrat pe 22 Octombrie 2013, 00:00

Putem discuta la infinit :-) Dar Fotbal Club U Craiova SA nu are nici o treaba cu CS Universitatea Craiova (numele oficial al echipei pina in 1991), nici cu fosta sectia de fotbal desprinsa din CS in 1991. Nu exista un document al Universitatii din Craiova in care se cesiona patrimoniul sportiv unei societati private - arata-mi actul si terminam discutia. Daca eu cumpar locul in liga I de la Becali nu pot sa spun ca am cistigat CCE decit daca am si patrimoniul sportiv de la Becali. La Dinamo, Negoita are clubul si locul in liga I, dar palmaresul e pe alta societate - da google si afli detalii.

Pai tocmai ti-am spus: pe baza actelor, Fotbal Club U Craiova SA este continuatoarea clubului sporiv Universitatea Craiova (de pana in 1990). Citeste ://editie.ro/pozearticole/userfiles/files/DECIZIE%20NR%2023%20TRIBUNALUL%20DOLJ%20SECTIA%20A%20II-A%20CIVILA(1).pdf pagina 1 si 2. Culmea, chiar si municipalitatea Craiovei, prin primarul sau (Olgutza) a recunoscut asta. Citeste si vei intelege. Dar asta e... traim in Romania, iar dreptatea se cumpara, fie cu bani fie cu voturi politice.

echilibrat
echilibrat  •  22 Octombrie 2013, 00:04
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:56

Ai intrat pe un domeniu pe care nu il cunosti. Clubul CS U Craiova este 100% al unei societati pe actiuni (SA). Actionarul principal este Andrici. Deci, conform legislatiei romanesti, el poate sa faca ce vrea cu firma sa: sa o vanda, sa o lase mostenire copiilor sai... Cat despre Clubul sportiv studentesc si primaria au intrat in cardasia asta pentru 5%, respecti, 10% din pretul biletelor vandute pe stadion. Si culmea, Badea este si director general la clubul sportiv studentesc (bani publici), consilier (bani publici) si director la CS U ( face munca patriotica). Adica miloaga srl la banii publici.

Contractul de asociere e pe internet - si l-am vazut si eu. Unde gresesti amarnic prietene e aici : societatea lui Andrici nu detine culorile, insemnele si palmaresul. Astea sint proprietatea Clubului Sportiv de drept public - pe care doar le pune la dispozitia societatii private, nu le cedeaza. Practic CS e un simbol public, nu al copiilor lui Andrici. Societatea privata are doar locul in liga a 2-a, fara palmares si insemne. De aceea CS e foarte diferit de FC - simbol public vs. simbol al familiei Mititelu.

calin__nou
calin__nou  •  22 Octombrie 2013, 00:03
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 23:55

Legea nr.69/2000 reglementează posibilitatea instituţiilor de învăţământ superior de a desfăşura activităţi în toate ramurile de sport sub denumirea proprie, în care sunt incluse respectivele structuri sportive. CS are acum sectie de fotbal, aprobata de Ministerul Educatiei. Deci nu vad care e problema numelui Clubul Sportiv Universitatea Craiova la fotbal.

Citeste ordinul comun prin care Clubul sportiv studentesc a primit aprobarea de infiintare a sectiei de fotbal. Acolo vei vedea ca DENUMIREA clubului ("Clubul sportiv Universitatea din Craiova") este proprietatea Ministerului Educatiei Nationale. Totusi, clubul, prin directorul Badea acesionat pe 15 ani totul: culori, sigla/marca (ca si grafica), fara drept de a mai utiliza acestea pentru o alta echipa de fotbal. Practic, a desfiintat sectia de fotbal de la clubul studentesc (vezi contractul de asociere). Daca il ia DNA-ul la purecat, o sa se vada ce ilegalitati a facut Badea, in calitatea lui de director la clubul sportiv studentesc (al MEN-ului). Apropo, si-a gasit Badea portmon

echilibrat
echilibrat  •  22 Octombrie 2013, 00:00
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:51

1. Fotbal Club U Craiova SA este continuatoarea lui Universitatea Craiova. 2. Situatia marcilor se judeca inca, din cate stiu eu. Badea a inscris acea marca in numele clubului sportiv Universitatea Craiova, care la vreme aceea nu avea sectie de fotbal. Deci putea sa foloseasca marca pentru orice sport dar nu fotbal. 3. Conform HG 185 din 16/04/2013, anexa 5, Club Sportiv Universitatea din Craiova este in subordinea Ministerului Educatiei Nationale, deci nu are ce cauta la FRF. Deci, cum se numeste clubului Olgutzei? CSU Craiova? Sau Clubul Sportiv Universitatea Craiova? Ai grija ce alegi!!!!!

Putem discuta la infinit :-) Dar Fotbal Club U Craiova SA nu are nici o treaba cu CS Universitatea Craiova (numele oficial al echipei pina in 1991), nici cu fosta sectia de fotbal desprinsa din CS in 1991. Nu exista un document al Universitatii din Craiova in care se cesiona patrimoniul sportiv unei societati private - arata-mi actul si terminam discutia. Daca eu cumpar locul in liga I de la Becali nu pot sa spun ca am cistigat CCE decit daca am si patrimoniul sportiv de la Becali. La Dinamo, Negoita are clubul si locul in liga I, dar palmaresul e pe alta societate - da google si afli detalii.

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:56
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 23:48

Ups... FCU e chiar echipa lui Mititelu. CSU nu e echipa Olgutei. CS are ca asociati Clubul Sportiv de drept public "Universitatea", primaria, consiliul judetean si o societate privata. Corect ? Copiii lui Ajica sint actionari la FCU, Olguta sau copilul ei nu are treaba cu CS, ca structura de actionariat. Asta ca sa fim corecti !

Ai intrat pe un domeniu pe care nu il cunosti. Clubul CS U Craiova este 100% al unei societati pe actiuni (SA). Actionarul principal este Andrici. Deci, conform legislatiei romanesti, el poate sa faca ce vrea cu firma sa: sa o vanda, sa o lase mostenire copiilor sai... Cat despre Clubul sportiv studentesc si primaria au intrat in cardasia asta pentru 5%, respecti, 10% din pretul biletelor vandute pe stadion. Si culmea, Badea este si director general la clubul sportiv studentesc (bani publici), consilier (bani publici) si director la CS U ( face munca patriotica). Adica miloaga srl la banii publici.

echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:55
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:23

Ce treaba are Universitatea din Craiova cu marca folosita pentru fotbal "Universitatea Craiova". Aceasta marca a fost inscrisa la OSIM inaintea lui Pavel Badea. Despre ce vorbim?

Legea nr.69/2000 reglementează posibilitatea instituţiilor de învăţământ superior de a desfăşura activităţi în toate ramurile de sport sub denumirea proprie, în care sunt incluse respectivele structuri sportive. CS are acum sectie de fotbal, aprobata de Ministerul Educatiei. Deci nu vad care e problema numelui Clubul Sportiv Universitatea Craiova la fotbal.

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:51
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 23:39

Clubul e afiliat la FRF - asta e denumirea oficiala : Fotbal Club U Craiova SA. Singura marca inregistrata la OSIM si acordata unei societati private e cea a lui George Ilinca : FC Universitatea Craiova. Fiecare marca are protectie pe timp limitat - acel timp a expirat pentru marca de la Ilinca. Ajica in inregistrat la OSIM alte marci in ultimii doi ani - dar nici o o marca nu a fost acordata inca de OSIM. De ce ? Pentru ca alte entitati contesta acel drept. Marca lui Badea a fost acordata deja de OSIM. Asta e diferenta. Iar faza cu o marca pentru fotbal exclusiv nu exista in legislatia europeana. E simplu : nu exista categoria "fotbal" oentru protectia unei marci.

1. Fotbal Club U Craiova SA este continuatoarea lui Universitatea Craiova. 2. Situatia marcilor se judeca inca, din cate stiu eu. Badea a inscris acea marca in numele clubului sportiv Universitatea Craiova, care la vreme aceea nu avea sectie de fotbal. Deci putea sa foloseasca marca pentru orice sport dar nu fotbal. 3. Conform HG 185 din 16/04/2013, anexa 5, Club Sportiv Universitatea din Craiova este in subordinea Ministerului Educatiei Nationale, deci nu are ce cauta la FRF. Deci, cum se numeste clubului Olgutzei? CSU Craiova? Sau Clubul Sportiv Universitatea Craiova? Ai grija ce alegi!!!!!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 9
Comentează