Comentarii (82)
echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:48
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:42

Ai dreptate. Lumea va alege cu ce echipa sa tina. Insa nu despre asta este vorba. Este vorba despre faptul ca toti (inclusiv tu) fac o confuzie mare: daca vorbesti de "CS U" - numele echipe, automat trebuie sa faci referire/comparatie cu numele echipei "FC U", nu cu numele patronului. Ai putea sa spui:" echipa lui mititelu" si echipa Olgutzei. Dar ceea ce vrei sa faci este sa directionezi/manipulezi o alegere. De ce? Nu vrei sa fie o alegere corecta. Vrei ca lumea sa aleaga echipa creata din minciuna, prin inselare? Te pe cine crezi ca manipulezi? Pe olteni? Slabe sperante. Au incercat si altii (din Bucuresti) si nu au reusit. Oricm, iti urez mult succes in mani

Ups... FCU e chiar echipa lui Mititelu. CSU nu e echipa Olgutei. CS are ca asociati Clubul Sportiv de drept public "Universitatea", primaria, consiliul judetean si o societate privata. Corect ? Copiii lui Ajica sint actionari la FCU, Olguta sau copilul ei nu are treaba cu CS, ca structura de actionariat. Asta ca sa fim corecti !

echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:44
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:23

Ce treaba are Universitatea din Craiova cu marca folosita pentru fotbal "Universitatea Craiova". Aceasta marca a fost inscrisa la OSIM inaintea lui Pavel Badea. Despre ce vorbim?

Imi cer scuze : marca "Fotbal Club Universitatea Craiova" inregistrata de George Ilinca expira pe 12 decembrie 2019 (am verificat actele). Dar CS are o alta marca, acordata de OSIM "Clubul Sportiv Universitatea Craiova"; cum ti-am spus nu exista categoria "fotbal" si "extra-fotbal" la marci. Partea hazlie e ca "leul" lui Ilinca e tare urit - Ajica nu-l foloseste pe site-ul oficial al clubului. De ce ? Asta e dubios.

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:42
Postat de iordache_andrei pe 21 Octombrie 2013, 23:30

Incet ,incet lumea isi v-a da seama despre ce este vorba si o sa aleaga .Se v-a face diferenta iar oamenii vor venii sa incurajeze CS. U. CRAIOVA , mititelu o sa fie doar o amintire urata.Timpul le rezolva pe toate.

Ai dreptate. Lumea va alege cu ce echipa sa tina. Insa nu despre asta este vorba. Este vorba despre faptul ca toti (inclusiv tu) fac o confuzie mare: daca vorbesti de "CS U" - numele echipe, automat trebuie sa faci referire/comparatie cu numele echipei "FC U", nu cu numele patronului. Ai putea sa spui:" echipa lui mititelu" si echipa Olgutzei. Dar ceea ce vrei sa faci este sa directionezi/manipulezi o alegere. De ce? Nu vrei sa fie o alegere corecta. Vrei ca lumea sa aleaga echipa creata din minciuna, prin inselare? Te pe cine crezi ca manipulezi? Pe olteni? Slabe sperante. Au incercat si altii (din Bucuresti) si nu au reusit. Oricm, iti urez mult succes in mani

echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:39
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:23

Ce treaba are Universitatea din Craiova cu marca folosita pentru fotbal "Universitatea Craiova". Aceasta marca a fost inscrisa la OSIM inaintea lui Pavel Badea. Despre ce vorbim?

Clubul e afiliat la FRF - asta e denumirea oficiala : Fotbal Club U Craiova SA. Singura marca inregistrata la OSIM si acordata unei societati private e cea a lui George Ilinca : FC Universitatea Craiova. Fiecare marca are protectie pe timp limitat - acel timp a expirat pentru marca de la Ilinca. Ajica in inregistrat la OSIM alte marci in ultimii doi ani - dar nici o o marca nu a fost acordata inca de OSIM. De ce ? Pentru ca alte entitati contesta acel drept. Marca lui Badea a fost acordata deja de OSIM. Asta e diferenta. Iar faza cu o marca pentru fotbal exclusiv nu exista in legislatia europeana. E simplu : nu exista categoria "fotbal" oentru protectia unei marci.

iordache_andrei
iordache_andrei  •  21 Octombrie 2013, 23:30

Incet ,incet lumea isi v-a da seama despre ce este vorba si o sa aleaga .Se v-a face diferenta iar oamenii vor venii sa incurajeze CS. U. CRAIOVA , mititelu o sa fie doar o amintire urata.Timpul le rezolva pe toate.

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:23
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 23:13

Nu exista acte de la Universitatea din Craiova, insitutia de invatamint, in case se specifica marca "Universitatea Craiova" fiind cesionata unei societati private. Un asa document nu exista ! Iar daca tu l-ai vazut - arate-ne si noua; vorbesc serios. Eu am vazut actele de la Steaua - protocol semnat in 1999 de MApN prin care marca "Steaua" se cesiona unei asociatii private. Actele lui Ajica sint fix apa de ploaie fara asa ceva.

Ce treaba are Universitatea din Craiova cu marca folosita pentru fotbal "Universitatea Craiova". Aceasta marca a fost inscrisa la OSIM inaintea lui Pavel Badea. Despre ce vorbim?

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:20
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 23:09

Ce decizie au luat judecatorii de care vorbesti ? Cea din 2006, de intrare in insolventa ? Inca o data - Universitatea Craiova nu exista ca si club afiliat la FRF - du-te pe site-ul FRF sa te convingi. Exista Dinamo, exista Steaua, dar nu Universitatea Craiova. Clubul lui Ajica se numeste Fotbal Club U Craiova SA.

Vorbesc de judecata de saptamana trecuta in care Judecatoria i-a dat castig de cauza cu stadionul Oblemenco. In motivare, judecatorii au evidentiat tocmai ceea ce tu negi si anume ca Fotbal Club U craiova este continuatoarea gruparii formate in 1948. Toate acele acte pot fi gasite pe site-ul editie.ro (://editie.ro/articole/universitatea/sentinta-motivata-care-reintegreaza-universitatea-craiova-pe-ion-oblemenco.html).

echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:13
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:00

Acele acte despre care tu spui ca nu exista, au stat la baza deciziei judecatorilor ce au dat castig de cauza Universitatii Craiova (patronata de acel "SRL"). Citeste inainte de a comenta, doar esti un "echilibrat", NU?

Nu exista acte de la Universitatea din Craiova, insitutia de invatamint, in case se specifica marca "Universitatea Craiova" fiind cesionata unei societati private. Un asa document nu exista ! Iar daca tu l-ai vazut - arate-ne si noua; vorbesc serios. Eu am vazut actele de la Steaua - protocol semnat in 1999 de MApN prin care marca "Steaua" se cesiona unei asociatii private. Actele lui Ajica sint fix apa de ploaie fara asa ceva.

echilibrat
echilibrat  •  21 Octombrie 2013, 23:09
Postat de calin__nou pe 21 Octombrie 2013, 23:00

Acele acte despre care tu spui ca nu exista, au stat la baza deciziei judecatorilor ce au dat castig de cauza Universitatii Craiova (patronata de acel "SRL"). Citeste inainte de a comenta, doar esti un "echilibrat", NU?

Ce decizie au luat judecatorii de care vorbesti ? Cea din 2006, de intrare in insolventa ? Inca o data - Universitatea Craiova nu exista ca si club afiliat la FRF - du-te pe site-ul FRF sa te convingi. Exista Dinamo, exista Steaua, dar nu Universitatea Craiova. Clubul lui Ajica se numeste Fotbal Club U Craiova SA.

calin__nou
calin__nou  •  21 Octombrie 2013, 23:00
Postat de echilibrat pe 21 Octombrie 2013, 22:46

N-are nici o treaba una cu alta. Un SRL infiintat in 2002 nu poate sa pretinda un patrimoniu sportiv platit de statul roman decit daca statul roman a cedat acest drept. Becali are acte CLARE de la MApN in care se specifica brandul Steaua. Arata-mi tu acte de la Netoiu, Staicu sau Ajica care arata ca Universitatea din Craiova a cesionat patrimoniul sportiv si brandul unei societati private. Un asemenea act nu exista ! Ajica isi poate pune in palmares si batalia de la Calugareni sau canalul Dunare Marea Neagra - are acte pe astea cum are si pe palmaresul Craiovei.

Acele acte despre care tu spui ca nu exista, au stat la baza deciziei judecatorilor ce au dat castig de cauza Universitatii Craiova (patronata de acel "SRL"). Citeste inainte de a comenta, doar esti un "echilibrat", NU?

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 9
Comentează