Articol de Andrei Crăiţoiu, Cristi Preda (foto), Andrei Petrescu, Andrei Furnigă (video) - Publicat joi, 29 februarie 2024 15:03 / Actualizat joi, 29 februarie 2024 16:26
Gică Popescu, Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu și Florin Prunea au lansat, joi, magazinul oficial al Generației de Aur. Toți iubitorii fotbalului pot cumpăra de aici produse cu însemnele echipei care a scris istorie în 1994. Banii din vânzarea tricourilor vor ajunge sub formă de donație la școlile în care au învățat jucătorii care au reprezentat România la Mondialul din Statele Unite.
Pe lângă meciul oficial de retragere al Generației de Aur, care va avea loc pe 25 mai, pe Arena Națională, și pentru care s-au vândut deja 30.000 de bilete, foștii jucători ai primei reprezentative au lansat și un magazin oficial. De acolo se pot cumpăra tricouri, fulare, eșarfe, șepci, pixuri, ghiozdane.
În total, mai bine de 30 de produse speciale, care poartă emblema Generației de Aur.
Tricouri pentru toate mărimile la prețul de 270 de lei
Piese de rezistență vor fi tricourile pe care Hagi, Popescu sau Ilie Dumitrescu le vor îmbrăca în meciul de retragere.Costă 270 de lei și pot fi comercializate în mai multe mărimi, până la 4XXL!
„Tricoul de fotbal de colecție pentru Generația de Aur din 1994 reprezintă o piesă emblematică ce sărbătorește epoca de aur a fotbalului românesc. Fabricat dintr-un material de înaltă calitate, poliester, acest tricou îmbină confortul modern cu amintirile pline de glorie ale echipei naționale din acea perioadă de aur” este mesajul celor ce-l comercializează.
Interesant, toți banii strânși din vânzarea acestor tricouri vor ajunge la școlile unde au învățat componenții Generației de Aur.
„Sperăm să vindem cât mai multe tricouri pentru a ajuta școlile unde noi am învățat. Fie că vorbim de Calafat, București sau Constanța, banii vor ajunge acolo! Vorbim de un tricou unic și pentru asta lansăm, să îi zic așa, o campanie Școlile Generației de Aur”, a spus Popescu.
În acest moment se pot cumpăra tricouri cu numele lui Gică Hagi, Gică Popescu, Ilie Dumitrescu, Miodrag Belodedici, Dan Petrescu, Ionuț Lupescu sau Marius Lăcătuș.
„Designul tricoului este o replică autentică a echipamentului purtat de legendele Generației de Aur în timpul competițiilor internaționale de prestigiu. Culorile vibrante, emblema națională și numerele distinctive de pe spatele tricoului aduc un omagiu inegalabil performanțelor istorice ale echipei”, mai spun oficialii magazinului online.
Continuă scandalul cu FRF: „Publicul le va da o palmă pentru asta!”
Chiar dacă acestea seamănă aproape identic cu cele din 1994, de pe ele lipsește un element-cheie. Emblema Federației Române de Fotbal, care a pus condiții pentru ca aceasta să nu fie folosită de către Popescu și Comp.
„Am făcut un demers la FRF și au fost de acord să ia legătura cu persoana fizică sau juridică ce organizează evenimentul. Și-au dat acordul să folosim acea emblemă pe tricourile de joc, dar fără să existe sponsori! Iar fără sponsori nu putem organiza un astfel de eveniment. Apoi n-au fost de acord cu comercializarea lor!
Așa că ne dorim să le vindem în număr cât mai mare, iar publicul le va da palma cea mai mare pe care o poate da. Noi am făcut acea emblemă mare! Dar nu emblema are acum importanță pentru oamenii care vor avea un tricou în care noi vom juca pentru ultima dată”, a explicat Gică Popescu.
Te pricepi la Superligă? Plasează gratuit predicțiile tale pe Universitatea Craiova - Rapid și câștigă premiile puse în joc!