Articol de Marius Mărgărit - Publicat vineri, 13 aprilie 2018 10:14
REWE Group (Penny Market) a răspuns solicitării Gazetei Sporturilor cu privire la sponsorizarea către FRF, despre care GSP a publicat un material, miercuri, 11 aprilie.
Aceștia explică detaliat lucrurile publicate de Gazeta Sporturilor și oferă sumele pe care le oferă naționalei în funcție de rezultatele obținute:
"REWE România e sponsor al echipei naționale de fotbal a României încă din septembrie 2015, perioadă în care am fost și suntem 100% alături de națională și mai ales de suporterii săi.
Vă asigurăm că ne conducem afacerea cu etică și că relația noastră contractuală cu FRF a respectat nu numai prevederile legale, dar și regulamentul foarte riguros al grupului REWE cu privire la sponsorizări.
Referitor la suma mențională de dumneavoastră, vă asigurăm că plata a fost făcută conform contractului, cu privire la meciurile jucate efectiv în cadrul preliminărilor pentru CM 2018, nu pentru calificarea propriu zisă la turneul final.
Astfel, pentru un meci cu un scor de egalitate, suma oferită a fost de 4.000 de euro, iar pentru meciurile câștigate a fost 8.000 de euro. Valoarea de 71.937,6 lei reprezintă două meciuri cu rezultat egal și o victorie. Partidele au avut loc înainte de 7 decembrie 2016: România - Muntenegru 1-1, Armenia - România 0-5 și Kazahstan - România 0-0".
Citește:EXCLUSIV Nu e glumă! Au premiat FRF pentru "calificarea naționalei la Mondialele din 2018" :)