Articol de GSP - Publicat vineri, 13 noiembrie 2020 17:07 / Actualizat vineri, 13 noiembrie 2020 17:23
Iubitorii de eSports se pot implica și mai tare în fenomenul lor favorit.
Fnatic este unul din cele mai importante branduri din fenomenul eSports, cu echipe în cele mai mari competiții și fani peste tot în lume. De aceea, șefii grupării se gândesc să dezvolte conceptul și să se apropie tot mai mult de fani.
Organizația are încasări de 35 de milioane de dolari din contractele de sponsorizări și parteneriate
Prin cadrul unei campanii pe platforma Crowdcube, cea mai mare din lume, Fnatic dorește ca fanii să se implice și mai mult în modul cum gruparea va evolua, vor putea avea un cuvânt în ceea ce privește direcția în care se va dezvolta. Cei care vor investi vor deține o parte din Fnatic și vor avea un cuvânt de spus. În plus, tot procesul va fi transparent și fanii vor știi exact unde se duc banii lor.
Fnatic se gândește și la viitorul fenomenului și caută deja modalități prin care să dea șanse tuturor gamerilor să se exprime, talentelor nedescoperite să iasă în evidență. De aceea, în afară de investiția fanilor, gruparea a strâns o sumă importantă, 35 de milioane de dolari, de la principalii sponsori și parteneri, iar această sumă va fi investită în găsirea de noi talente.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”