GSP SPECIAL  »  DIVERSE  »  ARHIVA GSP

Perle din arhiva foto GSP » Reclama, sufletul comerțului

Foto: Gazeta Sporturilor
Foto: Gazeta Sporturilor

Articol de GSP - Publicat sambata, 05 august 2017 16:05

În urmă cu 15 ani, Mircea Lucescu a fost printre primii oameni de fotbal din România care au fost contactați ca să devină imaginea unei companii pentru a îi face reclamă.

Pe străzile din București tronau zeci de afișe cu chipul și semnătura lui Il Luce, care promova o companie română de asigurări.

"Vino alături de noi! În noi poți avea încredere" era mesajul tipărit pe afișe de compania Croma. În 2002, Lucescu avea 57 de ani.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Superliga
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României
Handbal
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează