Articol de GSP - Publicat joi, 22 noiembrie 2012 00:00 / Actualizat joi, 22 noiembrie 2012 10:27
Campania "Click less, think more", desfăşurată de gsp.ro săptămîna trecută, a fost lăudată şi de revista Dilema Veche.
"Excelentă campania Gazetei Sporturilor. Joi, pe pagina de Internet, toate titlurile "cerşeau" click-uri în stilul deja consacrat de aproape toate ziarele româneşti, fie ele tabloide sau de calitate. "Incredibil...", "Halucinant...", "N-o să-ţi vină să crezi..." etc. sînt, de prea multă vreme, locuri comune, nişte clişee aberante de agăţat fraierii care nu ştiu să citească ziarul. bine că s-a găsit cineva să arate cartonaşul roşu acestor trişori de doi lei care vor să dea gol chiar şi cînd nu ating mingea", scrie Dilema Veche.
Săptămîna trecută, printr-o campanie derulată timp de două zile pe gsp.ro, Gazeta Sporturilor a tras un semnal de alarmă cu privire la modul în care este captată în prezent atenţia cititorilor de pe Internet.
Printr-o serie de titluri ironice publicate pe pagina de start www.gsp.ro, asemănătoare cu cele pe care Gazeta încearcă să le combată, a fost transmis următorul mesaj: ”Genul ăsta de titluri te căpiază în fiecare zi pe net. Dacă apar reacţii adverse, intră pe gsp.ro! Un site normal la cap”.