Articol de GSP - Publicat duminica, 28 iunie 2020 10:12 / Actualizat duminica, 28 iunie 2020 10:19
Coca-Cola a oprit orice reclamă pe rețelele de socializare pentru următoarele 30 de zile, după ce mai multe companii au făcut același lucru în Statele Unite în urma protestelor anti-rasism.
Un val de mari companii americane acuză Facebook de „hate-speech” și vor să boicoteze rețeaua. E vorba de gigantul Unilever, care reunește branduri precum Dove, Ben & Jerry's și Hellmann's, dar și grupul Levi Strauss & Co., care nu vor mai plăti pentru reclama pe celebra rețea de socializare.
„Facebook trebuie să oprească dezinformarea și discursul urii de pe toate platformele ei. Este un afront inacceptabil la valorile noastre”, a explicat reprezentantul Levi Strauss, conform expansion.com.
Coca-Cola nu este de acord cu boicotul îndreptat spre Facebook, dar spune că va opri reclama pe orice rețea de socializare timp de 30 de zile, pentru „a reevalua politica noastră de publicitate. Ne așteptăm la mai multă responsabilitate din partea partenerilor noștri de social media”, conform sursei citate.
Citește și alte știri de media:
Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul