Articol de GSP - Publicat joi, 29 iulie 2021 17:43 / Actualizat joi, 29 iulie 2021 18:19
Grupul Digi Communications, cel care deține televiziunile din România, sponsorizează echipa Espanyol Barcelona, club de tradiție din La Liga!
- Digi Communications este compania lui Zoltán Teszári și are operațiuni în România, Ungaria, Spania și Italia, având peste 2 milioane de clienți.
„Sigla Digi va apărea pe spatele tricourilor lui Espanyol!”
Espanyol a evoluat pentru un sezon în liga a 2-a din Spania, dar acum a revenit în prima divizie. Clubul a fost înființat în 1920, are 4 Cupe ale Regelui în palmares și două finale pierdute de Cupa UEFA, în 1988 și 2007.
„Pentru următorii doi ani, sigla companiei de telecomunicații DIGI va apărea pe spatele tricourilor lui Espanyol. De la prima echipă, până la juniori. Acordul pentru sponsorizare a fost anunțat joi la stadionul lui Espanyol și aduce deja un beneficiu vizibil. I-a permis clubului să facă primul transfer, până acum, cel al lui Sergi Gomez", a scris publicația spaniolă As, citată de digisport.ro.
Sponsori și la Rayo Vallecano!
„Rayo a semnat un acord cu Digi, operatorul de telecomunicații al multinaționalei Digi Communications. Va fi principalul nostru sponsor până la sfârșitul acestui sezon. Primul meci în care vom purta logo-ul partenerului nostru este meciul cu Tenerife”, a anunțat echipa spaniolă în luna februarie a acestui an, printr-un comunicat pe siteul propriu.
Marius Vărzaru, directorul celor de la DIGI Spania, a explicat că „acest proiect important este o sursă de mândrie pentru noi. Ne va permite să creștem împreună”. Rayo Vallecano a fost înființată în 1924, dar nu are niciun trofeu în vitrină.
Modelul Dacia la Udinese
Dacia, parte a grupului de vehicule Renault, sponsorizează Udinese din 2009. Arena italienilor este denumită Dacia Arena pentru un contract ce gravita în jurul la jumătate de milion de euro anual.
Incredibil! Inter a refuzat o ofertă de peste o sută de milioane de euro pentru Lukaku