Articol de GSP - Publicat joi, 18 octombrie 2007 00:00
Studiul BRAT pentrun mediul online situeaza www. gsp.ro in postura de cel mai vizitat site din Romania, indiferent de specificul sau. Monitorizarea BRAT SATI (Studiul de Audienta si Trafic pentru Internet) publicata la inceputul acestei saptamini indica faptul ca site-ul www.gsp.ro este cel mai vizitat din Romania.
Astfel, in luna septembrie, Gazeta a depasit portalul Neogen si site-ul de download software Softpedia. De remarcat este insa si faptul ca avansul fata de urmaritori este unul de-a dreptul urias, intre gsp.ro si neogen.ro existind o diferenta de aproape 1 milion de vizite, iar intre gsp.ro si urmatorul site clasat la sectiunea media de aproximativ 1,5 milioane de vizite.
Studiul BRAT SATI a fost lansat pentru a acoperi nevoia industriei media de a avea statistici independente, oficiale si acceptate de toti jucatorii de pe piata. Cercetarea este realizata cu ajutorul unui partener strain, firma germana Spring.
Top 5 cele mai vizitate site-uri din Romania:
1. gsp.ro 6.631.000
2. neogen.ro 5.684.000
3. prosport.ro 5.160.000
4. softpedia.com 4.017.800
5. ejonbs.ro 2.941.00
Gazeta pe harta inovatiei
IFRA, cea mai importanta organizatie stiintifica a carei activitatea este dedicata studiului ziarelor, a trecut Gazeta pe harta celor mai inovativi publisheri din Euroap Centrala si de Est. Strategia online a Gazetei si proiectele sale din acest mediu au atras atentia IFRA si reprezinta Romania intr-un studiu special dedicat acestei zone a Europei.
IFRA: "Site-uri pentru toate sporturile"
Organizatia evidentiaza capacitatea Gazetei de a transforma piata in care activeaza si afirma ca "... reteaua celor 20 de site-uri acopera toate ariile sportului pe care un fan si le-ar dori acoperite". In plus, IFRA remarca proiectul MySport, singurul mare site de socializare prin intermediul sportului din Romania care permite userilor sa publice propriul lor continut jurnalistic.
Companie selecta
Alaturi de Gazeta, IFRA mentioneaza in studiul sau jurnalul de business estonian Aripaev pentru design, cotidianul lituanian Lietuvos Ritas pentru lansarea unui proiect de web TV, ziarul polonez Gazeta Wyborcza pentru promovarea cu succes a jurnalismului de calitate si doua publicatii ucrainene: Rivnenska Gazeta si Gazeta po-Kievksy. Prima, evidentiata pentru succesul cu care a integrat editorial operatiunile ziarului cu cele ale unei televiziuni partenere, iar a doua pentru exploatarea unei nise premium din publicul cititor de ziare prin intermediul unui concept publicistic aparte.
20 de site-uri numara flota online a Gazetei Sporturilor. Acestea formeaza cea mai mare platforma de stiri sportive din Romania
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”