Articol de GSP - Publicat luni, 12 iunie 2017 15:59
Finala de sâmbătă de la Roland Garros, în care Simona Halep a fost învinsă de Jelena Ostapenko, 4-6, 6-4, 6-3, a fost transmisă în România de două posturi, ProTV şi Eurosport.
Potrivit paginademedia.ro, ProTV a plătit 100.000 de euro pentru a difuza finala și a câştigat o sumă mult mai mare.
Postul TV a avut încasări din publicitate de aproximativ 300.000 de euro, de trei ori mai mult decât suma plătită pentru meci!
Citește AICI toate detaliile pe acest subiect
Cum arată audienţele
Conform cifrelor primite în această dimineață, finala a fost urmărită în direct de peste 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara, sâmbătă, la Pro TV, şi de peste 440 de mii de telespectatori la nivel naţional, la Eurosport 1.
La nivel naţional, meciul a fost urmărit la Pro TV de 1.422.000 de telespectatori, înregistrând 7,9 puncte de rating şi 30,7% cotă de piaţă! Eurosport a ocupat cel de-al doilea loc în clasamentul audienţelor, cu 442.000 de telespectatori, obţinând 2,5 puncte de rating şi 9,5% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, transmise de Pro TV. În total 1.864.000 de români au urmărit finala pierdută de Halep pe cele două posturi de televiziune.
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!