Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat luni, 13 noiembrie 2023 15:10 / Actualizat luni, 13 noiembrie 2023 16:35
Pe parcursul zilei de ieri, oferta de evenimente sportive a fost una spectaculoasă: trei meciuri în campionatul intern, un derby realmente fabulos în Premier League, Chelsea - City, scor 4-4, partida Kosovo - Israel, dar și un meci cu un final senzațional în Champions League la handbal feminin, Rapid - Vipers, 30-29.
GSP are audiențele acestor meciuri, cele raportate exclusiv la posturile DigiSport. Două dintre cele 6 evenimente au fost pe al doilea canal al postului deținut de RCS: meciul din preliminariile CE și jocul de handbal.
Pe primul loc s-a clasat întâlnirea dintre FCSB și FCU Craiova, care a debutat la ora 21:00.
FCSB - FCU Craiova, lider de audiență. A bătut Dinamo, Chelsea - City și Kosovo - Israel
Începând cu repriza secundă, disputa de pe Arena Națională a fost concurată de jocul de la Priștina. Chiar și așa, jocul trupei lui Charalambous și Pintilii a atins un rating de 3 și un share de aproape 9.
Surpriza vine din faptul că derby-ul în care a fost implicată cealaltă formație din Bănie, Universitatea Craiova, duelul cu Dinamo, a avut un rating sub cel al meciului Chelsea - City!
Meciul din Anglia a fost superior cu 0,2 puncte de rating. În schimb, la share, care se referă la numărul total al televizoarelor care sunt deschise în acel moment și care urmăresc evenimentul respectiv, CSU Craiova - Dinamo a stat mai bine.
Telespectatorii au fost interesați într-o măsură mare și de Kosovo - Israel, meci care a făcut o audiență mai bună și decât Botoșani - Voluntari 3-3, un joc extrem de atractiv, cu multe goluri, dar și decât meciul de handbal. Rapid - Vipers a avut un rating de peste două ori mai mic decât meciul din preliminariile CE.
Topul audienței celor 6 evenimente sportive de ieri
Meci Rating Share FCSB - FCU Craiova 2-1 3,0 8,9 Chelsea - Man. City 4-4 1,9 5,2 U Craiova - Dinamo 1-0 1,7 7,8 Kosovo - Israel 1-0 1,0 3,6 Botoșani - Voluntari 3-3 0,7 3,4 Rapid - Vipers 30-29 0,4 2,0
- sursa audiențelor: Kantar Media
- audiența raportată pentru publicul 21-54 de ani, la nivel național (exclusiv pe canalele DigiSport)
- rating reprezintă procentul televizoarelor care sunt pe respectivul eveniment raportat la numărul total al televizoarelor existente în România
- share reprezintă procentul televizoarelor care sunt pe respectivul eveniment raportat la numărul total al televizoarelor deschise în intervalul menționat