Articol de GSP - Publicat joi, 25 iulie 2024 18:38 / Actualizat joi, 25 iulie 2024 18:39
Valentin Popescu este Sports Marketing Consultant la MVP Consultancy, o companie antreprenorială care oferă servicii de consultanță în afaceri: strategie generală de afaceri și marketing sportiv.
Cu peste 20 de ani de experiență profesională vastă în marketing sportiv și un network extins în industrie, Valentin isi continua misiunea de a dezvolta brand-uri prin marketing sportiv care reprezinta un mare avantaj competitiv pentru orice companie privata, club sportiv si sportivi, cu beneficii remarcabile pentru prezent si viitor. Expertiza sa acopera o gamă largă de domenii de impact, cum ar fi marketing-ul integrat al unui brand, strategia de comunicarea brand & corporate, speaker, managementul marketing-ului, cu intensa aplicare in aria sportiva.
Ai intrat in antreprenoriat la finalul anului trecut. Cum este postura de antreprenor dupa mai mult de 20 de ani in care ai lucrat pentru Pro TV, Antena 1, GspTv, Gazeta Sporturilor, Alexandrion si altele?
Cu siguranta nu este usor si stiam ca are sa fie asa, dar am reusit din decembrie 2023, caci atunci am startat, lururi care imi dau certutudinea ca am ales drumul corect.
Am colaborat de atunci si pana in prezent cu companii precum: Albini & Prassa, One United Properties, Les Roches, Nestlé Romania, Borsec, Zarea, KIA, Synotech, Kinetic Sport & Medicine, Banca Transilvania, Elmas, Franck Müller, Sports d’Epoque, dar si cu Camera de Comert Elvetia-Romania sau Federatia Roamana de Padbol, cu cea mai mare competiti de minifotbal din Romania, care se organizeaza in Bucuresti si se numeste Victory Cup, cred ca nu este putin lucru intr-o perioada atat de scurta pentru un antreprenor la debut.
Care sunt cele mai bune realizari ale tale de cand esti antreprenor?
Sunt de putin timp. Nu a trecut nici macar un an, mai exact 8 luni, dar am deja evenimente realizate de care sunt tare mandru. In primul rand Sport Business Awards, primul eveniment care premiază implicarea companiilor în sustinerea sportului românesc, eveniment in premiera in Romania. Drept recunoștință, premiile acordate companiilor au fost înmânate de către mari sportivi ai României și jurnaliști sportivi. În cadrul evenimentului, mari sportivi de performanță precum Helmut Duckadam, Marian Dragulescu, Narcisa Lecusanu, Alina Dumitru, Laria Iordache, Razvan Rat, Virgil Stanescu, dar și jurnaliști sportivi precum Ovidiu Ioanitoia, au oferit 11 premii companiilor și organizațiilor care au depus eforturi deosebite în sprijinirea sportului din tara noastra.
Banca Transilvania (sector bancar), OMV Petrom (industria petrolieră), Catena (retail farmaceutic), JYSK (retail de mobilă), Maspex (industria alimentară și a băuturilor răcoritoare), Raiffeisen Bank (sector bancar), Kaufland (retail alimentar), Sport Arena Streetball (organizare de evenimente sportive) și CSO Voluntari Baschet (club sportiv) au fost câștigătorii primei ediții Sports Business Awards. Dintre companiile premiante, Banca Transilvania și OMV Petrom au obținut câte două premii fiecare.
Deasemenea, podcastul MVP Time pe care il realizez cu personalitati din sport, dar si oameni din busineess care sustin sportul sau Mindset de Campion, care este o emisiune tv cu public in sala la care publicul este format din antreprenori, iar invitatii sunt personalitati din domenii precum sport, educație, business, ONG și journalism sunt proiecte de care ma bucur.
Au fost si alte evenimente punctuale pe care le-am realizat pentru companiile carora le ofer consultanta precum sunt ceasurile aniversare dedicate Rapidului la implinirea celor o suta de ani de existenta sau alte evenimente precum Game On, eveniment realizat la satadionul Arcul de Triumf. Sunt foarte multe! Prin aceasta intrebare ma faci sa realizez ca intr-un timp atat de scurt am realizat atat de multe.
Ce iti propui pentru ce urmeaza?
Sa merg pe acelasi drum, sa am aceeasi ardoare, dar si bucurie de a muncii in domeniul acesta pe care il ador si care se numeste marketing sportiv, sa incerc sa fac companiile sa realizeze ca in a actiona prin marketing sportiv te diferentiezi si clar ai avantaje foarte mari fata de competitorii tai si prin munca mea, care este una de pionerat si inovatie in Romania sa ajut sportul, dar si compania mea sa creasca.