GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  PARTENERIAT

Cele mai importante știri din sport, mai aproape de tine! Phoenix Media și Gazeta Sporturilor, parteneriat strategic în orașele mari din România

Articol de - Publicat vineri, 07 iunie 2024 10:27 / Actualizat vineri, 07 iunie 2024 13:18

Phoenix Media și Gazeta Sporturilor aduc cele mai importante știri din sport, într-un format fresh, clar și dinamic în punctele focale din orașele din România.

Phoenix Media este lider în piața de DOOH (digital out of home) și singura companie de outdoor din România care furnizează clienților săi date de audiență în timp real (GRP, TRP, Reach, Affinity). Din 2003, Phoenix Media se diferențiază prin inovație ajungând ca după 20 de ani să își câștige renumele de pionier în tehnologia digitală din outdoor-ul românesc și să dețină peste 120 de panouri digitale outdoor.

Într-un an spectaculos, în care competițiile sportive abundă, de la Superliga, Campionatul European din Germania și Jocurile Olimpice de la Paris, Phoenix Media este liantul perfect între informațiile-cheie de ultimă oră, culese de pe Gazeta Sporturilor, și pasionații de sport adevărat, care sunt mereu atenți la cele mai interesante subiecte.

Cele mai importante știri din sport, mai aproape de tine! Phoenix Media și Gazeta Sporturilor, parteneriat strategic în orașele mari din România
Unul dintre panourile Phoenix Media, afișând o știre a Gazetei Sporturilor

Panourile Phoenix Media, cel mai clar „call to action” pentru branduri

Conform Phoenix Media, un studiu a dezvăluit că publicitatea Out-of-Home (OOH) nu numai că îmbunătățește gradul de conștientizare asupra brandurilor, dar poate, de asemenea, să stimuleze acțiuni concrete și să genereze interacțiuni online semnificative.

Aproximativ 78% din participanții la studiu au reacționat într-un fel sau altul în urma expunerii la o reclamă OOH, confirmând astfel impactul substanțial pe care acest tip de publicitate îl poate avea.

  • Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informații suplimentare despre brandul promovat. Acest lucru subliniază faptul că OOH poate influența în mod pozitiv căutările online și poate suscita interesul publicului pentru a obține mai multe informații.

Phoenix Media continuă să inoveze și să modeleze industria, iar acum pune tehnologia la îndemâna pasionaților de sport și fotbal, în așa fel încât să nu rateze niciun moment din sportul lor preferat.

Citește și:
Golul lui Daniel Bîrligea din Europa League a făcut înconjurul lumii! L'Equipe și The Sun: „O adevărată nebunie”
Europa League
Golul lui Daniel Bîrligea din Europa League a făcut înconjurul lumii! L'Equipe și The Sun: „O adevărată nebunie”
Lovitura primită de Mario Iorgulescu » Procurorii cer pedeapsă MAXIMĂ. Data în care va fi anunțată decizia definitivă
Superliga
Lovitura primită de Mario Iorgulescu » Procurorii cer pedeapsă MAXIMĂ. Data în care va fi anunțată decizia definitivă
Presa din Danemarca l-a descris într-un SINGUR cuvânt pe Daniel Bîrligea după golul din FCSB - Midtjylland
Europa League
Presa din Danemarca l-a descris într-un SINGUR cuvânt pe Daniel Bîrligea după golul din FCSB - Midtjylland

EXCLUSIV „Îmi vine să-mi dau pumni în cap” » Leonard Doroftei, despre marea greșeală pe care și-acum o regretă: „Am vândut-o pe nimic!”

Antrenorul care a descoperit-o pe Simona Halep trăiește o dramă, fiindu-i amputat un picior: „Nu am cum să îi cer ajutorul, cred că tatăl Simonei e supărat”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close