Articol de GSP - Publicat luni, 07 februarie 2022 15:47 / Actualizat luni, 07 februarie 2022 15:47
Lider global pe zona de accesorii de calatorie, Travel Blue isi incepe activitatea si pe piata din Romania. Grupul este deja prezent in 110 tari si in peste 10.000 locatii. De asemenea, la momentul actual compania are 18 filiale si 19 depozite aflate pe 5 continente.
“Extinderea in Romania face parte din strategia noastra de dezvoltare in Europa. Venim in intampinarea publicului nostru cu o paleta diversificata de accesorii de calatorie. Experienta grupului de 35 ani se reflecta in calitatea produselor. La Travel Blue, consumatorul gaseste absolut tot ce are nevoie atunci cand trebuie sa plece intr-o calatorie. Cireasa de pe tort o reprezinta pernele de calatorie ce contin spuma de memorie tocmai pentru a oferi consumatorului o experienta de neuitat”, a declarat Ioana Diaconescu, Country Manager Romania, Travel Blue Group.
Producatorul de accesorii de calatorie are in plan sa intre in toate aeroporturile din Romania, precum si in locatii de tip supermarket si statii de alimentare, fiind in discutii avansate cu multe dintre locatiile tinta.
“Nu doar ca aducem publicului un produs de calitate, ci venim cu doua plusuri pe piata din Romania. Travel Blue are propriul raft, unul care nu ocupa o suprafata mare si permite produselor sa fie aranjate intr-o ordine care sa ii faca cumparatorului decizia mai usoara. De asemenea, al doilea mare plus al nostru este ca oferim produselor noastre garantie timp de 24 de luni fara chitanta, ceea ce la momentul actual acest proces este unic pe piata din Romania”, a mai declarat Ioana Diaconescu.
Grupul Travel Blue are in portofoliu patru branduri: Travel Blue pentru accesorii de calatorie, Lexingham pentru accesorii mobile ce detin certificarea Apple MFI, Anomeo pentru produse de sanatate si confort si ZZOOM pentru ochelari de citit si ochelari de soare.
Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul